Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهران چراغ‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با نفوذ سامانه بارشی به سطح استان به تناوب تا اواخر وقت روز سه شنبه، پوشش ابر، بارش برف و باران، مه، کاهش دید افقی، وزش باد به نسبت شدید موقت و کولاک برف خصوصاً در ارتفاعات و گردنه‌های برفگیر استان پیش بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: شدت فعالیت این سامانه تا اواسط روز سه شنبه در سطح چهارمحال و بختیاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: با خروج سامانه برای صبح روز چهار شنبه و پنج شنبه کاهش دما و در برخی نقاط مه انتظار می‌رود.

چراغ پور به میزان بارش‌ها در استان اشاره کرد و ادامه داد: ارتفاع برف طی بارندگی سامانه اخیر در استان تا ساعت شش و ۳۰ دقیقه روز سه شنبه بر حسب سانتی متر در ایستگاه‌های هواشناسی «شهرکرد» ۲۷، «بروجن» ۲۰، «لردگان» ۱۰، «کوهرنگ» ۴۰، «اردل» ۲۲، «فارسان» ۲۹، «سامان» ۲۴، «بن» ۲۶، «شلمزار» ۲۸، «سورشجان» ۳۰، «فرخ شهر» ۳۰، «ایلبگی» ۱۰، «مال خلیفه» ۱۰، «بلداجی» ۲۳، «دوآب صمصامی» ۴۰، «آلونی» ۹ و دزک ۲۲ سانتی متر بوده است.

وی با بیان اینکه بیشترین بارش‌ها در «دو آب صمصامی» و «کوهرنگ» بوده است، بیان کرد: مردم از سفر غیر ضروری به استان چهارمحال و بختیاری خودداری کنند.

کد خبر 5413874

منبع: مهر

کلیدواژه: سامانه بارشی هواشناسی چهارمحال و بختیاری بارش برف دهه فجر ویروس کرونا مطالبات مردم گیلان از دولت بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه شیوع کرونا بارش برف خراسان رضوی مشهد برف و کولاک انقلاب اسلامی ایران واکسن کرونا چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۵۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان چهارمحال و بختیاری نیمه ابری تا ابری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، کارشناس هواشناسی استان گفت: براساس بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی با ادامه فعالیت سامانه بارشی تا روز شنبه به تناوب در بعضی ساعات رگبار باران گاهی با رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید و در برخی نقاط احتمال تگرگ پیش بینی می‌شود.
نوروزی افزود:: شدت وزش باد برای روز‌های جمعه و شنبه به نسبت شدید تا شدید است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • آسمان چهارمحال و بختیاری نیمه ابری تا ابری
  • بارش‌ها برای چهارمحال‌ و بختیاری ادامه دارد
  • پیش بینی وزش باد در چهارمحال و بختیاری
  • کوهرنگ خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری بارانی
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی در شهرکرد
  • آغاز بارندگی‌ها در خوزستان/ اوج بارش‌ها روزهای پنج‌شنبه و جمعه است
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو پژو در چهارمحال و بختیاری + فیلم