Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس انجمن چوخه کشور از برگزاری رقابت‌های کشتی با چوخه برای تعیین پهلوان این رشته ورزشی در سال ۱۴۰۰ در شهرستان بینالود (طرقبه شاندیز) خبر داد.

قربانعلی قائمی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: اولین دوره مسابقات انتخابی پهلوان کشتی باچوخه سال ۱۴۰۰ در رده سنی بزرگسالان با وزن بالای ۸۴ کیلوگرم طبق قوانین و مقررات کشتی باچوخه، همراه با اهدای شال پهلوانی کشتی باچوخه کشور با ضوابط و مقررات خاص در ۲۹ بهمن در طرقبه شاندیز برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این رقابت‌ها در رده سنی بزرگسالان از متولد ۲۹ بهمن ماه ۱۳۸۲ به بالا و در سنگین وزن که بالای ۸۴ کیلوگرم وزن داشته باشند، بدون هیچ گونه ارفاق وزن برگزار می‌شود. مسابقات به صورت یک حذفی، در یک وقت پنج دقیقه‌ای انجام می‌شود و در صورت برنده نشدن و یا تساوی، دو دقیقه وقت اضافه با ۳۰ ثانیه استراحت، منظور خواهد شد و با کسب اولین امتیاز توسط هر یک از چوخه کاران، مبارزه قطع و چوخه کاری که در طی این دو دقیقه، اولین امتیاز را کسب کند، برنده‌ی مسابقه خواهد بود. 

قائمی خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات طبق آخرین آیین‌نامه قوانین و مقررات انجمن چوخه کشور که مورد تایید فدراسیون ورزش‌ روستایی و بازی‌های بومی محلی قرار گرفته است، برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: از هر استان و شهرهای مراکز استانهای خراسان رضوی و خراسان شمالی و استان تهران ۲ نفر می توانند در این مسابقات شرکت کنند و برای شهرستان های فعال در این رشته ورزشی نیز یک نفر سهمیه در نظر گرفته شده است.

رییس انجمن چوخه کشور درباره شرایط شرکت در این مسابقات، گفت: اصل کارت ملی، کارت بیمه ورزشی، معرفی‌نامه اداره ورزش و جوانان شهرستان و هیئت ورزش‌ روستایی و انجمن چوخه شهرستان و تایید استان از مدارکی است که باید حداکثر تا تاریخ ۲۵ بهمن ارسال شود و هنگام ثبت‌نام شرکت کنندگان نیز کارت واکسن مبنی بر زدن حداقل دو دز از آن و داشتن جواب آزمایش عدم بیماری کرونا ( تست PCR) را در دست داشته باشند.

وی  در پایان تصریح کرد: نفر اول مسابقات در سنگین وزن مثبت ۸۴ کیلوگرم صاحب شال پهلوانی کشتی باچوخه کشور در سال ۱۴۰۰ خواهد شد. به نفرات اول، دوم تا سوم این مسابقات حکم و مدال قهرمانی و به ترتیب مبلغ ۵۰، ۳۰ و ۱۰ میلیون تومان جایزه نقدی اهدا می‌شود و به نفرات چهارم تا ششم نیز جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کشتی باچوخه انجمن چوخه چوخه کشور سال ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۵۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی‌پوش مازندرانی تیراندازی، قهرمان کشور شد

ایسنا/مازندران مرحله دوم مسابقات آزاد اهداف پروازی سال جاری با قهرمانی تیرانداز مازندرانی پایان یافت.

رئیس هیات تیراندازی مازندران در این ارتباط به خبرنگاران گفت: دومین مرحله مسابقات آزاد اهداف پروازی در بخش اِسکیت در سایت اهداف پروازی ورزشی آزادی برگزار شد و علی دوستی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی به مقام نخست دست یافت.

دکتر بهروز اسکندرنیا با اشاره به اینکه دومین دوره مسابقات آزاد اهداف پروازی و رنکینگ شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۳ در سایت اهداف پروازی با معرفی نفرات برتر در رشته‌های تراپ و اِسکیت به پایان رسید، افزود: در رشته اِسکیت علی دوستی با غلبه بر رقبایی از تهران و گلستان بر سکوی نخست ایستاد.

وی یادآور شد: علی دوستی ملی‌پوش مازندرانی اهداف پروازی بوده که به تازگی از مسابقات جهانی انتخابی المپیک دوحه قطر بازگشته است.

گفتنی است: مراسم اهدای مدال با حضور ناصر رسولی دبیرکل فدراسیون تیراندازی برگزار شد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • استقبال مردم قوچان از نایب قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • معرفی افراد برتر مسابقات آزاد دارت کارگران کشور
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • ملی‌پوش مازندرانی تیراندازی، قهرمان کشور شد
  • کشتی‌گیر و مربی تیم ملی آمریکا برنده جایزه شدند