Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مجید علیپور ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: هرکسی به سهم خود در هر کجا که مشغول است باید از این انقلاب اسلامی پاسداری کند. او ادامه داد: بهمن ماه در تاریخ ملت ایران، روزهای بیاد ماندنی است و هیچ گاه از حافظه تاریخی مردم فراموش نخواهد شد، زیرا در سال ۵۷ انقلابی توسط مردم جمهوری اسلامی ایران رقم خورد که در دنیا بی‌نظیر بود و امروز که ۴۳ سال از آن زمان می‌گذرد، علی‌رغم همه مشکلاتی که بوجود آمده و همه دشمنی‌های که ما شاهد آن بودیم اما انقلاب به راه خود ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد: بیانیه گام دوم در واقع طی کردن پله‌های ترقی با لحاظ قرار دادن تجربیاتی است که در گذشته شاهد آن بوده‌ایم.

وی افزود: در ۴۰ سال اول و مسیر نخست، انقلاب مسیری طی کرد که حاوی نکات، درس‌ها، عبرت‌ها و همچنین تجربیات مهمی بود که در گام دوم انقلاب باید به آن توجه کنیم.

او باز نشر آثار، حقایق، دستاوردها و همچنین حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی را وظایف اصحاب رسانه و مسئولیت دانست و گفت: در کنار باز نشر این حقایق باید به بیانیه گام دوم انقلاب توجه ویژه کرد به خصوص برای نسل جوان و نوجوان که درک حضور در زمان انقلاب را نداشته‌اند و امروز با روایت‌های متعددی از حوادث انقلاب روبرو هستند لذا ما باید در این عرصه تلاش کنیم و نهایت توجه نسبت به این موضوع داشته باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز به یکی از مطالبات رهبر انقلاب اشاره کرد و افزود: جهاد تبیین یکی از موضوعات مهمی است که مقام معظم رهبری بارها بر آن تاکید کرده‌اند؛ جهاد در قرآن و کلام معصومین بارها اشاره شده است.جهاد یک واژه مقدسی است که همه مردم و امت اسلامی عمل به آن را یک افتخار می‌دانند.

سرهنگ علی‌پور جهاد تبیین را یکی از مهمترین ضرورت‌های امروز برای پاسداری درست از انقلاب دانست و گفت: امروز در عرصه نظامی چنان قدرتی رسیده‌ایم که دشمن توان مقابله و دست‌اندازی را به خود نمی‌دهد اما در عین حال دشمن در عرصه‌های جنگ نرم با در اختیار داشتن ابزار قدرتمند رسانه تلاش دارد هرآنچه که از دوران دفاع مقدس نتوانست بدست بیاورد امروز ضربه اساسی از طریق فضای مجازی، رسانه و همچنین وارونه جلوه دادن حقایق و وقایع به اهداف خود برسد.

او به دستاورد انقلاب اسلامی بعد از جنگ اشاره کرد و افزود: بعد از جنگ در عرصه دیپلماتیک موفق شدیم که عراق و صدام به عنوان یک متجاوز در عرصه‌های بین‌المللی معرفی کنیم و اگر این اتفاق نیفتاده بود تا همین الان و آینده باید تاوان آن دوران پس می‌دادیم.اعتماد و اطمینان نکردن به آمریکا به عنوان مهمترین دستاوردی است که این نظام به آن دست یافت، چرا که کشورهایی که به آمریکا اعتماد کردند یا از بین رفته‌اند یا هیچ اختیاری از خود ندارند لذا امروز نمی‌توانیم کشوری را پیدا کنیم که با اعتماد و اطمینان به آمریکایی‌ها توانسته باشد به یک جایگاهی برسد.

