Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@15:03:34 GMT

جاده‌های همدان لغزنده است/ محدودیت تردد تریلی‌ها

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۷۶۰۲۹

جاده‌های همدان لغزنده است/ محدودیت تردد تریلی‌ها

رضا عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به بارش برف در استان اظهار کرد: در اکثر محورهای استان بارش برف داریم و سطح محورها لغزنده بوده که تردد در عمده محورهای استان با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

وی از محدودیت تردد تریلی‌ها در محدوده گردنه‌ها و محورهای دچار یخ زدگی خبر داد و افزود: تریلی‌ها حتی با زنجیر چرخ نیز حق تردد ندارند چون باعث بسته شدن مسیر می‌شوند و جابه‌جایی آنها بدون چرثقیل امکان‌پذیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان همدان توصیه کرد: مردم از سفرهای غیرضرور خودداری کنند چرا که وضعیت جاده‌ها لغزنده است و یکی از شرایط سفر که جاده بوده، ایمن نیست.

وی با بیان اینکه اگر افراد مجبور به سفر هستند زنجیر چرخ، تجهیزات زمستانی، لباس گرم، باک بزنین پر، بخاری سالم، برف پاکن سالم داشته باشند تاکید کرد: لاستیک خودرو هم حتما عاج داشته باشد تا واژگون نشود.

عزیزی بیان کرد: زمان بارندگی تصادفات افزایش چند برابری دارد اما خوشبختانه تصادفات خاصی در استان در این ساعات رخ نداده است.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس پلیس راه استان همدان رضا عزیزی لغزندگی جاده های همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۶۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در خوزستان

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: فروردین سال جاری بیش از دو میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در محورهای استان خوزستان ثبت شد.

محسن کجباف در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از دو میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش یافته است، بیشترین تردد بین استانی در ایام نوروز مربوط به روز نهم فروردین با ۱۱۴ هزار تردد است.

وی افزود: محور ماهشهر به بندر امام خمینی (ره) با متوسط تردد روزانه ۲۵۸۶۹، آبادان به خرمشهر با متوسط تردد روزانه ۲۵۷۴۲ و شوش به الوان با ۲۲۳۴۳ تردد روزانه به ترتیب پرترددترین محورهای استان در این مدت گزارش شده‌اند، علاوه بر آن بیشترین تردد از اقصی نقاط کشور در استان خوزستان مربوط به پلاک‌های استان تهران، اصفهان و لرستان است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به اینکه بیشتر مقصد خودروهای پلاک خوزستان به استان‌های لرستان، اصفهان و تهران بود، ادامه داد: ۲۱ درصد خودروهای ورودی به استان به طور میانگین یک تا سه روز در استان ماندگاری داشته‌اند.

کجاف با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی تماس‌ها با سامانه‌ی ۱۴۱ نسبت به مدت مشابه سال گذشته، تاکید کرد: در مجموع از ابتدای سال جاری تا پایان فروردین، ۵۰ هزار و۲۸۰ مورد تخلف سرعت در محورهای استان ثبت شد که محور اندیمشک به پل زال، بندر امام به اهواز و به باغملک به ایذه شاهد بیشترین ثبت تخلف سرعت بوده‌ایم.

کد خبر 748795

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در خوزستان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • تصادف وحشتناک در هند؛ پرت شدن تریلی به سمت دره (فیلم)
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت