Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@05:15:45 GMT

بهترین گلزن ایرانی در بازی با امارات کیست؟

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۷۵۵۱۲

بهترین گلزن ایرانی در بازی با امارات کیست؟

کریم باقری آقای گل بازی های برگزار شده بین دو تیم ایران و امارات است. او سه بار موفق شده دروازه اماراتی‌ها را باز کند. 

به گزارش "ورزش سه"، در ١٧ دیداری که پیش از این بین تیم های ملی ایران و امارات برگزار شده یک بازیکن موفق در به ثمر رساندن سه گل شده است و او هم کسی نیست جز یکی از مربیان فعلی تیم ملی فوتبال ایران و البته باشگاه پرسپولیس یعنی کریم باقری.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

آقا کریم اولین بار در دیدار رفت از بازی‌های پلی‌آف مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۲ برابر تیم ملی امارات در تهران موفق شد دروازه این تیم را باز کند، آن بازی را تیم ملی ایران با نتیجه ۳ بر صفر به سود خود به پایان رساند. در دیدار برگشت همان بازی ها در ابوظبی هم هافبک مقتدر تیم ملی باز هم دروازه اماراتی‌ها را باز کرد تا تیم ملی ایران با همان برد یک بر صفر خود را آماده دو دیدار پلی آف نهایی برابر تیم ملی ایرلند کند. به این ترتیب دو گل باقری در آن مرحله از بازی‌ها و در تیمی که میروسلاو بلاژوویچ را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود می دید به ثمر رساند. 

 


حدوداً هشت سال بعد و اتفاقا در یکی دیگر از بازی‌های مقدماتی جام جهانی اما این بار جام جهانی ۲۰۱۰ در تیم ملی ایران که علی دایی را به عنوان سرمربی در کنار خود داشت، بازی دو تیم ایران و امارات به میزبانی آنها با حساب یک بر یک به پایان رسید. کریم باقری که پیش از آن از بازی های ملی خداحافظی کرده بود، در آن دوره از مسابقات به پیشنهاد علی دایی باز هم به تیم ملی برگشت و در همان دیدار ابتدایی حضور خود توانست گل تساوی را وارد دروازه اماراتی‌ها کند تا بازی با مساوی و یک امتیاز شیرین برای ایران به پایان برسد. 

 

بعد از باقری، حسین فرکی دومین گلزن ایران در بازی برابر اماراتی هاست. او در اولین و دومین دیدار از تاریخ بازی‌های تیم های ملی ایران و امارات، که هر دو دیدار دوستانه بود، موفق شد دروازه این تیم را باز کند. علی کریمی، رضا قوچان نژاد، محمد نوری، ابراهیم صادقی، فریدون زندی، آرش افشین، رسول خطیبی، مهرداد میناوند، علی دایی، رضا عنایتی، حمید استیلی، فرشاد پیوس، شاهرخ بیانی، ناصر محمدخانی، عبدالرضا فیروزی، حمید علیدوستی، ایرج دانایی فرد، نصرالله عبداللهی و مهدی طارمی هم بازیکنانی هستند که یک بار توانستند دروازه حریف ایران را باز کنند. 

 

 

به این ترتیب با توجه به بازیکنانی که یک بار موفق به باز کردن دروازه تیم ملی امارات شدند باید گفت در میان نفرات فعلی تیم ملی مهدی طارمی تنها بازیکنی است که موفق به گلزنی در دیدار برابر تیم ملی امارات شده است تنها گلی که در بازی رفت هم این دوره از رقابت ها به ثمر رسید و به این ترتیب طارمی را می توان محتمل ترین بازیکنی دانست که می تواند بهترین گلزن دیدارهای ایران و امارات نام بگیرد و جانشین کریم باقری شود با این حساب باید فردا در هجدهمین دیدار تیم‌های ملی ایران و امارات، موفق به باز کردن دروازه حریف می شود یا خیر؟

حسین فرکی (سرمربی) مهدی طارمی تیم ملی ایران کریم باقری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: حسین فرکی سرمربی مهدی طارمی تیم ملی ایران کریم باقری ایران و امارات تیم ملی ایران کریم باقری اماراتی ها بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۵۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزشی مامان مربی؛ محصول جدید تلوبیون برای مادران ایرانی

تلوبیون برای کمک به مادرهای ایرانی در تربیت فرزندان،‌ کارگاه آموزشی جدیدی با عنوان مامان مربی راه‌اندازی کرده است. در این محصول جدید، والدین ایرانی یاد می‌گیرند که بهترین بازی‌ها و فعالیت‌ها را برای پرورش توانمندی‌ها و ظرفیت‌های هوشی فرزندان خود انجام دهند.

در این مسیر پایه‌ای و پرچالش، مادران تبدیل به بهترین مربی برای فرزندان خود شده و می‌آموزند کدام یک از مهارت‌های کودک خود را در چه سنی و با چه روشی تقویت کنند.

همچنین مادران می‌توانند در پویش مامان مربی هم شرکت کنند: «مامان از بچه‌ش می‌پرسه به نظر تو یک مامان خوب چطوری با بچه اش بازی میکنه؟»

دکتر ثریا علوی نژاد به همراه سایر اساتید دانشگاه تهران در این مسیر راهنمای مادران ایرانی هستند.

کاربران برای دسترسی به این سرویس و ارسال ویدیو برای این پویش، می‌توانند به صفحه مامان مربی در تلوبیون (https://telewebion.com/page/maman-morabi) مراجعه کنند.

 

حجم ویدیو: 10.83M | مدت زمان ویدیو: 00:00:31 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء
  • تکلیف بیرانوند برای دیدار با سپاهان مشخص شد
  • لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم
  • یک تراکتوری، آخرین گلزن استقلال در تبریز!
  • با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)
  • کارگاه آموزشی مامان مربی؛ محصول جدید تلوبیون برای مادران ایرانی
  • عنوان بهترین دروازه بان آسیا کف آرزوهای من بود
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • بهترین بازیکن و آقای گل آسیا: حس هفتم تیم‌ملی
  • فوتسالیست های ایران جوایز را درو کردند؛ احمد عباسی آقای گل، محمدی بهترین دروازه بان