فرمانده سپاه بقیه‌الله (عج) شیراز همچنین به برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد و گفت: در مجموع بیش از ۱۵۰۰ برنامه توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت تدارک دیده شده است یکی از برنامه‌ها که پای ثابت اقدامات و فعالیت‌های مجموعه بسیج و سپاه است، موضوع محرومیت زدایی است که در این عرصه اقدامات متعددی را دنبال می‌کنیم از جمله بسته‌های معیشتی که به همت خیرین، کمک پایگاه‌ها و مساجد تهیه شده و در دهه مبارکه فجر بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

سرهنگ علی‌پور به مرمت ۵۲ منزل محرومیت به همت خیرین اشاره و عنوان کرد: امسال با همت خیرین، گروه‌های جهادی و اعتباراتی که از محل قرارگاه شهید اسکندری تامین می‌شود، این تعداد منزل مورد بهره برداری و در اختیار محرومین قرار خواهد گرفت.

او ادامه‌داد: مرمت دو باب مسجد، احداث شش باب منزل محرومین، احداث ۱۲ کارگاه اشتغال و تجهیز ۲۵ کارگاه اشتغال از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در این ایام است.

سرهنگ علی‌پور ساخت پایگاه‌های مقاومت، افتتاح پایگاه‌های مقاومت در مجموعه شهرک صنعتی شیراز و منطقه ویژه اقتصادی افتتاح نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در محلات و مساجد، میز خدمت، برگزاری اردوهای جهادی، اجرای طرح نذر رهایی، برگزاری مسابقات ورزشی، ویزیت رایگان مردم در مناطق محروم، راه‌اندازی کاروان‌های شادی خودروی، اتوبوس انقلاب، مسابقات ورزشی متعدد و پیاده‌روی خانوادگی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در دهه فجر است.

کد خبر 5414130

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری دهه فجر سپاه فجر فارس یوم الله 12 بهمن دهه فجر ویروس کرونا مطالبات مردم گیلان از دولت بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه شیوع کرونا بارش برف انقلاب اسلامی ایران خراسان رضوی مشهد شیراز برف و کولاک برنامه ها بقیه الله پایگاه ها دهه فجر گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۶۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید اسدپور در شیراز

مراسم استقبال از پیکر شهید سیدعلاءالدین اسدپور؛ از شهدای دوران دفاع مقدس امروز، ۱۲ اردیبهشت‌ در فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، پیکر شهید سید علاءالدین اسدپور در میان استقبال مردم وارد فرودگاه شهید دستغیب شیراز شد. این شهید متولد 20 تیر 1349 بود که در عملیات بیت‌المقدس 7 در تاریخ 23 خرداد 67 در منطقه شلمچه در سن 18 سالگی به شهادت رسید.

پیکر شهید اسدپور که بعد از تفحص به عنوان شهید گمنام اعلام شده بود، با آزمایش‌های دی‌ان‌ای شناسایی و امروز به زادگاه منتقل شد. 

پیکر این شهید امروز با استقبال مردم و مسئولان از طریق فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب وارد شیراز شد و مادر شهید اسدپور پس از 37 سال دوری، فرزند خود را در آغوش کشید.

محفل انس با قرآن کریم با حضور 120 قاری و آیت‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس امشب، 12 اردیبهشت‌ با حضور پیکر شهید اسدپور در مسجد نصیرالملک شیراز برگزار خواهد شد.

پیکر شهید بزرگوار در نماز جمعه لپویی حضور می‌یابد و جمعه شب هم همزمان با نماز مغرب و عشاء مراسمی با حضور پیکر این شهید بزرگوار در مسجد امام حسن (ع) شهر زرقان برگزار خواهد شد.

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید اسدپور روز شنبه، 15 اردیبهشت‌ همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) از ساعت 15 از مرکز بخش رحمت آباد از توابع شهرستان زرقان آغاز شده و به سمت زادگاهش روستای آغلجو ادامه می‌یابد و در نهایت پیکر شهید در گلزار شهدای روستای کورکی به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید اسدپور در شیراز
  • ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) در شهرک گلستان شیراز
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا
  • همه عرصه‌های کارگری عرصه جهاد است
  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • سهم «اوج» و «سراج» در لایحه بودجه ۱۴۰۳ چقدر است؟