Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@19:32:03 GMT

زنگ انقلاب در شهرستان های استان تهران نواخته شد

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۷۷۴۷۱

زنگ انقلاب در شهرستان های استان تهران نواخته شد

گروه استان‌ها- همزمان با سراسر کشور زنگ انقلاب در مدارس استان تهران با حضور خانواده های معظم شهدا و مسئولان به صدا درآمد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رباط کریم، امام جمعه شهرستان رباط کریم در مراسم نواختن زنگ انقلاب در آموزشگاه نمونه دولتی دخترانه فاطمه زهرا (س) رباط کریم اظهار داشت: استقرار نظام مردم سالاری دینی و استقلال سیاسی از مهمترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی ضمن مقایسه شرایط حاکم بر کشور در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ابراز داشت: اگر با دیدی منصفانه و درست به این قیاس نگاه کنیم می بینیم که ما اکنون دارای عزت و اقتداری بلند پایه در سطح منطقه و دنیا هستیم  که این امر خود قابل توجه است.

وی ایام الله دهه مبارک فجر را بهترین زمان ممکن برای بیان و مقایسه دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: دشمنان نظام انقلاب اسلامی پس از شکست های پی در پی که در سال های گذشته از طرح ریزی نقشه های شوم خود خوردند اکنون تمام تلاش خود را برای ایجاد روحیه یاس و ناامیدی نسبت به آینده کشور در بین جوانان و نوجوانان انجام می دهند اما مطمئناً این توطئه های شوم آنان باز هم به شکست خواهد انجامید.

امام جمعه رباط کریم در پایان خاطرنشان کرد: به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی، امسال در حال برگزاری جشن آغاز چهل و چهارمین بهار رهایی هستیم.

زنگ انقلاب در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شدچهل‌و‌سومین فجر انقلاب| زنگ انقلاب در مدارس استان کرمان نواخته شدچهل‌و‌سومین فجر انقلاب| زنگ چهل و سومین بهار انقلاب ‌در مدارس قم نواخته شد

 زنگ انقلاب در مدارس شهرستان بهارستان نواخته شد 

آیین زنگ انقلاب در مدارس شهرهای گلستان و نسیم‌شهر با حضور فرماندار بهارستان ، ائمه جمعه ، فرماندهان نظامی و انتظامی ، خانواده های معظم شهدا و دانش آموزان و معلمان برگزار و زنگ انقلاب نواخته شد.

ائمه جمعه شهرهای گلستان و نسیم‌شهر در این مراسم بر رشد بیش‌از پیش دانش‌آموزان در سایه انقلاب اسلامی تاکید کرده و خواستار هرچه بهتر برگزاری چهل و سومین جشن پیروزی انقلاب اسلامی شدند.

در پایان مراسم زنگ انقلاب از خانواده های شهدای دوران انقلاب اسلامی تجلیل شد.

انتهای پیام/ح

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زنگ انقلاب در مدارس انقلاب اسلامی رباط کریم نواخته شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۷۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام فهرست انتخاباتی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی برای تهران + اسامی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد جواد محمدی نوری دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری نشست مشترک برخی اعضای ستاد انتخابات این حزب با برخی راه یافتگان به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران ری شمیرانات اسلامشهر و پردیس ضمن تاکید بر تاثیر مشارکت مردم در انتخابات به عنوان یکی از ابزارهای اصلاح امور و تقویت هرگونه تصمیمات بر سر رفع مشکلات جامعه از تعیین ۱۶ کاندید مورد حمایت این حزب در انتخابات دور دوم حوزه تهران خبرداد.

آنگونه که ایلنا روایت کرده، وی نامزدهای مورد نظراین تشکل را به شرح ذیل اعلام کرد:

۱- آقای علی طهرانی مقدم

۲- آقای پیمان فلسفی

۳- سرکارخانم سمیه گلپور

۴- آقای مهدی شریفیان

۵- آقای احمد نادری

۶- آقای غلامحسین رضوانی

۷- آقای علی اصغرپورمحمدی

۸- آقای سیدنظام الدین موسوی

۹- آقای مجتبی زارعی

۱۰- سرکار خانم فاطمه قاسمپور

۱۱- آقای علیرضا سلیمی

۱۲- آقای ابوالقاسم جراره

۱۳- آقای محمد سراج

۱۴- آقای مرتضی محمودی

۱۵- آقای حسن خجسته باقرزاده

۱۶- سرکار خانم سمیه رفیعی

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902310

دیگر خبرها

  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • از بین رفتن کلونی‌های معتادان متجاهر در تهران
  • اعلام فهرست انتخاباتی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی برای تهران + اسامی
  • ماجرای قطعی آب از زبان ساکنان شهرک ۲۳ شهر پرندک
  • فعالیت حدود ۱۸۰۰ معلم بازنشسته در مدارس شهرستان‌های تهران
  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی