Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه گفت: اختتامیه رویداد منطقه‌ای استارتاپی «اینوتکس پیچ» به میزبانی استان کرمانشاه در روز پنجشنبه برگزار می‌شود و سه طرح به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، سیامک آزادی در نشست خبری از برگزاری رویداد منطقه‌ای استارتاپی «اینوتکس پیچ» در روز پنجشنبه خبرداد و اظهار داشت: کارخانه نوآوری یکی از این ساختارهای فناورانه و یکی از اجزای اکوسیستم فناوری استان است که با همکاری پارک علم و فناوری کرمانشاه یکی از حوزه‌های توانمند توسعه فناوری در استان محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزادی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های پارک علم و فناوری در سال آینده توسعه ساختارهای فناورانه توانمند و تخصصی در استان است عنوان کرد: به هر میزان زیست بوم فناوری استان و تعاملات آن گسترده شود به طور قطع نتایج و دستاوردهای شاخص تری در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان استان خواهد داشت.

وی در ادامه گفت: یکی از نکات مهمی که در اکوسیستم فناوری استان باید به آن توجه شود، موضوع مأموریت‌پذیری اجزای اکوسیستم است و به طور قطع مأموریت پذیری اجزای اکوسیستم فناوری، الزام توسعه اقتصاد دانش بنیان در استان است.

آزادی افزود: اینکه شتاب دهنده نیروی غرب مجری برگزاری این رویداد می‌شود و پست بانک به حوزه سرمایه‌گذاری خطرپذیر حرکت می‌کند، همگی نشان‌دهنده و مصادیق مأموریت‌پذیری اجزای اکوسیستم فناوری استان هستند.

وی با اشاره به اینکه تلاش پارک علم و فناوری این است که بتوانیم تسهیل گرخوبی در مسیر پرپیچ و خم تبدیل ایده به کسب و کاری پایدار باشیم گفت: وظیفه پارک‌های علم و فناوری کاهش  ریسک راه اندازی کسب و کارهای فناورانه است و باید ریسک این کار به قدری کاهش یابد که کارآفرینان برای راه اندازی کسب و کارهای فناورانه انگیزه لازم را پیدا کنند.

آزادی با بیان اینکه این رویداد و حمایت مالی پست بانک نشان می‌دهد که حوزه اکوسیستم فناوری استان در مسیر تکامل و بلوغ قرار گرفته است عنوان کرد: در این آیین سه ایده برتر به عنوان استارتاپ‌های برگزیده معرفی می‌شوند اما مابقی طرح‌ها نیز مورد حمایت قرار می‌گیرند.

مریم حسینی، نماینده کارخانه نوآوری و شتابدهنده نیروی غرب در این نشست خبری با بیان اینکه این رویداد بخش جانبی از رویداد بزرگ اینوتکس یعنی بزرگترین نمایشگاه بین المللی نوآوری در کشور است اظهار داشت: اینوتکس تنها نمایشگاه نوآوری در کشور است که اردیبهشت ماه سال آینده در محل دائمی نمایشگاه ها در تهران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه بخش های مختلفی دارد و اجزای مختلف نوآوری و فناوری کشور در آن حضور دارند عنوان کرد: یکی از بخش های جانبی این نمایشگاه رویداد رقابتی است که میان استارتاپ‌ها برگزار می‌شود و استارتاپ‌های برگزیده به بخش نهایی رویداد راه می‌یابند.

حسینی با اشاره به اینکه در منطقه غرب کشور، کرمانشاه میزبان برگزاری این رویداد است گفت: این رویداد برای دومین بار در منطقه غرب کشور برگزار شده و دوره گذشته نیز کرمانشاه میزبان برگزاری آن بوده است.

وی با بیان اینکه استارتاپ‌های استان‌های کرمانشاه، کردستان، ایلام، همدان و لرستان در برگزاری این رویداد شرکت دارند افزود: در مجموع بیش از 40 ایده از این استان‌ها به دبیرخانه رویداد ارسال شده که به طور عمده در حوزه IT بوده است.

حسینی با اشاره به اینکه با داوری اولیه از مجموع بیش از 40 ایده، 24 ایده به مرحله اختتامیه رویداد راه پیدا کرده‌اند گفت: این ایده‌ها روز پنجشنبه 14 بهمن در آیین اختتامیه رویداد در محل کارخانه نوآوری داوری شده و در نهایت سه ایده به عنوان ایده‌های برتر انتخاب می‌شوند.

ورود استارتاپ‌ها به بورس؛ نیاز اولیه برای رسیدن به رقابت جهانیصدیقى: با کمک نوآورى و استارتاپ‌ها می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیمبرگزاری نخستین دوره سمپوزیوم بین‌المللی استارتاپ‌ها و نوآوری‌های ورزشی توسط فدراسیون ووشو

انتهای پیام/832/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پارک علم و فناوری پارک علم و فناوری اکوسیستم فناوری استان پارک علم و فناوری اجزای اکوسیستم استارتاپ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۷۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل از برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در هفت بخش در سطوح استانی و ملی خبر داد و گفت: مهلت شرکت در رویداد دهم اردیبهشت ۱۴۰۳ بوده و شرکت هم‌زمان در هر دو سطح آن امکان‌پذیر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل،، افسانه جهانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در هفت بخش در سطوح استانی و ملی برگزار می‌شود.

وی افزود: خانواده، رسانه، مدیران، دستگاه‌های اجرایی، نخبگان، سازمان و شرکت‌های خصوصی و سازمان‌های مردم‌نهاد، هفت بخش این رویداد است.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل با اشاره به نحوه ارسال آثار، ادامه داد: متقاضیان شرکت در سطح ملی از طریق تارنمای jameyat.ir و متقاضیان شرکت در سطح استانی هم از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۳۰۴۷۲۴۶۲۸ می‌توانند اقدام به ارسال آثار خود کنند.

جهانی با اشاره به شماره ۰۴۵۳۱۲۵۱۵۰۱ به‌عنوان شماره تماس دبیرخانه استانی، تصریح کرد: مهلت شرکت در رویداد دهم اردیبهشت ۱۴۰۳ بوده و شرکت هم‌زمان در هر دو سطح رویداد امکان‌پذیر است.

وی اظهار کرد: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات تکمیلی و شاخص‌های مورد ارزیابی می‌توانند به کانال ایتای دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل مراجعه کنند.

کد خبر 748792

دیگر خبرها

  • حضور خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • ورود صنایع بزرگ به حوزه استارت‌آپی کشور در استیج اینوتکس بررسی می شود
  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • همایش «ادزآپ» در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • جزئیات برگزاری دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم در ۲۱ اردیبهشت
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود