Web Analytics Made Easy - Statcounter

روش‌های گوناگونی برای معرفی کسب و کار وجود دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، استفاده از کارت ویزیت (business Card) است. - اخبار بازار -

کارت ویزیت یک روش تبلیغاتی ارزان و قابل حمل است و شما می‌توانید به راحتی آن را به دیگران ارائه دهید. در دنیای مدرن امروز بیشتر کسب و کارها به صورت دیجیتال انجام می‌شوند و با وجود تکنولوژی‌هایی مانند ایمیل، شبکه‌های اجتماعی و موتورهای جستجو شاید فکر کنید که کارت‌های ویزیت دیگر اهمیت چندانی ندارند و تاثیرشان را از دست داده‌اند، در حالی که هنوز هم یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین ابزار تبلیغات و بازاریابی به شمار می‌آیند و اغلب افراد از شما انتظار دارند کارت ویزیت داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه دلایلی که کارت‌ ویزیت‌ها هنوز هم برای کسب و کار شما مهم هستند را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

8 دلیل که چرا هنوز به کارت ویزیت نیاز دارید

 کارت ویزیت به مخاطبان توانایی پیگیری می‌دهد.کارت ویزیت نشان می‌دهد که شما آماده و حرفه‌ای هستید.کارت ویزیت شما را روی هدفتان متمرکز می‌کند.کارت ویزیت کسب و کار شما را یاد آوری می‌کند.کارت ویزیت یک تصویر پایدار از کسب و کار شما ایجاد می‌‎کند.کارت ویزیت نشان‌دهنده حرفه‌ای بودن و اهمیت به کسب و کار است. کارت ویزیت مقرون‌به‌صرفه است.کارت ویزیت همیشه در دسترس است.

چگونه در سریعترین زمان ممکن یک طرح حرفه‌ای و خلاقانه برای کارت ویزیت خود تهیه کنید؟

طراحی حرفه‌ای کارت ویزیت دارای اهمیت بسیار زیادی است. کارت ویزیت با طراحی حرفه‌ای می‌تواند منجر به موفقیت در کسب و کار شما شود. اگر کارت ویزیت از طراحی خوبی برخوردار نباشد، نتیجه‌ای عکس برای شرکت به همراه خواهد داشت و مشتریان را از شما دور خواهد کرد. بنابراین لازم است برای طراحی و چاپ کارت ویزیت به طراح متخصص یا شرکت‌های معتبر ارائه دهنده طرح‌ های لایه باز کارت ویزیت مراجعه کنید.

مجموعه طرح دات آی آر یکی از کسب و کارهای با سابقه و برتر در زمینه ارائه طرح‌های لایه باز باکیفیت و متناسب با استانداردهای چاپ برای موضوعات متفاوت می‌باشد. طراحان ما در طرح دات آی آر به طراحی کارت ویزیت صرفاً از منظر اقتصادی نگاه نمی‌کنند بلکه آن را به عنوان نمونه کار خوب و راه کاری برای کشف مشتریان جدید تلقی می‌کنند. به همین منظور به طراحی کارت ویزیت(business Card)، اهمیت ویژه‌ای داده و یک طرح کارت ویزیت حرفه‌ای و خلاقانه ارائه می‌دهند. شما می‌توانید برای کاهش هزینه‌های طراحی کارت ویزیت و صرفه جویی در زمان، طرح کارت ویزیت موردنظر خود را به اقتضای زمینه فعالیت و سلیقه از بین نمونه‌های متنوع طرح لایه باز کارت ویزیت سایت طرح دات آی آر  انتخاب کنید.

 

نمونه طرح های کارت ویزیت مشاغل

بیش از 5500 نمونه طرح کارت ویزیت مشاغل مختلف برای چاپ

در طرح دات آی آر تاکنون بیش از 5500 نمونه متنوع طرح کارت ویزیت  مشاغل مختلف طراحی و ارائه شده است. از جمله طرح کارت ویزیت مشاغل سایت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

طرح کارت ویزیت املاک و مشاور املاکطرح کارت ویزیت موبایل فروشیطرح کارت ویزیت آرایشگاه و سالن‌های زیباییطرح کارت ویزیت وکالت و وکلاطرح کارت ویزیت طلافروشیطرح کارت ویزیت رستوران و فست فودطرح کارت ویزیت دندانپزشکی

هنگام انتخاب طرح کارت ویزیت به چه مواردی باید توجه کنید؟

سایز کارت ویزیت: ابعاد طرح های لایه باز کارت ویزیت در سایت طرح دات آر به صورت مستطیل در ابعاد9  در 6 به صورت افقی یا عمودی و مربع 6 در 6 می‌باشد. برای انتخاب سایز طرح کارت ویزیت پیشنهاد می‌شود با چاپخانه‌ای که تمایل به همکاری دارید تماس گرفته و از انواع سایزهای کارت ویزیت قابل چاپ توسط آنان مطلع گردید.

رنگ‌بندی مناسب در طرح کارت ویزیت: انتخاب رنگ مورد استفاده در طراحی کارت ویزیت، بستگی به سلیقه طراح دارد. با این حال طراحان حرفه‌ای در طرح دات آی آر با آگاهی از علم روانشناسی رنگ‌ها و متناسب با نوع فعالیت، شخصیت مشتریان و الهام از المان‌های رایج در هر کسب و کار به انتخاب رنگ صحیح و مناسب کارت ویزیت مشاغل پرداخته‌اند. لازم به ذکر است برای بهره‌مندی از رنگ‌بندی حرفه‌ای در کارت ویزیت لایه باز، کلیه طرح‌ها با فرمت CMYK طراحی شده‌اند.

تایپوگرافی و خوانایی متن:  به یاد داشته باشید که کارت ویزیت حامل پیام مهمی از کسب و کار شما است. استفاده از متن خوانا در کارت ویزیت الزامی است. تمامی اطلاعات تماس باید با فونت خوانا و درشت در طرح لایه باز کارت ویزیت درج شده باشند.

خلاقیت و کیفیت طرح: طرح کارت ویزیت باید در عین سادگی خلاقانه، منحصر به فرد و با کیفیت باشد. طراحان متخصص ما در طرح دات آی آر ضمن استفاده از ایده‌های نو در طراحی کارت ویزیت از المان‌ها و تصاویر با کیفیت نیز استفاده نموده‌اند.

 

نمونه طرح کارت ویزیت لایه باز

مزایای خرید طرح‌ لایه باز کارت ویزیت از سایت طرح دات آی آر چیست؟

از مزایای طرح کارت ویزیت در طرح دات آی آر (Tarh.ir) می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تنوع و کیفیت بالای طرح‌های کارت ویزیتتنوع در ابعاد و سایز طرح‌هاخلاقیت و نوآوری طرح‌هاتطابق با استانداردهای چاپبه روز رسانی پیوسته طرح‌های کارت ویزیت سایتقیمت مناسب و مقرون به صرفه

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لایه باز کارت ویزیت طراحی کارت ویزیت طرح کارت ویزیت کارت ویزیت کارت ویزیت کارت ویزیت کسب و کار شما طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۶۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس

غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این نمایشگاه در   ۳۰ غرفه شامل؛ بهداشت، درمان، اورژانس، مشاوره و حوزه‌های مختلف درمانی برپا شده است.

جاودان افزود: این غرفه  ها دو روز ادامه دارد.

وی گفت: در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

این نمایشگاه تا جمعه ۷ اردیبهشت در بلوار ساحلی بوستان غدیر (زیر پرچم ) از ساعت ۱۷ تا ۲۲  جهت بازدید عموم مردم دایر است .

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • نخستین سمپوزیوم تکنولوژی درطراحی و بازطراحی برگزار شد
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد
  • ابلاغ تعرفه‌های جدید پزشکی
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟
  • بر مدار تراشه؛ ریز اما قلب تکنولوژی
  • گزارش تصویری از نمایشگاه وجشنواره سلامت در بندرعباس
  • تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان جغتای با استفاده از فناوری نوین
  • میزبانی نمایشگاه و جشنواره سلامت از شهروندان
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس