Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: دوست داشتم تیم من مثل نظم و منطق رانندگی مردم تهران بازی کند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از رسانه vecernji کرواسی؛ دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: ایران هرگز در تاریخ خود به این سرعت به جام جهانی صعود نکرده. خوش‌حالم چون از موقعیتی از دست رفته به این موفقیت رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاری را انجام دادیم که در مرحله قبل گم شده بود. من به بازیکنان و کادر فنی ایران افتخار می‌کنم.

وی در ادامه بیان داشت: در ایران هیچ چیز انقلابی انجام ندادم. برای این سطح به بلوغ رسیده‌ام و روی خودم سرمایه‌گذاری کرده‌ام. فکر می‌کنم نکته کلیدی در این واقعیت است که ذهنیت بازیکنان این‌جا و فرهنگ‌شان را می‌شناسم. من می دانم چگونه با آن‌ها برخورد کنم.

سرمربی تیم ملی ایران پیرامون ارج و قرب سرمربیان کروات در فوتبال ایران عنوان داشت: در ایران از مربیان کروات قدردانی می‌شود چون ما جزو کسانی بودیم که بیشترین موفقیت را کسب کردیم. مربیان ما حتی برخی از دالان‌ها و راهروهای سیاسی بین ایران و کرواسی را شفاف و روشن کرده‌اند. فوتبال اینجا خیلی مهم است.

اسکوچیچ درباره جشن صعود تصریح داشت: همان طور که انتظار می‌رفت جشن بزرگی بود؛ اگر کرونا نبود ورزشگاه پر می‌شد. جشن بزرگی در خیابان‌ها برپا شد. ما در ورزشگاه جشن گرفتیم. اکنون در اردو هستیم و بازی با امارات در انتظارمان است. من از آن جشن، به خاطر کرونا، کمی می‌ترسم. نتوانستیم با ماسک جشن بگیریم. حالا این که آیا هزینه‌اش را خواهیم داد یا نه را نمی‌دانم.

او در مورد سطح فوتبال ایران گفت: در خط حمله بازیکنانی در سطح جهان داریم که می‌توانند در هر تیمی بازی کنند. مهدی طارمی بهترین بازیکن پورتو، علی‌رضا جهانبخش از فاینورد و سردار آزمون که سه سال آقای گل زنیت بوده و حالا به لورکوزن رفته را داریم. ما در برخی پست‌ها با این گستردگی و وسعت دارای بازیکن نیستیم اما تیم اول آسیا هستیم و تیم بیست و یکم دنیا؛ یعنی همه باید به ما احترام بگذارند.   سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان بااشاره به جام جهانی اذعان داشت: ممکن است حواسم نباشد اما من همان کسی هستم که به اولین بازی بعدی فکر می‌کند. من هم روی خودم سرمایه گذاری کرده‌ام زیرا آرزوی رسیدن به چنین سطح فوتبالی را داشتم. من برای چنین چیزهایی آماده هستم. ما تیم خوبی داریم و می‌توانیم کارهای خوبی انجام دهیم.   اسکوچیچ در رابطه با سبک مربی‌گری‌اش خاطرنشان داشت: همه مربیان را دنبال می‌کنم. یک مربی خوب دارای فاکتورهای زیادی است؛ کسی که روش شناس خوبی است، کسی که آدم‌ها و رسانه‌ها را می‌شناسد و… من الگو ندارم، اما همیشه چیزهایی را انتخاب می‌کنم که فکر می‌کنم برای من مناسب است. دوست دارم ریسک کنم و نمی‌خواهم منتظر یک اتفاق باشم. من می‌خواهم تیمم بدون محاسبه بازی کند.   وی پیرامون سازگاری‌اش با فرهنگ ایرانی تأکید داشت: خاورمیانه با کشور ما کاملاً متفاوت است. اکنون سابقه کار در امارات، کویت، عربستان سعودی را دارم… شاید راحت‌ترین زمان برای من در ایران بوده است. مردم اینجا فوق العاده و مهمان نواز هستند. تهران شهری عالی با ۱۲ میلیون نفر جمعیت است. فقط ترافیکش را دوست ندارم. رسیدن به هر مقصد، یک تا دو ساعت طول می‌کشد. مردم کمی ریلکس و آرام رانندگی می‌کنند. دوست داشتم تیم من هم این‌طور بازی می‌کرد مثل نظم و منطق عجیبی که در عبور و مرور وجود دارد؛ نظم و سازماندهی و البته ابتکار ترکیب ایده آل من است.   سرمربی تیم ملی در پایان گفت: از این وضعیت لذت می برم و شیفته جام جهانی هستم. -بعد از آن- مطمئناً کار در اروپا و اول از همه اسپانیا. شاید یک تیم ملی و باشگاه دیگر؛ فقط برای ماندن در سطح بالا.   وی نهایتاً در این گفت‌وگو هم‌چنین به علاقه‌اش به کتابخوانی و پیاده روی ۹۰۰ کیلومتری که ۳ سال پیش انجام داده بود، اشاره و از این که به مربیان کُروات در کشور کرواسی کم بها داده شده، گلایه داشت.   انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: سرمربی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۶۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید

میکس ریکرو ایران شکست خورد.

طرفداری | تیم میکس ریکرو ایران از صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کاپ جهانی تیراندازی با کمان باز ماند.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، تیم میکس ریکرو کشورمان در دور نخست مسابقات حذفی کاپ جهانی شانگهای با نتیجه 6 بر 2 مقابل تیم هلند به پیروزی رسید و در یک‌هشتم نهایی با نتیجه 5 بر یک از سد فرانسه، تیم دوم مسابقات گذشت.

تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی ‌ با نتیجه 5 بر 4 مقابل مکزیک شکست خورد و از صعود به جمع 4 تیم برتر مسابقات بازماند‌.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهمیه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهیمه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • تهران قدیم/ پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران (عکس)
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد