Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنگربان سابق پرسپولیس و تیم ملی معتقد است این باشگاه باید خصوصی شود و اداره آن به دست مردم باشد.

نیما نکیسا پیشکسوت فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص صعود تیم ملی ایران به رقابت‌های جام جهانی با توجه به حواشی که پیرامون این تیم به وجود آمده بود گفت: بعد از جدایی کی‌روش به هر حال هر مربی روی نیمکت تیم ملی می‌نشست کار سختی را در پیش رو داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند ویلموتس یک شیاد و کلاهبردار بود و از روز نخست من آن را گفتم؛ به برخی از دوستان برخورد و گفتند اکنون زمان حمایت است اما رزومه ویلموتس رفت و آمد هایش و حتی نحوه تمرینات او مشخص بود وی چه کاره است. 

وی افزود: اسکوچیچ نشان داد به عمل کار برآید به سخنان دانی نیست.  علی رغم همه انتقادات همه هجمه های که علیه او بود او به خوبی خودش را ثابت کرد. بله ما بازیکنان بزرگی داریم و ابزار خوبی در اختیار داریم اما باید کسی باشد که بتواند از این ابزار به درستی استفاده کند؛ کاری که اسکوچیچ  نشان داد به خوبی آن را بلد است و پاسخ اعتماد ما را به خوبی داد.

او در خصوص انتقادهای که از سرمربی تیم ملی می‌شود گفت: دیگر اسکوچیچ باید مگر چکار کند که برخی راضی شوند؟ ما یک زمانی بزرگ‌ترین چالش ما پیروزی برابر عراق  بود اما حالا در یک سال سه بار این تیم را شکست دادیم! خب مربی این تیم چه کسی بوده است؟ چرا در گذشته نتوانستیم این تیم را شکست دهیم؟ برخی دنبال خوش خدمتی هستند نه ولا چرا برخی از داخل نامه می‌زنند تا استقلال و پرسپولیس از آسیا حذف شوند. این مربی به تیم ملی شخصیت داد. وقتی یک بازیکن حرفی برخلاف چارچوب میزند حتی وقتی ستاره تیم اوست را کنار می‌گذارد و پا روی اصول خود نمی‌گذارد. اما وقتی دعوت می‌شود مثل یک سرباز در خدمت تیم است و نقش تعیین کننده ای در صعود ما ایفا می‌کند. اسکوچیچ خودش را ثابت کرده و تاریخ در خصوص او قضاوت خواهد کرد.

سنگربان تیم ملی ایران در خصوص عملکرد امیر عابدزاده و رقابت در درون دروازه تیم ملی بیان کرد: اسکوچیچ برخلاف سالیان گذشته یک دغدغه شیرین در درون دروازه تیم ملی دارد. ما اکنون دروازه‌بان خوبی در تیم ملی داریم و برخی نیز هستند که شانس حضور در تیم ملی را دارند ولی جای آنها خالی است. ما یک نسل بی نظیر از دروزاه‌بانان در اختیار داریم که این اتفاق در تاریخ ما بی سابقه است. عابدزاده فوق العاده بود و اعتماد به نفس او همه ما را یاد پدرش انداخت. امیدوارم هستم شاهد درخشش او باشیم.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص مشکلات به وجود آمده در هفته های اخیر در این باشگاه گفت: یک زمانی پرسپولیس را از پشت صندوق یک ماشین اداره می‌کردند. اما حالا از فراهم کردن کوچکترین امکانات برای این تیم عاجز هستند آن هم تیمی که ۵ سال پیاپی قهرمان ایران شده و فینال آسیا رفته است. چرا اختیار این دو باشگاه را به مردم نمی‌دهیم؟ چرا مدت هاست این دو باشگاه در مسیر خصوصی سازی هستند ولی اتفاقی رخ نداده است؟ چرا با آمدن هر وزیر موفقیت و ناکامی تیم‌ها باید به او ربط داده شود؟ چرا یک بار یک کار اصولی نمی کنیم تا همه راحت شویم؟

