Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@19:14:50 GMT

پایان رویای انتقال زمستانی طارمی به آرسنال

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۷۶۲۷۳

پایان رویای انتقال زمستانی طارمی به آرسنال

مهدی طارمی با وجود پیشنهاد باشگاه آرسنال در پورتو ماندنی شده و شاید این انتقال بزرگ در تابستان رخ بدهد.

به گزارش ایلنا، در ساعات پایانی نقل و انتقالات زمستانی، پیر امریک اوبامیانگ تست‌های پزشکی باشگاه بارسلونا را پشت سر گذاشت و قرارداد رسمی هم امضا کرده تا برای ادامه فصل در تیم اسپانیایی حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدایی اوبامیانگ از آرسنال به معنای نیاز این باشگاه انگلیسی به جذب حداقل یک مهاجم در نقل و انتقالات بود اما این باشگاه با وجود پیشنهادات مختلف به بازیکنان در سطح اروپا، در خرید بازیکن ناموفق بود.

باشگاه آرسنال واقعا می‌توانست با آوردن مهاجمان جدید قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات ژانویه کار بزرگی انجام بدهد. پیر امریک اوبامیانگ تحت نظر میکل آرتتا نامطلوب بود و آینده او اینطور مشخص شده که به بارسلونا ملحق شده است. علاوه بر این، ادی نکتیا با جدایی در ژانویه از آرسنال در ارتباط بود.

در خط حمله آرسنال قرارداد هیل اند و الکساندر لاکازت هر دو در پایان فصل تمام می شود و این نگرانی‌ها در مورد ضعف خط حمله آرسنال را افزایش می‌دهد. طبق گزارش CBS Sport، آرسنال مشغول کار برای ارتقاء نیروی خط حمله تیم تحت هدایت میکل آرتتا بود.

این رسانه آمریکایی مدعی شد که به توپچی‌ها پیشنهاد قرضی مهدی طارمی، مهاجم پورتو داده شده بود. طارمی بیشتر دوران حرفه ای خود را در ایران گذرانده و در تیم های ایرانجوان، شاهین بوشهر و پرسپولیس بازی کرده است. او همچنین ۱۸ ماه در تیم الغرافه قطر بازی کرد. در جولای ۲۰۱۹، طارمی به ریو آوه پرتغال پیوست و کمی بیش از یک سال بعد، پورتو او را به خدمت گرفت.

طارمی که گفته می شود بند فسخ ۵۰ میلیون پوندی دارد، این فصل در فرم فوق العاده ای برای باشگاهش قرار داشته است. او از ۲۹ بازی باشگاهی در تمامی رقابت‌ها، ۱۳ گل و ۹ پاس گل به ثبت رسانده است. وی همچنین از ۵۵ بازی خود با تیم ملی فوتبال ایران ۲۲ گل به ثمر رسانده است.

در بخشی از گزارش نشریه آمریکایی که نام مهدی طارمی را به عنوان یکی از اهداف نقل و انتقالات زمستانی باشگاه آرسنال نامبرده بوده، آمده است: «توپچی‌ها همچنین در این ماه چندین بازیکن به صورت قرضی از جمله لوکا یوویچ از رئال مادرید و مهدی طارمی از پورتو پیشنهاد کردند و تلاش کرده‌اند تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، خط حمله آرتتا را ارتقا دهند.»

اکنون با وجود پایان نقل و انتقالات زمستانی باید منتظر ماند و دید بعد از انتقال سردار آزمون به بایرلورکوزن، طارمی در تابستان به باشگاه آرسنال ملحق می‌شود یا خیر.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی طارمی آرسنال پورتو میکل آرتتا آرسنال پورتو لیگ برتر فوتبال انگلیس مهدی طارمی میکل آرتتا نقل و انتقالات باشگاه آرسنال مهدی طارمی خط حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۶۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آرسنال 3-۰ بورنموث (لیگ برتر انگلیس 2023/24)

در جریان دیداری از هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس، تیم های آرسنال و بورنموث مقابل هم قرار گرفتند.

دانلود (55.7MB)

دیگر خبرها

  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • واکنش رسمی پورتو به حضور طارمی در اینتر
  • واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • خودنمایی طارمی قبل از انتقال به اینتر؛ من هنوز زنده ام
  • برتری پورتو برابر چاوز/ مهدی طارمی «دراگائو» را به وجد آورد
  • خلاصه بازی آرسنال 3-۰ بورنموث (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • (ویدئو) خلاصه بازی آرسنال ۳ - ۰ بورنموث
  • جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث
  • بازگشت هوای زمستانی به شهرهای استان خوزستان و خاموش شدن کولرها