Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ امام جمعه سمنان گفت: امروز دشمن به دنبال سیاه‌نمایی و ناامیدی در بین مردم است و نیاز است تا این دسیسه دشمن نیز خنثی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی شامگاه گذشته در نشست شورای اداری استان سمنان که به صورت ویدئوکنفرانسی و حضوری برگزار شد اظهار داشت: باید جشن های پیروزی انقلاب اسلامی به صورت مردم محور برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید برگزاری جشن‌‌های انقلاب با رعایت‌ تمامی پروتکل‌های بهداشتی باشد تصریح کرد: حفظ سلامت مردم بسیار مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه باطل همیشه نابود و رفتنی است افزود: در سال 57 حق بر باطل پیروز شد و رژیم منحوس پهلوی سقوط کرد.

حجت الاسلام و المسلمین  مطیعی با بیان اینکه وابستگی به تعلقات دنیوی سبب انحراف از مسیر انقلاب اسلامی می‌شود گفت: برخی به خاطر تبعیت از تعلقات دنیوی از قطار انقلاب پیاده می‌شوند.

وی با بیان باید مراقب باشیم تا دچار این آفت نشویم افزود: تبعیت از شهوات، ضایع کردن نماز و عبادات، و طالب دنیا شدن برخی از آسیب‌های است که بر اساس آیات قرآن کریم سبب جدا شدن برخی از قطار انقلاب است.

دستاو‌ردهای انقلاب در 43 سالگی| روایت مردم لرستان از جولان محرومیت ‌در رژیم پهلوی/ توسعه دیار زاگرس را باید امروز دید + فیلمسپاه استان گیلان دهه فجر 660 مسابقه ورزشی برگزار می‌‌کند32 پروژه همزمان با دهه فجر در قشم افتتاح می‌شود750 برنامه به مناسبت ایام الله دهه فجر در اراک برگزار می‌شود

امام جمعه سمنان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در دنیا الگو و نمونه است گفت: جمهوری اسلامی ایران به خاطر غلبه بر مشکلات و مقابله با دشمنان همواره در دنیا برتر بوده است.

مطیعی بر ضرورت معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران نیز تأکید کرد و گفت: معرفی این دستاوردها سبب افزایش امید در جامعه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن به دنبال سیاه‌نمایی و ناامیدی در بین مردم است و نیاز است تا این دسیسه دشمن نیز خنثی شود.

انتهای پیام/363/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۴۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگ‌نمایی کانال‌های مجازی از تعداد مجروحان واژگونی مینی‌بوس

به دنبال واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در محور سقز-دیواندره، تعداد مجروحان در حالی ۱۵ نفر اعلام شده که تعداد سرنشینان کمتر از آمار اعلامی بوده است! - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کردستان، به دنبال سانحه رانندگی که صبح امروز رخ داد تصاویری به عنوان تصویر مینی‌بوس واژگون شده در برخی شبکه‌های مجازی منتشر شد، این تصویر،ینی‌بوسی را نشان می‌دهد که به شدت دچار سانحه شده و نیمی از آن کاملاً از بین رفته است.

گردانندگان کانال‌های مجازی در حالی از مصدومیت 15نفر خبر داده و اخبار خلاف واقع به افکار عمومی ارائه می‌دهند که بر اساس گفته سرهنگ عیسی گوهری رئیس پلیس راه استان کردستان تعداد سرنشینان این مینی‌بوس کمتر از خبر اعلام شده است!

وی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج اخبار منتشره در فضای مجازی مبنی بر واژگونی مینی‌بوس در محور سقز - دیواندره را تکذیب کرد و اظهار داشت: برخی‌ها تنها دنبال بزرگ‌نمایی هستند و از این‌ کار خوشحال می‌شوند.

وی افزود: این مینی‌بوس با 14 سرنشین امروز در این محور واژگون شده بود که 3 نفر از سرنشینان مجروح و به بیمارستان اعزام شدند و مابقی نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

رئیس پلیس راه استان کردستان گفت: متاسفانه برخی‌ها در فضای مجازی و کانال‌ها چون بیکارند، دنبال اعلام آمارهای خلاف واقع و تشویش اذهان عمومی هستند در حالی‌که تنها سه نفر مجروح شده‌اند نه 15 نفر.

تصویر مینی‌بوس سانحه دیده در محور سقز-دیواندره و تصویری که به اشتباه با اعلام 15 مصدوم در حال انتشار است را در زیر مشاهده می‌کنید:  

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • بزرگ‌نمایی کانال‌های مجازی از تعداد مجروحان واژگونی مینی‌بوس
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم