Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - مجید رحمانی  گفت: بارش سنگین برف در مناطق شهری و روستایی دزپارت، باعث قطع راه ارتباطی بخش قارون و بیش از ۱۰ راه روستایی دیگر در این شهرستان شد.

به گفته او تردد خودرو‌ها در محور دزپارت به لردگان، به کندی و تنها با استفاده رانندگان از زنجیر چرخ، امکان پذیر است.

فرماندار دزپارت می‌گوید: تمامی مدارس مقطع ابتدایی شهرستان دزپارت و مدارس مقطع متوسطه در برخی روستا‌های این شهرستان از امروز تا اطلاع بعدی تعطیل اعلام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول گفت:  با توجه به حجم بالای بارش‌ها و کمبود امکانات راهداری شهرستان، خواستار ارسال ماشین آلات راهداری از سوی مسئولان استانی، جهت بازگشایی سریعتر محور‌های مسدود شده هستیم.

شهرستان دز پارت در شمال شرق استان خوزستان، ۱۳۰ روستا دارد که با توجه به کوهستانی بودن تعداد زیادی از این روستا‌ها، هرساله با شروع فصل بارش‌ها با مشکلاتی همچون مسدود شدن راه‌های ارتباطی مواجه می‌شوند.

در این بین وجود تجهیزات و امکانات محدود در شهرستان برای خدمات رسانی سریع به روستا‌های گرفتار در برف و باران، معظلی است که لازم است هرچه سریعتر برای حل آن چاره اندیشی شود.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعطیلی مدارس مسدود شدن راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۶۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی روستای دهنو با مصالح بومی و محلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان گفت: فراهم بودن امکانات زیر ساختی و زمین‌های حاصلخیز موجب رغبت اهالی به زندگی در این روستا شده است.
مرادی همچنین از اجرای طرح هادی در ۳۷۱ روستا با اعتبار ۴ هزارو ۵۰۰ میلیارد ریال خبر داد.
به گفته وی، از ۸۰۱ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی روستایی در استان ۵۶ درصد مقاوم سازی شده است.

دیگر خبرها

  • بازسازی روستای دهنو با مصالح بومی و محلی
  • خسارات بارش‌های شدید به عشایر دزپارت
  • سیل بخشی از تأسیسات آب آشامیدنی مناطق روستایی خوی را تخریب کرد
  • تگرگ موجب شکستن شیشه خودرو‌ها و منازل دُرح سربیشه شد
  • مسدود شدن راه پنج روستا در دیشموک بر اثر بارش‌ باران
  • تخریب برخی جاده‌های روستایی ممسنی / لزوم کارهای آبخیزداری در فارس
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی را مسدود کرد
  • گرفتار شدن برخی عشایر دزپارت به علت بارش شدید باران
  • بارش‌های بهاری در خراسان جنوبی/کویر به دریاچه تبدیل شد + فیلم