Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@00:13:38 GMT

پراکنش مناسب خدمات شهری در متن و حاشیه شهر مشهد

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۷۷۴۹۴

پراکنش مناسب خدمات شهری در متن و حاشیه شهر مشهد

معاون خدمات شهری شهردار مشهد گفت: وضعیت پراکنش خدمات شهری در مناطق ۱۳ گانه شهری قابل قبول است.

علی نجفی در حاشیه بازدید بامدادی از پروژه‌ها و خدمات شهری ارائه شده در مناطق حاشیه‌ای کلانشهر مشهد، در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در حال حاضر کلانشهر مشهد از نظر زیبایی منظر شهری و پاکیزگی و آراستگی از جایگاه بسیار مناسبی در میان کلانشهرهای کشور و منطقه برخوردار است و تلاش داریم تا این شرایط به شکوفایی بیشتری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از مهمترین اولویت‌های مدیریت شهری در دوره ششم، توسعه متوازن خدمات در تمامی مناطق شهری است و با توجه به بازدیدی که از مناطق حاشیه شهر صورت گرفت، خوشبختانه اقدامات مناسبی در راستای ارائه خدمات به ساکنان حاشیه شهر صورت گرفته است.

معاون شهردار مشهد خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش قابل توجه سهم حاشیه شهر در بودجه‌های عمرانی سال ۱۴۰۱، برنامه‌ریزی‌های مختلفی برای ارتقا قابل توجه خدمات شهری در حاشیه شهر صورت گرفته و امیدواریم سال آینده شاهد شکوفایی بیشتری در ارائه خدمات به شهروندان عزیز در مناطق حاشیه‌ای شهر باشیم.

کد خبر 552714

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر مشهد شهرداری مشهد شهر معاون شهردار مشهد معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد پارک شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق خدمات شهری حاشیه شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۷۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار تشدید و تداوم فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛  مهرداد حسن‌زاده قرارگرفتن و رفت و آمد در مسیل‌ها را بسیار خطرآفرین اعلام کرد و گفت: در این مدت مخاطرات تندباد‌های لحظه‌ای، رگبار و بارش تگرگ شدید آنی و امکان بروز رعد و برق‌های مهیب وجود دارد.

وی گفت: مردم در شهرستان‌های سراسر استان و جزایر، از رفت و آمد غیرضروری، تفریحات دریایی، رفت و آمد یا توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها دوری کنند همچنین دریانوردان و صیادان از رفت و آمد با شناور‌های مسافری و تجاری و صیادی در بنادر خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: آبگرفتگی معابر شهری و برون شهری بویژه آبنما ها، حرکت سیلاب رودخانه‌های بالادستی، افتادگی تیر‌های برق نیز محتمل است، که لازم است مردم هیچگونه رفت و آمد غیرضروری درون شهری نداشته باشند و در مسیر آبنما نیز رفت و آمد نکنند و از توقف لحظه‌ای نیز در حاشیه رودخانه‌های فصلی خودداری کنند.

بیشتر بخوانید؛ بارش باران در هرمزگان
بارش باران از دیروز در استان آغاز شده است.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات توان بخشی در اردوی جهادی توان آوران در حاشیه شهر مشهد
  • هشدار هواشناسی برای مناطق کوهستانی مازندران
  • آبگرفتگی‌های در اغلب مناطق اهواز رفع شده است
  • مشکل آب‌گرفتگی بلوار ارغوانیه رفع شد/ آماده‌باش اکیپ‌های ستاد سیل تا پایان بارش‌ها
  • هشدار هواشناسی در مازندران
  • تشدید و تداوم سامانه بارشی در هرمزگان
  • هشدار تشدید و تداوم فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • پیش‌بینی هزینه ۴۰۰ میلیارد ریالی جهت توسعه مناطق حاشیه شهر
  • در صورت دریافت پیشنهاد مناسب؛ آمادگی آرسنال برای فروش گابریل ژسوس