Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان رئیس اداره مدیریت راه‌های استان اصفهان با اشاره به بارش برف در ۱۴ محور استان از هموطنان خواست تا از تردد غیرضروری به‌ویژه در شب در محورهای کوهستانی خودداری کنند و زنجیر چرخ همراه داشته باشند

مریم تاکی در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت راه‌های استان اصفهان با توجه به بارش برف و باران از شب گذشته تاکنون، اظهار کرد: شب گذشته شاهد بارش خوبی در سطح استان بودیم و شدت بارش‌ها در سمت جنوب استان اصفهان بیشتر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شهرستان سمیرم شاهد بیشترین میزان بارش برف بودیم و همچنین شهرستان‌های غرب استان با بارش‌های برف همراه هستند.

رئیس اداره مدیریت راه‌های استان اصفهان توضیح داد: مطابق آخرین اطلاعات محور سمیرم-شهرضا، سمیرم-یاسوج، شهرضا-آباده، مبارکه-بروجن، زرین‌شهر-شهرکرد، آزادراه کنارگذر غرب، کمربندی نجف‌آباد-خمینی‌شهر، محور داران-الیگودرز، گلپایگان-خمین، خوانسار-دامنه، فریدونشهر-پشتکوه، اصفهان-دلیجان و اصفهان-اردستان و آزادراه کنارگذر شرق اصفهان شاهد بارش برف هستیم.

وی با بیان اینکه در مقاطعی محورهای برفی همراه با وزش شدید باد هستند که احتمال وقوع کولاک وجود دارد، افزود: راه‌های شهرستان خوانسار ساعاتی پیش شرایط کولاک را تجربه کرد.

تاکی همچنین ادامه داد: در شرق استان و در محور شهرستان‌های نائین و خور نیز شاهد بارش باران هستیم.

وی با تأکید بر اینکه باوجود بارش برف و باران در حال حاضر تردد در تمام محورهای استان برقرار است، از رانندگان خواست تا پیش از شروع حرکت از همراه داشتن زنجیر چرخ اطمینان حاصل کنند.

رئیس اداره مدیریت راه‌های استان اصفهان گفت: متأسفانه شب گذشته رانندگانی که بدون زنجیر چرخ در محورها تردد داشتند، دچار مشکل شدند که همکاران راهداری برای انجام عملیات راهداری اقدام کردند.

وی همچنین از مردم خواست زمانی که بارش برف در محورهای کوهستانی وجود دارد از سلامت خودرو خود و همچنین و داشتن زنجیر چرخ، سیستم گرمایش و برف‌پاک‌کن اطمینان حاصل کرده و از تردد غیرضروری به‌ویژه در شب در محورهای کوهستانی خودداری کنند.

تاکی گفت: هموطنان پیش از شروع هر سفر به‌ویژه در زمستان شرایط جوی را بررسی کرده و با تلفن ۱۴۱ تماس بگیرند.

انتهای

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی جاده بارش برف و باران راه های استان اصفهان زنجیر چرخ بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۵۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار

به گزارش خبرنگار مهر، ترافیک در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند سنگین گزارش شده است.

همچنین تردد در محورهای چالوس، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها، ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا حصارک، آزادراه قزوین - کرج حدفاصل مهر ویلا تا ساسانی و محور تهران - پاکدشت محدوده خاور شهر سنگین است.

همچنین براساس آخرین اطلاعات از وضعیت جوی، برخی از محورهای استان‌های فارس، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و یزد دارای بارش باران است.

کد خبر 6088447 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • محور کندوان یکطرفه می شود
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می شود
  • پرآبی مسیل‌ها در محور انار- رفسنجان
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • مسدود شدن برخی از محورهای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد