Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@11:30:20 GMT

خوشحالی آمریکایی‌ها از حضور یزدانی در فهرست ایران

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۷۴۹۵۴

خوشحالی آمریکایی‌ها از حضور یزدانی در فهرست ایران

سایت آمریکایی اعلام کرد فدراسیون کشتی آمریکا ترکیب اولیه ایران را برای حضور در آمریکا دریافت کرده است که نام حسن یزدانی نیز در آن دیده می شود.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، فدراسیون کشتی آمریکا ترکیب اولیه ایران را دریافت کرد که در مسابقات کشتی آزاد مردان در بالپارک در گلوب لایف فیلد آرلینگتون تگزاس به مصاف ایالات متحده خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمان تیم ایران در وزن ۸۶ کیلوگرم، قهرمان المپیک ۲۰۱۶ و قهرمان سه دوره جهان، حسن یزدانی در این فهرست حضور دارد. ایران با تیمی قدرتمند شامل ۳ مدال‌آور المپیک برابر آمریکا به روی تشک خواهد رفت.

 

 یزدانی علاوه بر قهرمانی المپیک ۲۰۱۶ و سه عنوان جهانی (۲۰۱۷، ۲۰۱۹، ۲۰۲۱)، دارنده مدال نقره المپیک ۲۰۲۰ نیز بوده و یک مدال نقره جهان در سال ۲۰۱۵ و یک مدال برنز جهان در سال ۲۰۱۸ را نیز از آن خود کرده است و از موفق ترین کشتی گیران آزاد جهان در این زمان است.

کامران قاسم پور در وزن ۹۲ کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به همراه او دو نفر از قهرمانان کشتی آزاد مردان جهان در سال ۲۰۲۱ هستند. زارع همچنین دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۲۰ بود.

 

سه ستاره جوان در سال ۲۰۲۱، علی رضا سرلک در وزن ۵۷ کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی در ۷۰ کیلوگرم و محمد نخودی در وزن ۷۹ کیلوگرم در فهرست مقدماتی ایران حضور دارند. امیر محمد یزدانی چراتی در وزن ۶۵ کیلوگرم مدال نقره جهان را به دست آورد اما نامش در وزن ۷۰ کیلوگرم برای این مسابقات درج شده است.

 

یونس امامی دارنده مدال برنز جهان در وزن ۷۴ کیلوگرم و مجتبی گلیج دارنده مدال برنز جهان در وزن ۹۷ کیلوگرم در سال ۲۰۲۱ نیز در این ترکیب حضور دارند.

 

به این ترکیب باید رحمان عموزادخلیلی در ۶۵ کیلوگرم و عرفان الهی در ۷۰ کیلوگرم  را اضافه کرد.  ایران دو ورزشکار در وزن های ۶۱ کیلوگرم و ۷۰ کیلوگرم را در لیست خود قرار داده است.

 

محمد هادی ساروی دارنده مدالهای برنز المپیک و طلای جهان نیز نماینده ایران در تنها وزن کشتی فرنگی خواهد بود.

ترکیب مورد انتظار ایران

۵۷ کیلوگرم - علی رضا سرلک 

۶۱ کیلوگرم - مجید داستان یا محمد رمضانپور 

۶۵ کیلوگرم - رحمان عموزاد خلیلی (ایران)

۷۰ کیلوگرم - امیرمحمد یزدانی چراتی یا عرفان الهی (ایران)

۷۴ کیلوگرم - یونس امامی (ایران)

۷۹ کیلوگرم - محمد نخودی (ایران)

۸۶ کیلوگرم - حسن یزدانی (ایران)

۹۲ کیلوگرم - کامران قاسم پور (ایران)

۹۷ کیلوگرم - مجتبی گلیج (ایران)

۱۲۵ کیلوگرم - امیرحسین زارع (ایران)


کشتی فرنگی

۹۷ کیلوگرم - محمدهادی ساروی (ایران)

آزاد حسن یزدانی کشتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آزاد حسن یزدانی کشتی دارنده مدال حسن یزدانی ۷۰ کیلوگرم مدال برنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۴۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد

بازگشت محمدعلی گرایی به تیم ملی کشتی فرنگی ایران یعنی این که نماینده ایران در مسابقات کشتی فرنگی المپیک 2024 در وزن 77 کیلو مشخص نیست و معلوم نیست از بین امین کاویانی نژاد، محمدرضا مختاری و محمدعلی گرایی، کدام کشتی گیر قرار است در المپیک حضور پیدا کند.

به گزارش طرفداری، برخلاف این ادعا که هر کس سهمیه المپیک گرفت خودش می تواند در المپیک حضور پیدا کند، در برخی اوزان شرایط اعضای تیم ملی کشتی در المپیک پاریس روشن نیست.

اگر فرض بر گرفتن سهمیه باشد، محمدرضا گرایی و حسن یزدانی سال قبل در مسابقات جهانی سهمیه المپیک را دریافت کرده اند اما هر 2 نفر باید در تورنمنت ها به میدان بروند و به خوبی کشتی بگیرند تا به مسابقات المپیک 2024 بروند.

بر این اساس باید گفت در مسابقات المپیک پاریس، فقط 4 نفر قطعا در تیم ملی کشتی ایران هستند: امیرحسین زارع، رحمان عموزاد، امین میرزازاده و هادی ساروی. البته به نظر می رسد حضور نفراتی مثل علیرضا مهمدی در 87 فرنگی و یونس امامی در 74 آزاد و بالاخره حضور امیرعلی آذرپیرا در 97 آزاد هم تقریبا قطعی است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • کاوه: برخی‌ها دوست ندارند کشتی موفق باشد/ بروکس حریف آسانی نیست +فیلم
  • رفتن حسن یزدانی به مجارستان اشتباه است!
  • عفونت چشم کار دست زارع داد/آخرین وضعیت یزدانی برای حضور در المپیک
  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • دیوید تیلور از کشتی خداحافظی می‌کند؟
  • تاریخ‌سازی خشن‌ترین دختر ایران در آستانه المپیک
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد