Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری صبح سه شنبه در دیدار اعضای ستاد دهه فجر خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: مسئولان با همراهی مردم دهه فجر را با شور و حرارت برگزار کنند.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: هر دستگاه و اداره به صورت اختصاصی جلسات بصیرتی و تبیینی برگزار کرده و مسئولان مختلف دستاوردهای مختلف نظام در حوزه‌های گوناگون را بازگو کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمن تلاش دارد با سیاه نمایی، دستاوردهای مختلف نظام را زیر سوال ببرد و آن‌ها را بی ارزش جلوه دهد اما این مسئله باید با تبیین و بیان دستاوردها خنثی شود.

حجت الاسلام نوری بیان داشت: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، تشکیل جبهه مقاومت و کسب پیروزی‌های مکرر علیه نظام سلطه است و انقلاب اسلامی راه نجات را به امت نشان داد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه در ایام دهه فجر باید مشکلات مردم را بیش از پیش رفع کرد، گفت: مسئولان این ایام را به صورت روزمرگی طی نکنند.

وی افزود: جلسات هم‌فکری هم در ادارات با معاونت‌ها و متخصصان امر برگزار و نقص‌ها و امور قانونی به خوبی بیان شود، ضمن اینکه تبلیغات پیرامونی ادارات باید با نصب پرچم و بنز با محتواهای راهبردی و انقلاب تزئین شود.

حجت الاسلام نوری در انتها گفت: برای بیان دستاوردهای انقلاب باید از فضای مجازی به بهترین نحو بهره برد اما باید توجه داشت بیان دستاوردها همراه با نکات علمی و به صورت دقیق باشد.

کد خبر 5414001

منبع: مهر

کلیدواژه: دهه فجر رضا نوری نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بجنورد دستاوردهای انقلاب اسلامی دهه فجر ویروس کرونا مطالبات مردم گیلان از دولت بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه شیوع کرونا بارش برف خراسان رضوی انقلاب اسلامی ایران برف و کولاک مشهد همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۵۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| اعتراض عجیب‌وغریب چینی‌ها به شرایط کاری

به تازگی شیوه عجیب و غریب اعتراض کارگران چینی به دستمزدهایشان در فضای مجازی پربازدید شد. در ویدیوها و تصاویر منتشرشده در فضای مجازی، جوانان چینی بدترین لباس‌های خواب و دمپایی‌های خود را می‌پوشند تا در اعتراض به همه چیز، از مدیران غیرحرفه‌ای و شرایط کاری بد گرفته تا دستمزد کم و ساعت‌های کار طولانی، به سمت محل کار خود حرکت کنند.

دیگر خبرها

  • تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی
  • معرفی شخصیت حجت‌الاسلام مطلبی مصداق امر به معروف است
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • اسلامی: برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم
  • جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد
  • عکس| اعتراض عجیب‌وغریب چینی‌ها به شرایط کاری
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است