Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- فضل‌الله رنجبر  امروز در جمع اصحاب رسانه با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر، گفت: ۳۰ طرح از این تعداد اقتصادی و ۴۱ طرح را عمرانی است؛ با افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های اقتصادی برای یک‌هزار و ۳۳۶ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

به گفته رنجبر، گازرسانی به ۲۴ روستای شهرستان در این ایام انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشن اتمام گازرسانی به روستاهای بخش بیلوار کرمانشاه را خواهیم داشت و آخرین روستای این بخش (کرم‌بست) الان در حال نصب علمک‌های گاز هستند و خدا را شاکریم که امروز شاهد توسعه و پیشرفت در دورترین روستاهای استان هستیم تا مردم از نعمت این عمران و آبادانی بهتر بهره‌مند شوند.

آبرسانی به ۲۷ روستای حوزه شهرستان، هفت طرح گلخانه‌ای با حمایت دولتی و سرمایه‌گذاری شخصی، خدمات خوب درمانی در بیمارستان بیستون، طرح بزرگ بیمارستان حکیم در شهر کرمانشاه و چند طرح اقتصادی همچون توسعه کاشی بیستون و کارگاه تولیدی پاکت سیمان در سیمان غرب از جمله برنامه‌های اجرایی در این ایام هستند که رنجبر از آن‌ها یاد کرد.

علاوه بر افتتاحیه طرح‌های عمرانی، ارائه خدمات در حاشیه شهر و روستاهای محروم توسط گروه‌های جهادی پزشکی و دیدار با خانواده معظم شهدا، تجلیل با خون پاک شهدا از جمله برنامه‌های دهه مبارک فجر است.

امروز هم ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح با حضور بر مزار شهدا بار دیگر با آرمان‌های امام و شهیدان گرانقدر برای خدمت‌گذاری بهتر به مردم حاضر خواهیم شد. به یاری خداوند متعال در مسیر پیشرفت و تعالی هستیم و ان‌شاءالله این مشکلات اقتصادی هم با درایت همه مسؤولان خدمتگزار به زودی برطرف می‌شود.

انتهای پیام/ ط.پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گازرسانی دهه فجر عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۵۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان کارگران همدان با شهدا تجدید پیمان کردند

همچنین نمایندگان کارگران با نماینده ولی فقیه در استان همدان نشستی صمیمی داشتند.

در این نشست نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: تلاش و کوشش کارگران در میدان اقتصادی، موجب پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور می‌شود و موفقیت هر کشوری به میزان مدیریت آن در اقتصاد بستگی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی گفت: هر کشوری مدیریت اقتصادی داشت رشد می‌کند و اگر مدیریت اقتصادی نداشته باشد عقب می‌ماند.

او همچنین با اشاره به اینکه خداوند متعال، انسان را برای عبادت خلق کرده است، گفت: از نظر اسلام اگر عبادت ۱۰ جزء باشد ۹ جزء آن کسب حلال یا بخش اقتصاد است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان هم گفت: هم اکنون ۷۰ درصد کارگران استان حداقل حقوق را می‌گیرند.

یوسف شعبانی گفت: در استان همدان ۸۴۸ واحد مسکونی کارگری ساخته شده است و برای رفاه کارگران دنبال ایجاد زیرساخت‌های ورزشی تخصصی کارگران هستیم.

از پنجم تا یازدهم اردیبهشت هفته کار و کارگر نام گذاری شده است.

روز‌های هفته کارگر با عناوین ۵ اردیبهشت، کارگر تجدید میثاق با امام راحل ره، رهبری و شهدا، ۶ اردیبهشت، کارگر فرهنگ کار و مهارت‌آموزی، ۷ اردیبهشت، کارگر تامین اجتماعی و تکریم بازنشستگان، ۸ اردیبهشت، کارگر منزلت خانواده، زنان و جوانی جمعیت، ۹ اردیبهشت، کارگر ایمنی سلامت و بهداشت کار، ۱۰ اردیبهشت، کارگر، تشکل‌ها و مشارکت مردم و ۱۱ اردیبهشت، کارگر، ایمان، امید و همدلی نام‌گذاری شده‌است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • نمایندگان کارگران همدان با شهدا تجدید پیمان کردند
  • گامِ مهم «جهاددانشگاهی» برای رشد اقتصادی کرمانشاه
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • میدان دام کاج؛ در محاصره سگ‌های ولگرد
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود