Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرداری تبریز به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، در راستای خدمت به شهروندان، اقدام به افتتاح چندین پروژه بزرگ عمرانی و در جهت ایجاد روحیه نشاط و شادابی اقدام به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و همچنین فضاسازی گسترده شهر کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، همزمان با چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، شهرداری تبریز نیز همگام با سراسر میهن عزیزمان در تلاش برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسمات ویژه این ایام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقدامات اداره کل ارتباطات و امور بین الملل و همچنین امور ارتباطات مناطق دهگانه شهرداری تبریز را می توان از همین فضاسازی ها و بنرها و بیلبوردهای زودتر از موعد نصب شده در تمامی نقاط شهر دید. بنر و بیلبوردهای که مزین به شعار های انقلابی، تصاویر شهدای ۸ سال دفاع مقدس، عکس هایی از حضور گسترده مردم در بهمن ۵۷ در سطح خیابان ها، طاق نصرت های برپا شده در خیابان ها، پرچم های مقدس جمهوری اسلامی برافراشته شده بر روی پل ها و معابر و آذین بندیهای  که شب هنگام به وقت تاریکی با سه رنگ سبز و سفید و قرمز جلوه گری می کنند.

یکی دیگر از برنامه های شهرداری در این دهه برای ایجاد حس نوستالژی روزهای اوایل انقلاب، برپایی خیمه های انقلاب در ۱۰ نقطه از سطح شهر است که در این خیمه ها به باز آفرینی روخدادهای روزهای انقلاب، خاطره گویی، نمایشگاه عکس، پخش سرودهای انقلابی و ... پرداخته می شود. خدمات رایگان پزشکی، استقرار میز خدمت جهت ملاقات شهروندان با شهردار و یا معاونین منطقه جهت در میان گذاشتن مشکلات، اجرای برنامه های شاد فرهنگی و بسیاری از برنامه های دیگر از دیگر فعالیت های این خیمه ها خواهد بود.

ایجاد شور و نشاط با نورافشانی در چندین نکته از سطح شهر همزمان با شب ۲۱ بهمن ماه و اجرای برنامه های متنوع در قالب جشن های انقلاب با حضور گروه های هنری در اماکن فرهنگی و هنری شهرداری با رعایت پروتکل های بهداشتی جهت افزایش روحیه دهی به شهروندان در روزهای کرونایی برپا می شود.

غبار روبی مزار مطهر شهدا و دیدار با خانواده های معظم شهدا از برنامه های ارزشی شهرداری تبریز در این ایام می باشد که جهت تجلیل و پاسداشت شهدا و خانواده های معززشان انجام خواهد گرفت.

افتتاح پروژه های عمرانی امسال نیز چون سال های قبل به یمن روزهای اول انقلاب و در جهت گرامیداشت این ایام انجام خواهد شد. امسال بنابر گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری ۲۰ پروژه عمرانی در طی این دهه به بهره برداری می رسد. از پروژه های مهم قابل افتتاح در این ایام می توان به احداث لاله باغی به عنوان اولین پارک کشاورزی شهری به متراژ ۴۳۰۰۰ متر مربع با ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار، مسیرگشایی خیابان ۱۶ متری شقایق لاله با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار، پیاده راه کوی فرهنگ با ۸/۵ میلیارد ریال اعتبار، مقاوم سازی کانال ایلی سو حد فاصل دانشگاه هنر تا تقاطع شهید حامد جوانی با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال و فاز دوم کانال اسلامشهر با ۳۰ میلیارد اعتبار از جمله پروژه‌های عمرانی آماده افتتاح و بهره برداری شهرداری تبریز اشاره کرد.

افتتاح پوشش کانال مسیل آبرسان (حد فاصل مارالان تا آبرسان)، اجرای رمپ ورودی و خروجی خیابان شهید منتظری ضلع جنوبی اتوبان شهید کسائی، احداث فضای سبز حاشیه اتوبان شهید کسائی حد فاصل طالقانی تا مالاران، حفر و لایروبی چاه های جذبی سطح منطقه ۴ به تعداد ۲۰ مورد و ساختمان گلزار شهدای خلجان نیز از جمله پروژه هایی است که به بهره برداری می رسد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا تبریز شهرداری تبریز میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۴۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سیدانور رشیدی عصر یکشنبه در نشست مدیران و معاونین شهرداری سنندج با اعضای شورای اسلامی شهر سنندج با تبریک نهم اردیبهشت اظهار کرد: حوزه کاری در شهرداری‌ها به دلیل محدودیت‌های مالی و گستره انتظارات مردم بسیار سخت است اما برنامه‌های شهرداری در سال‌جاری بر سه مبنای کارهای، کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند مدت تعریف می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های یاد شده زمینه خدمت‌رسانی بیشتر به شهر و شهروندان را فراهم می‌کند، خاطرنشان کرد: برخی اقدامات شهرداری در راستای ایجاد زیرساخت‌ها مانند اجرای ۲۰۰ کیلومتر فیبر نوری در راستای هوشمندسازی شهر، هدایت آب‌های سطحی، احداث سوله برای ساماندهی بازیافت و سگ‌های بلاصاحب و غیره انجام شده که شاید برای مردم مشهود نباشد، اما اینها اقدامات زیرساختی هستند که در آینده نتایج آن به نفع شهر و شهروندان خواهد بود.

وی با بیان اینکه پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی انجام شده است، افزود: همگام‌سازی و به روز رسانی اقدامات در شهرداری الکترونیک جزو اولویت ما بود که استارت آن زده شد و در حال حاضر ۱۰۰ درصد جلو رفته و قطعاً تحقق شهرداری الکترونیک گام بلندی در شفاف‌سازی، کاهش فساد اداری و غیره خواهد بود.

رشیدی گفت: با تلاش تمام مجموعه مدیریت شهری و همراهی شوراها شاخص‌های خدمات‌رسانی در حوزه‌های مختلف از جمله آسفالت، سرانه فضای سبز، شهرداری هوشمند، برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی، ایجاد زیرساخت‌های ورزشی و غیره ارتقا پیدا کرده و می‌توانیم با سند کاملاً ارائه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ساماندهی وانت‌های میوه فروش را در سال ۱۴۰۱ در سطح قابل قبول اجرا کردیم و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۱۵ اردیبهشت ماه جاری ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سطح شهر اجرا خواهد شد.

به گفته وی، در این راستا ۵ نقطه‌ای که در راستای استقرار وانت‌های میوه فروش قبلاً در نظر گرفته شده بود به ۱۰ نقطه افزایش یافته است و امیدواریم شاهد اجرای قابل قبول این طرح در سنندج باشیم.

شهردار سنندج با تاکید براینکه برنامه ریزی‌های خوبی هم برای ساماندهی دست فروشان صورت گرفته است، عنوان کرد: تمام توان خود را در راستای اجرای کامل ساماندهی دستفروشان انجام خواهیم داد و در این راستا نیازمند همراهی دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف است.

شهردار سنندج اجرای پارک‌های ۳۶ هکتاری پیرچنار، ۲۰ هکتاری نیشتمان و سه هکتاری نایسر و۲۰ پارک درون محلی را از اقدامات مدیریت شهری برای افزایش سرانه فضای سبز در سال‌جاری برشمرد و گفت: در راستا رفع مشکلات ترافیکی، تقاطع غیر همسطح محمدی، بلوار ۲۴ متری توس نوذر امسال اجرا می‌شود.

کلنگ‌زنی دو پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی هسته مرکزی شهر و چندین پروژه عمرانی از برنامه‌های امسال شهرداری است که توسط رشیدی در این نشست مطرح شد.

کد خبر 6091391

دیگر خبرها

  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد، دغدغه شورای ششم است
  • مدارا با مردم، یک اصل مهم اسلامی و اصلی برای شهرداری‌ها است
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • ختم غائله‌ی شهرنو ؛ «چند نفر از خانم‌های‌ خیلی جوان اش را به کارمندان خودمان دادیم»