Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@06:17:41 GMT

افتتاح ۴۸ طرح و پروژه بهزیستی به مناسبت دهه فجر

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۷۵۰۵۵

افتتاح ۴۸ طرح و پروژه بهزیستی به مناسبت دهه فجر

رباب موحد، مسئول روابط عمومی بهزیستی استان زنجان در گفت‌وگو با فارس ضمن گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: بهزیستی مولود انقلاب اسلامی است و توانسته با ارائه خدمات حمایتی و تخصصی بخش عظیمی از عموم مردم و جامعه هدف را بصورت مستمر و غیر مستمر تحت پوشش قرار دهد.

مسئول روابط عمومی بهزیستی استان زنجان از افتتاح ۴۸ طرح و پروژه در بهزیستی خبر داد و گفت: افتتاح ۳۶ واحد مسکن مددجویی، افتتاح اولین پردیس سالمندان استان زنجان (ویژه نگهداری زوج های سالمند)، افتتاح اولین سالن اجتماعات خیر ساز ویژه جامعه هدف، ۷ طرح اشتغالزایی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از مهم‌ترین پروژه‌های قابل افتتاح این اداره کل درسطح استان است که به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افتتاح برنامه آگاه‌سازی پیشگیری از معلولیت در مراکز مثبت زندگی، اجرای پیمایش رصد آسیب های اجتماعی، اجرای طرح پروژه‌های همیاران سلامت روان در محلات برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، برگزاری ملاقات عمومی با جامعه هدف بصورت محله محور و در مساجد، بازدید از منزل مددجویان در همه شهرستان‌ها، برگزاری جشن انقلاب در مراکز شبانه روزی تحت نظارت بهزیستی استان زنجان از دیگر برنامه‌های بهزیستی در این ایام اعلام کرد.

موحد خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم میثاق با شهدا و مراسم غبارروبی و نثار گل بر مزار شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مزار شهدای گمنام، برگزاری جشن انقلاب در مراکز نگهداری فرزندان بی‌سرپرست و بدسرپرست و قصه‌گویی انقلاب در مراکز کودکان از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای گرامیداشت فجر 43 است.

مسئول روابط عمومی بهزیستی استان زنجان اضافه کرد: آذین بنـدی ادارات بهزیستی شهرستان‌ها، ارائه خدمات تخصصی سازمان با تخفیف یا بصورت رایگان، برگزاری مسابقات فرهنگی با محوریت بزرگداشت انقلاب اسلامی، اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی و فضاسازی، تهیه و پخش برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، جشنواره کتابخوانی و مباحث قرآنی، مسابقه اذان بین کارکنان و مددجویان نیز از جمله برنامه‌های اجرایی در این ایام است.

منبع: فارس

کلیدواژه: بهزیستی استان زنجان قصه گویی انقلاب مزار شهدای انقلاب گرامیداشت فجر 43 افتتاح میثاق با شهدا بهزیستی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۵۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی فلاح ظهر دوشنبه در دیدار با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان، ضمن بازدید از پروژه کتابخانه مرکزی رشت، افتتاح این مرکز بزرگ فرهنگی را در رشد و بالندگی بیشتر فرهنگی گیلان مؤثر دانست و اظهار کرد: حوزه فرهنگ یکی از مهمترین ارکان رشد و توسعه کشور محسوب شده و حمایت از کتابخانه های عمومی وظیفه مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مهدی فلاح رسیدگی به وضعیت معیشتی کتابداران در مجلس شورای اسلامی را از اهم وظایف نمایندگان ملت برشمرد و افزود: همکاری با نهاد کتابخانه های عمومی کشور در کنار سایر نمایندگان، اهمیت به مقوله معیشتی کتابداران به ویژه در دوره جدید حاکی از نگاه امید بخش به موضوعات فرهنگی و آینده کشور است.

فلاح توسعه کتابخانه های عمومی در کشور و به ویژه در استان گیلان را امری بسیار مهم ارزیابی و نیاز استان در این حوزه را پراهمیت توصیف کرد و گفت: کتابخانه مرکزی رشت به عنوان مهمترین پروژه فرهنگی استان باید با تعامل و همکاری همه مسؤولین امر تکمیل و برای استفاده مردم فرهنگ دوست استان تجهیز و مورد بهره برداری قرار گیرد.

کد خبر 6092053

دیگر خبرها

  • افتتاح بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • وعدۀ افتتاح بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است
  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند