Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار احمد طاهری گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سراوان عامل قتل جوانی ۲۶ ساله پس از ۲ سال فرار دستگیر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: در اردیبهشت ماه سال ۹۸ و در پی قتل مسلحانه جوانی ۲۶ ساله در یکی از محلات منطقه سیرکان شهرستان سراوان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت، در پی بررسی ها مشخص شد که ۳ نفر از جوانان آن محل به دلیل اختلافات قبلی با مقتول درگیر شده و با ضربات متعدد چاقو وی را به قتل رسانده و از محل متواری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: طی چند روز ۲ نفر از عاملان این جنایت در نقاط مختلف شهرستان دستگیر شدند، ولی ضارب اصلی از سراوان به مکانی نامعلوم گریخته بود و تلاش برای دستگیری اش ادامه یافت.

طاهری ادامه داد: تیم رسیدگی کننده به پرونده چند روز قبل از تردد مجدد متهم در سطح شهرستان مطلع شدند و شناسایی محل اختفا و دستگیری او را دستور کار خود قرار دادند، سرانجام مخفیگاه قاتل در یکی از روستاهای بخش "آسپیچ" سراوان شناسایی و متهم صبح روز گذشته طی عملیاتی پس از ۲ سال فرار دستگیر شد.

وی افزود: متهم به این جنایت اقرار  کرد و  پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری  ۱۳ نفر از متهمان متواری و عاملان وقوع نزاع دسته جمعی در زابل

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: دوم دی ماه امسال در پی وقوع یک مورد نزاع و درگیری دسته جمعی منجر به قتل در یکی از روستاهای شهرستان زابل، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت، در این روز ۲ طایفه به علت اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر شده بودند که طی آن جوانی ۳۰ ساله به وسیله سلاح شکاری از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله ساچمه ای قرار گرفت و به قتل رسید.

وی اضافه کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات میدانی، قاتل و دیگر عاملان راه اندازی این نزاع را شناسایی کردند و مشخص شد متهمان پس از وقوع جنایت از روستا گریخته اند، در نهایت ۱۳ نفر از عوامل اصلی این نزاع منجر به قتل، در چند عملیات دستگیر شدند.

طاهری افزود: در این رابطه یک قبضه سلاح جنگی با ۳ تیغه خشاب و ۹۰ تیر جنگی به همراه ۶ قبضه سلاح شکاری و مقادیری مهمات در بازرسی از مخفیگاه متهمان کشف شد و این افراد به مراجع قضائی معرفی شدند.

جلوگیری از قاچاق ۸۴ تن روغن نباتی در سیستان و بلوچستان

وی اظهار کرد: ماموران انتظامی سیستان و بلوچستان در راستای جلوگیری از خروج کالای اساسی مردم، طرح مبارزه با قاچاق کالا را در محورهای مواصلاتی استان به اجرا درآوردند که در همین راستا در شهرستان های زاهدان، دشتیاری و چابهار طی چهار عملیات با استقرار ایست و بازرسی و رصد فعالیت متخلفان اقتصادی در محورهای مواصلاتی استان، ۴ دستگاه خودروی کامیون حامل بار روغن نباتی و فاقد مجوز قانونی شناسایی و متوقف شد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در بررسی اولیه مشخص شد، خودروها حامل محموله روغن نباتی به مقدار ۸۴ تن فاقد هرگونه مدارک قانونی هستند که در نهایت ماموران انتظامی خودروها را متوقف کردند. کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را ۲۱ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند که پس از انجام اقدامات قانونی، متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۶۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رجبی اظهار کرد: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید سالاری گناباد حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گناباد افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از این خودرو، مقدار هفت کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و در این زمینه یک نفر متهم را نیز دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6091456

دیگر خبرها

  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین