Web Analytics Made Easy - Statcounter

اللهیار صیادمنش از حضور در تیم هال‌سیتی انگلیس ابراز خوشحالی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اللهیار صیادمنش پس از 1.5 سال بازی قرضی در زوریا لوهانسک اوکراین اکنون برای تیم انگلیسی هال‌سیتی با همین شرایط به میدان خواهد رفت. هال‌سیتی سومین تیمی است که مهاجم ایرانی فنرباغچه ترکیه در آن به صورت قرضی تا پایان فصل جاری بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیادمنش به سایت رسمی هال‌سیتی انگلیس گفت: خوشحالم که در یک تیم بزرگ با هوادارانی شگفت‌انگیز هستم. تلاش می‌کنم تا همه توانم را برای کمک به تیمم به کار گیرم. این مهمترین موضوع است و من تا پایان برای تیمم مبارزه خواهم کرد.

مهاجم جدید هال‌سیتی افزود: من از کودکی لیگ‌های انگلیس را دنبال می‌کردم. بسیار هیجان‌زده‌ام که اینجا می‌توانم بازی کنم. می‌خواهم به هال‌سیتی کنم و در سه بازی اخیر پیروز شدیم. ما توانمندی خوب و تیم جوانی داریم. من در آخرین بازی هال‌سیتی در ورزشگاه بودم و اتسمفر عالی حاکم بود. بی‌صبرانه منتظر بازی در این ورزشگاه با حضور هواداران هستم و امیدوارم به زودی یکدیگر را ببینیم.

هال‌سیتی در چمپیونشیپ که سطح دوم فوتبال باشگاهی انگلیس پس از لیگ برتر محسوب می‌شود حضور دارد. این تیم با 32 امتیاز در جدول رده‌بندی 24 تیمی این رقابت‌ها نوزدهم است.

صیادمنش رسماً به هال‌سیتی پیوست

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اللهیار صیادمنش اللهیار صیادمنش هال سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۴۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبی که رئال معجزه را معنا کرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دو سال پیش در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان دست به کاری بزرگ زد. کهکشانی ها که بازی رفت را در زمین سیتی 4-3 باخته بودند، باید در بازی برگشت برنده می شدند تا راهی فینال شوند اما بازی شرایطی عجیب پیدا کرد.

ریاض محرز توانست در برنابئو سیتی را پیش بیندازد و رئال مادرید باید دو گل می زد تا کار را به وقت اضافه بکشاند. در دقایقی که سیتی می توانست دو گل دیگر بزند و فرلاند مندی یک توپ گریلیش را از روی خط برگرداند، کمتر کسی تصور می کرد سیتی بازی را واگذار کند.

بازی به دقیقه 90 رسید و روی تصویر شانس پیروزی دو تیم ثبت شد. یک درصد برای رئال و 99 درصد برای سیتی ولی رئال که در دو دور قبلی رقابت ها پی اس جی و چلسی را با کامبک های بزرگ خود حذف کرده بود، یک معجزه دیگر در آستین داشت.

رودریگو به فاصله دو دقیقه توانست دو گل بزند و دنیا را شگفت زده کند. گل دوم او روی ارسال دنی کارواخال با ضربه سر را کمتر کسی باور می کرد. رئال در وقت اضافه اول توسط بنزما از روی نقطه پنالتی گل سوم را هم زد و راهی فینال شد. در بازی نهایی نیز رئال توانست لیورپول را مغلوب کند و جام چهاردهم را بالای سر ببرد.

دیگر خبرها

  • استپ کیدز سرمایه‌گذاری برای آینده بهتر کودکانمان
  • ۴۷ میلیون افغانستانی را خوشحال کردیم | اینفانتینو هم از صعود افغانستان به جام جهانی هیجان‌زده بود
  • کول پالمر، ستاره درخشان چلسی که منچستر سیتی از آن محروم شد
  • مهدی طارمی اینزاگی را هیجان زده کرد
  • رونالدو به دنبال عقب انداختن جشن قهرمانی الهلال!
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • آرسنال قاطعانه برد و فشار روی سیتی را افزایش داد
  • شب سیاه در لیگ دو فرانسه: مرسی سیتی! (عکس)
  • شبی که رئال معجزه را معنا کرد! (عکس)
  • اللهیار دیر آمد، وسترلو یک امتیاز گرفت