Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط‌عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، با توجه به این‌که میزان جایزه ادبی جلال آل‌احمد در دوره‌های پیشین کاهش پیدا کرده بود در چهاردهمین دوره این جایزه به پیشنهاد یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با تایید محمدمهدی اسماعیلی، رئیس هیات امنای جایزه ادبی جلال آل‌احمد و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ارتقا یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از این رو مبلغ جایزه برگزیدگان چهاردهمین دوره جایزه ادبی جلال آل‌احمد از ۱۵۰ میلیون تومان در دوره قبل به ۲۵۰ میلیون تومان و مبلغ جایزه شایستگان تقدیر این دوره نیز از ۳۰ میلیون به ۵۰ میلیون تومان افزایش یافت. 

طی مراسم اختتامیه برگزیدگان نهایی چهار بخش اصلی «رمان و داستان بلند»، «داستان کوتاه»، «مستندنگاری و نقد ادبی» و «بهترین ویراستاران» معرفی شده و نیز برگزیدگان بخش «نگاه دیگر» به عنوان بخش ویژه تقدیر خواهند شد. 

مراسم اختتامیه چهاردهمین دوره جایزه ادبی جلال آل‌احمد امروز سه‌شنبه، دوازدهم بهمن‌ماه ۱۴۰۰ همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن و با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی از ساعت ۱۸ تا ۲۰ برگزار خواهد شد. 

۵۸۲۵۹

کد خبر 1598589

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جلال آل احمد کتاب خانه کتاب تالار وحدت جایزه ادبی جلال آل احمد چهاردهمین دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۷۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جایزه ملی جوانی جمعیت تشریح شد؛ ضرورت افزایش ظرفیت دکتری جمعیت شناسی در دانشگاه‌ها

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • ۱۳ همت مبلغ یک ماه میزان مصرف صنایع بزرگ از گاز کشور
  • تکلیف جایزه بزرگ جشنواره شهرنما چه شد؟
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس در ملایر
  • حداقل حقوق بازنشستگان 35 درصد افزایش یافت
  • تقدیر از ۱۰۰ استاد در نخستین دوره اعطای جایزه شیخ مفید
  • گواهی اسقاط هایما به این مبلغ افزایش یافت/ایران‌خودرو: قیمت هایما تغییری نکرد
  • حضور بیش از ۵۰۰ دانش‌آموز در «جشنواره ولاگ» فیلیمومدرسه
  • تقدیر از ۱۰۰ استاد شاگردپرور در اولین دوره اعطای جایزه «شیخ مفید»
  • مبلغ جدید گواهی اسقاط محصولات مونتاژی ایران خودرو اعلام شد
  • جزئیات جایزه ملی جوانی جمعیت تشریح شد؛ ضرورت افزایش ظرفیت دکتری جمعیت شناسی در دانشگاه‌ها