Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@09:01:27 GMT

افتتاح 200 پروژه عمرانی توسط 28 دستگاه

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۷۵۱۷۱

افتتاح 200 پروژه عمرانی توسط 28 دستگاه

«حجت‌الاسلام مجید محمدی» دبیر کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند، اظهارداشت: انگیزه الهی و رویکرد تمدنی و جهانی انقلاب اسلامی زمینه اقبال ملت و جوامع بشری را در برداشته و منافع دشمنان  بداندیش نظام جمهوری اسلامی را نیز به خطر انداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فرماشیات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبین خاطرنشان کرد: انتشار دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر می‌تواند چشم‌انداز روشن و نقطه امیدی برای آحاد مردم و ضربه مهلکی بر توطِئه دشمنان نظام را دربر داشته باشد.

دبیر کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: قریب بر هزار و ۵۰۰ مورد تحت عنوان ۴۵۰ عنوان برنامه فرهنگی و عمرانی به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر در سطح روستاها و مناطق عشایر استان اجرا می‌شود.

محمدی گفت: فضاسازی تبلیغاتی در ۵۰۰ نقطه روستایی و عشایری و ادارات مستقر، نواختن ۴۳۰ زنگ انقلاب،  ۵۰ مورد دیدار با خانواده شهدا، اجرای ۵۰ مورد جشنواره شعر و موسیقی، برگزاری ۲۰ کارگاه آموزشی، تشکیل۳۰ مورد میز خدمت،  ۶۰ مورد خدمات دامپزشکی و واکسیناسیون دام و ۱۰۰ مورد اعزام مبلغ سخنران و فعالیت‌های قرانی در قالب طرح هجرت از اهم فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دهه فجر می‌باشد.

وی یادآور شد: در ایام الله دهه فجر بیش‌از  ۲۰۰ پروژه عمرانی توسط ۲۸ دستگاه اجرایی با هزینه کرد ۴۷۵ میلیارد تومان در مناطق روستایی و عشایری خراسان‌جنوبی به بهره‌برداری می‌رسد.

دبیر کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انققلاب اسلامی خراسان‌جنوبی افزود: از افتتاح ۴۸ پروژه عمرانی و هزینه‌کرد ۴ میلیارد و ۴۵۶ میلیون تومان توسط دهیاری‌ها تعداد ۷ هزار ۳۷۸ خانوار با جمعیت ۲۳ هزار ۳۹۸ نفر منتفع می‌شوند.

وی افزود: از این پروژه‌های قابل بهره‌برداری دهه فجر انقلاب اسلامی تعداد ۱۶ مورد با هزینه‌کرد ۱۲ میلیارد تومان مربوط به حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری می‌باشد.

انتهای پیام/۶۹۰۱۴

منبع: فارس

کلیدواژه: روستاها خراسان جنوبی پروژه روستایی و عشایری انقلاب اسلامی خراسان جنوبی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۵۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی برای تردد در محور خوسف_ قلعه زری

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی،آخوندی با اشاره به اینکه محور خوسف _ قلعه زری به دلیل بارندگی دچار آبگرفتگی شدید و از بین رفتن حاشیه محور شده است گفت: رانندگان از تردد در این محور خودداری کنند.

وی افزود:آبگرفتگی منازل روستایی، تخریب محور‌های عشایری و روستایی و آسیب به قنوات در بسیاری از شهرستان‌های استان رخ داده و امدادرسانی به برخی روستا‌ها به دلیل انسداد مسیر دسترسی، تافروکش کردن سیلاب ممکن نیست.

دیگر خبرها

  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی را مسدود کرد
  • بارش‌های بهاری در خراسان جنوبی/کویر به دریاچه تبدیل شد + فیلم
  • هشدار مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی برای تردد در محور خوسف_ قلعه زری
  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی