Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از اجرای دو طرح سراسری این فدراسیون به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر نوروزی ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر، اظهار داشت: مجموعه ستادی و استانی فدراسیون پزشکی ورزشی همچون سال های گذشته حضور پررنگی در آیین های مختلف گرامیداشت این ایام خواهند داشت و علاوه بر این ویژه برنامه سراسری فدراسیون تحت عنوان پزشکی ورزشی و فجر انقلاب نیز اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس فدراسیون پزشکی ورزشی، ادامه داد:در این راستا با توجه به زنگ خطر اوج گیری سویه امیکرون کرونا و با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در کنار بازرسی هایی که همواره از اماکن و باشگاه های ورزشی به عمل می آید، روز ۱۷ بهمن ماه با همراهی ادارات ورزش و جوانان سراسر کشور طرح سراسری بازرسی از اماکن و باشگاه های ورزشی را با رویکرد اهمیت و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا می کنیم.

وی ادامه داد: دیگر طرح سراسری ما که با عنایت به رعایت پروتکل های بهداشتی و با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران اجرا خواهد شد، طرح سراسری برپایی ایستگاه رایگان تندرستی با رویکرد ترویج ورزش همگانی خواهد بود که در این طرح خدمات رایگانی همچون کنترل فشارخون، تست قند خون، مشاوره های پزشکی و... به صورت رایگان به عموم ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پزشکی ورزشی طرح سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۵۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ملی مسکن در ۱۰۸ شهر استان در حال اجرا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، در استان پیشرفت فیزیکی اجرای این طرح رادر شهرهای شهرضا، مبارکه، دولت آباد و دهاقان بیشتر از دیگر شهرها اعلام کرد وگفت: آمار مجموع ثبت نام کنندگان، بیش از ۴۶۱ هزار نفر و تأیید نهایی تجمیعی بیش از ۱۳۱ هزار نفر بوده است.

علیرضا قاری قرآن افزود: تعداد متقاضیان دارای آورده بیش از ۴۰ میلیون تومان در استان، بیش از۴۶ هزار و ۷۰۰ نفر است.

وی گفت: هزینه واحدهای طرح نهضت ملی مسکن با توجه به تاریخ شروع، مشخصات فنی، تعداد طبقات و مساحت متفاوت و به نسبت پیشرفت طرح از متقاضیان اخذ و در نهایت به قیمت تمام شده واگذار می‌شود.

قاری قرآن افزود: میزان تسهیلات پرداختی به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن، ۵۵۰ میلیون تومان با کارمزد ۱۸ درصد و مجموع دوران مشارکت و اقساط ۲۰ سال است و در هنگام تحویل واحد، فروش اقساطی برقرار می‌شود.

وی گفت: اجرای این طرح در استان اصفهان، در مراحل مختلف اخذ پروانه، فونداسیون، اسکلت، سقف، سفت کاری و نازک کاری بوده و پیش بینی می‌شود تا سال ۱۴۰۴ به بهره برداری برسند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، کیفیت ساخت مسکن رادر اجرای این طرح مطابق مقررات ملی ساختمان بیان کردو افزود: ۱۳ پیمانکار در ساخت و تکمیل طرح های نهضت ملی مسکن فعالیت دارند.

دیگر خبرها

  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • طرح ملی مسکن در ۱۰۸ شهر استان در حال اجرا
  • طرح نور با رعایت ظرافت ها و مراقبت های لازم استمرار یابد
  • کشف پشت پرده تازه از برخوردهای تند با بی‌حجابی | این مشکل از اول انقلاب هم بوده است
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست