Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-03@08:50:23 GMT

ایران – امارات؛ هیچ دیداری تشریفاتی نیست

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۷۷۲۰۰

ایران – امارات؛ هیچ دیداری تشریفاتی نیست

تیم ملی فوتبال ایران در هشتمین دیدار از انتخابی جام جهانی امروز ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی میزبان امارات است.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب انتخابی جام جهانی از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی میزبان تیم ملی امارات است. با توجه به صعود شاگردان دراگان اسکوچیچ به جام جهانی و مسجل شدن حضور ایران در قطر، ملی‌پوشان ایران با فراغ بال بیشتری پای به زمین مسابقه می‌گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سوی مقابل، تیم ملی امارات امیدوار است با کسب امتیازهای لازم از این دیدار و دو دیدار آینده، بتواند رتبه سوم گروه را از آن خود کند و سهمیه حضور در پلی آف جام جهانی را به دست آورد.

در جدول رده بندی گروه A انتخابی جام جهانی، ایران با ۱۹ امتیاز صدرنشین، کره جنوبی با ۱۷ امتیاز دوم و امارات با ۹ امتیاز سوم است. تیم‌های لبنان با ۵، عراق با ۴ و سوریه با ۲ امتیاز در رتبه‌های چهارم تا پنجم هستند.

دیدار رفت این دو تیم در مهر ۱۴۰۰، با برتری یک بر صفر به سود شاگردان اسکوچیچ خاتمه یافت که مهدی طارمی روی پاس سردار آزمون، زننده تک گل ایران بود.

این دیدار در حالی برگزار می‌شود که برخلاف بازی ایران و عراق، تماشاگران به علت تشدید شیوع کرونا در ایران، بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

تیم ملی ایران

با وجود قطعی شدن صعود، شاگردان اسکوچیچ برای کاسب جایگاه مناسب در رنکینگ فیفا و همچنین سید بندی جام جهانی، نیازمند پیروزی و ادامه نتایج درخشان خود در این مرحله هستند.

با این حال، برخی بر این باور هستند که شاید سرمربی کروات ایران با راحت شدن خیالش از صعود به قطر، دست به ترکیب برنده خود بزند و بعد از مدت‌ها، تغییراتی را در برخی از خطوط ایجاد کند تا برای آینده، ترکیب ایده‌آل‌تری را در اختیار داشته باشد.

با توجه به شیوع کرونا در اردوی تیم ملی که از دیدار با عراق شروع شده بود، علاوه بر بازیکنانی مانند نوراللهی، آزمون، حاج‌صفی، حسینی و قایدی، تیم ملی علیرضا بیرانوند را هم به علت ابتلا به کرونا در این دیدار در اختیار ندارد. هنوز شرایط میلاد سرلک هم به علت مصدومیت در تمرینات قبل از این دیدار مشخص نیست.

با این حال، ترکیب اصلی تیم ملی در دیدار با عراق، مشکل خاصی ندارند و اسکوچیچ می‌تواند همچنان از میان ۲۶ بازیکن حاضر در اردو، ترکیب مدنظر خود را روانه میدان کند.

تیم ملی امارات

اماراتی‌ها که در دور رفت نتایج خوبی را به دست نیاورده بودند، با پیروزی هفته گذشته مقابل سوریه، مانع از قطعی شدن صعود کره جنوبی به مرحله بعد شدند و از طرفی امیدهای خود را برای کسب رتبه سوم گروه و حضور در پلی آف انتخابی جام جهانی افزایش دادند.

شاگردان برت فن مارویک – سرمربی سابق هلند که در فینال جام جهانی ۲۰۱۰، در یک قدم کامیابی و قهرمانی جهان، مقابل اسپانیا شکست خورده بود – برای ایجاد اختلاف بیشتر با لبنان و عراق، چشم به امتیازهای این دیدار دارد.

شاید قعطی شدن صعود ایران به جام جهانی، بهترین خبر برای این سرمربی هلندی باشد چرا که شاید تیم ملی با جدیت و آمادگی بازی‌های قبل از صعود به میدان نرود اما با توجه به شرایطی که درباره تیم ملی ایران گفته شد، همه چیز به روز مسابقه و نگرش بازیکنان و مربیان ایران بستگی دارد.

اماراتی‌ها از قبل از این دیدار نگرانی‌هایی در ارتباط با شیوع سویه امیکرون ویروس کرونا داشتند که تا به حال هیچ مشکلی برای آن‌ها به وجود نیاورده و شرایط پایدار است.

برنامه سایر بازی‌های انتخابی جام جهانی به این شرح است:

سه‌شنبه، ۱۲ بهمن

گروه A

لبنان – عراق/ ساعت ۱۵:۳۰

سوریه – کره جنوبی/ ساعت ۱۷:۳۰

ایران – امارات/ ساعت ۱۸

گروه B

ژاپن – عربستان/ ساعت ۱۳:۴۴

ویتنام – چین/ ساعت ۱۵:۳۰

عمان – استرالیا/ ساعت ۱۹:۳۰

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بازی ایران و امارات تيم ملي فوتبال ايران جام جهانی 2022 قطر انتخابی جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۷۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،با ابلاغ فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور ترکیب تیم ملی جوجیتسو با حضور امیر علیخانی بعنوان مربی استان چهارمحال و بختیاری و ورزشکاران منتخب استان چهارمحال و بختیاری تیم ملی در
رده سنی نوجوانان:حمزه کیانی در وزن منفی ۵۵ کیلو، امیرحسین گودرزی در وزن منفی ۵۲ کیلو و در رده سنی جوانان: محمد مهدی پیرمحمدی در وزن منفی ۶۹ کیلو
برای حضور در مسابقات آسیایی جوجیتسو ۲۰۲۴ امارات شهر ابوظبی اعلام شد.
این دوره از مسابقات تا ۲۴ اردیبهشت ماه به میزبانی کشور امارات برگزار می‌شود.
در مسابقات جهانی جوجیتسو در کشور قزاقستان، حمزه کیانی در رنکینگ جهانی رتبه هفتم و سیدمحمد مهدی پیرمحمدی رنکینگ نهم جهانی را به نام خود ثبت کرده اند.

دیگر خبرها

  • حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو
  • اسماعیلی با سفیر ایران در باکو دیدار کرد
  • وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان حضور یافت
  • سطح تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار می‌رسد
  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران
  • تأکید عراق بر پایبندی به توافق امنیتی با ایران
  • در دیدار روسای گمرکات ایران و عراق چه گذشت؟
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • نقش جاده ابریشم ترکیه در معادلات خاورمیانه/ اردوغان پروژه آمریکا را دور زد؟
  • ویدیو/ روزی که فوتسال ایران سوم دنیا شد