Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: همه ما به ویژه خدمتگزاران این نظام نیاز داریم برای بقای انقلاب از خواسته‌های شخصی خود بگذریم و باید خود را وقف خدمت به مردم کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازخرم‌آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی صبح امروز در آیین نواختن  زنگ انقلاب که در مدرسه شاهد خرم‌آباد برگزار شد ضمن تبریک فرا رسیدن  چهل و سومین دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: دانش‌آموزان ذخیره‌ها و امیدهای انقلاب اسلامی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: دهه فجر، دهه‌ای به یاد ماندنی در تاریخ  انقلاب و نهضت‌های سیاسی در جهان است و رویدادهایی که در دهه فجر به وقوع پیوست اتفاق‌هایی بودند که مشابه و مانند آنها را در تاریخ جهان به یاد نداریم.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: در دهه فجر استقبال بی نظیر  از امام راحل آغاز شد در حالی که همه زور گویان عالم تمام توان و قدرت مالی خود را  به کار گرفته بودند تا مانع فجر انقلاب اسلامی شوند اما فجر انقلاب اسلامی به وقوع پیوست و این انقلاب طلوع کرد. 

برنامه‌های فدراسیون ورزش روستایی در دهه فجر تشریح شدسپاه سمنان در دهه فجر 2000 برنامه فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌کند750 فرصت شغلی جدید با افتتاح پروژه‌های دهه فجر در استان سمنان ایجا‌د می‌شود

وی بیان کرد: طلوع انقلاب اسلامی همه محاسبات عالم را بهم ریخت، در این دهه با وجود اینکه اختیارات مادی در اختیار آنها بود و ژنرال‌های آمریکایی در کشور تلاش می‌کردند مانع طلوع انقلاب اسلامی شوند امام راحل دولت موقت تشکیل داد، پادگان‌های نظامی از سربازان و نیروهای ارتشی دلبسته به اسلام، امام، مرجع و روحانیت تخلیه شدند.

شاهرخی گفت: در این دهه محاسبات کودتای نظامی به دستور امام (ره) و حضور مردم به هم ریخت و سرانجام پیوسته شدن همافران نیروی هوایی به دنبال آن اعلام حمایت نیروهای ارتشی، نظامی و انتظامی به صف انقلاب پیروزی 22 بهمن 57 را رقم زد. 

وی تصریح کرد: هر کدام از رویدادها و  وقایع انقلاب اسلامی مطالب فراوانی برای گفتن، نوشتن، شنیدن و ترسیم کردن آنها در قالب آثار هنری فاخر و  فیلم  را دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطر نشان کرد: پیش از انقلاب  به یاد داریم مرکز استان لرستان مرکز جولانگاه گارد شاهنشاهی بود و چگونه جوانان این استان  پشت سر روحانیت انقلابی  در برابر گاردهای شاهنشاهی مقاومت کردند و جمعی از آنها به شهادت رسیدند. 

وی اظهار داشت: روزی  همه ما از خواستنی‌های شخصی خودمان، آرزوهای مادی و طولانی خود دست کشیدیم، با یکدیگر  متحد شدیم. وقتی  دانش‌آموزان و فرهنگیان مهر 57 در اعتراض به رژیم پهلوی کلاس‌های خود را تعطیل کردند  ستون فقرات  زورگویان عالم  شکسته شد و فجر انقلاب اسلامی طلوع کرد. 

شاهرخی  افزود: برای بقای انقلاب همه ما نیاز داریم از خواسته‌های شخصی خود بگذریم به ویژه خدمتگزاران این نظام، آنهایی که لباس خدمتگزاری به تن دارند باید خود را وقف خدمت به مردم کنند هرکس خدمتش به مردم بیشتر باشد از شان  و منزلت بالاتری نزد خداوند  برخوردار است. 

نماینده ولی فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن  تسلیت در گذشت آیت الله صافی گلپایگانی عنوان کرد: آیت الله صافی  گلپایگانی از مراجع بزرگواری بود که  پاسدار احکام اسلامی، مرزهای عقیدتی و خدمتگزار  به انقلاب اسلامی بود. 

وی بیان کرد: آیت الله صافی گلپایگانی اولین دبیر شورای  نگهبان قانون اساسی و استاد بسیاری از محققان فعلی و همچنین دارای  آثار ارزشمندی در تالیف بودند.

انتهای پیام/645/ح

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در لرستان فجر انقلاب اسلامی شخصی خود دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۶۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی ظهر شنبه در دیدار با جمعی از کارکنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در محل سپاه استان، گفت: عنایت خداوند متعال و فکر و اندیشه بلند امام راحل سبب تشکیل و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

وی اظهار کرد: تشکیل نهاد نمایندگی در سپاه خردمندانه و هوشیارانه بو د و فلسفه وجودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، ساخت یک سپاه معنوی با روحیه جهادی و انقلابی است. نماینده ولی فقیه در استان زنجان، گفت: سپاه مولود انقلاب و بسیج مولود سپاه است و این نهاد به دلیل عملکرد فکری و بصیرتی، نزدیک‌ترین نهادها به نظرات مقام معظم رهبری است.

خاتمی، به اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان، موجب عزت و سربلندی می‌شود اما عقب نشینی در برابر آنان مایه ننگ و ذلت است.

وی افزود: سپاه یک نهاد انقلابی همه جانبه برای حراست و حفاظت از دستاوردهای انقلاب است و پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند چرا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مقدس است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، با بیان اینکه امروز بالاترین سطح اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در کنار سایر نیروهای مسلح شاهد هستیم، تصریح کرد: سپاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن خوش درخشیده و تمامی این فعالیت‌ها و خدمات رسانی می‌بایست برای نسل جوان تشریح و تبیین شود.

کد خبر 6089860

دیگر خبرها

  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • آیت الله خامنه ای : برخی توصیه می‌کنند یک خواسته آمریکا را قبول کنید تا مشکل حل شود / تحریم‌ها موجب شکوفایی استعداد‌ها شده