وی افزود: این دو تیم مدت‌هاست درگیر مشکلات هستند در حالی که استقلال و پرسپولیس باید برند فوتبال آسیا باشند اما به راحتی کنار گذاشته می‌شوند. تا کی با مدیران ناکارآمد باید این باشگاه اداره شود. بازیکنی که در کشور خودش هم او را بازی نمی‌دهند اینجا قرار ۵٠٠ هزار دلاری می‌بندد. رادوشوویچ برای پرسپولیس چه کاری کرده جز نیمکت نشینی چرا باید به یک نیمکت نشین این همه پول داد و اینگونه قرارداد بست دست آخر ما را سرکار بگذارد و برود و شکایت کند و تهدید کند اگر می‌خواهید برگردم و شکایتم را پس بگیرم با من قرارداد جدیدی ببندید. استوکس چه شد؟ روی هم رفته ٩٠ دقیقه برای پرسپولیس بازی نکرد. تعجب من از آقای انصاری فرد است شما با آن شخصیت چگونه این قرارداد ها را بسته اید؟در این کشور مدیری اختلاسی کند او را می‌گیرند و محاکمه می‌شود. چرا با هیچ یک از مدیران فوتبالی ما بخاطر قرارداد های که می‌بندند و پولی که از بیت المال می‌رود برخورد نمی‌شود. این پول برای این مردم است آن هم در شرایطی که مردم این کشور از نظر اقتصادی در شرایط خوبی قرار ندارند. از سازمان بازرسی کل کشور و مجلس تقاضا دارم هر چه زودتر در این موضوع ورود کنند این مملکت کشوری نیست که به آن بشود خیانت کرد. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس تیم ملی ایران پرسپولیس تیم ملی ایران لیگ برتر خلیج فارس لیگ خلیج فارس نیما نکیسا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۵۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«طرح نور» بر اساس تکالیف قانونی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،احمد وحیدی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت: برنامه تقسیمات کشوری طبق نیاز‌های هر منطقه طراحی می‌شود و تقسیم استان تهران به تهان شرقی و غربی در دست بررسی است.
وزیر کشور در مورد طرح ایمن سازی مرزها، گفت: انسداد مرز یک پروژه قدیمی است و چند بار شروع و رها شده بود؛ با دستور جمهور و تخصیص منابع، در شرق کشور دنبال می‌شود و در حال اجراست.
وزیر کشور در مورد طرح نور، گفت: «طرح نور» بر اساس تکالیف قانونی است که فراجا به عنوان مقام ضابط قوه قضائیه انجام می‌دهد البته دستگاه‌های دیگر هم مسئولیت‌هایی دارند.
وحیدی تاکید کرد: همه دستگاه‌ها باید به مسئولیت خود عمل کنند و باید از ناهنجاری‌های تحمیلی جلوگیری شود. طرح نور تا الان مورد تشویق و استقبال مردم، نمایندگان مجلس، دستگاه‌های مرتبط و قوای سه گانه قرار گرفته است.
قرارداد شهرداری تهران با چین کار خیلی خوبی بود
وی افزود: هدف شهرداری از عقد قرارداد با چینی‌ها نوسازی ناوگان بوده است. امیدواریم در مرحله اجرا نیز طبق برنامه‌ها محقق شود. هیچ نقاط منفی در رابطه با این قرارداد وجود ندارد و کار خیلی خوبی است.
وزیر کشور تاکید کرد: توضیح شده که اصل برای ما حمایت از تولید داخل است و هر مقدار در داخل تولید شود اولویت با آن است و هر چقدر هم لازم باشد می‌توان وارد کرد؛ بحث هوای پاک در تهران بسیار مهم است.

دیگر خبرها

  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • مورایس: بردن پرسپولیس اصلا آسان نیست
  • مورایس: بازیکنان من، چه اتفاق‌هایی برایتان رخ داد!
  • تراکتور از استقلال پرمهره تر است/ از نتیجه بازی راضی هستم
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم
  • «طرح نور» بر اساس تکالیف قانونی است
  • آنچلوتی: خوب نبودیم، از مساوی راضی‌ام
  • اوسمار: بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!