Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- پرچم جمهوری اسلامی ایران با ابعاد ۱۵۰ متر مربع به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن در میدان پژوهش شهر همدان به اهتزاز درآمد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان روز سه شنبه در حاشیه این آیین اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران را نماد ایستادگی و غیرت ملت دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: زنده نگه داشتن پرچم کشور ایران به معنای زنده نگه داشتن انقلابی نشأت گرفته از بطن اسلام است.

حجت الاسلام «سیدمحمدحسن فاضلیان» گفت: فضاسازی محیطی و پیرامونی با هدف تعظیم شعائر و ایجاد شور و نشاط، برگزاری مراسم جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، استفاده از ظرفیت مُبلغان اعزامی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه باید به صورت ویژه توجه شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان  از برگزاری ۱۲ هزار برنامه و همچنین ۵۰ عنوان برنامه شاخص همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر در سطح مناطق شهری و روستایی استان همدان خبر داد.

به گفته او اعزام ۳۰۰ مُبلغ تخصصی برای تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب به مناطق مختلف استان، برگزاری جشنواره اذان منتظران، عصر شعر انقلاب، بزرگداشت بانوی انقلاب، جشن انقلاب توسط ۴۸ اتحادیه‌ها و ۳۵ هزار واحد صنفی و راه اندازی کاروان انقلاب از دیگر برنامه‌های شاخص ایام الله دهه فجر در استان است.

حجت الاسلام فاضلیان در ادامه گفت: انقلاب اسلامی ایران در حالی ۴۳ ساله می‌شود که کینه توزی‌ها و دشمنی‌های مخالفان نظام و انقلاب روز به روز شدت پیدا می‌کند و در چنین شرایطی باید ضمن حفظ وحدت و انسجام ملی، دستاورد‌های انقلاب برای جوانان و نوجوانان به درستی تبیین شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د.ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی دهه فجر انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۷۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه کتاب تجلی همگرایی سلایق مختلف زیر سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی است

رئیس سی‌وپنحمین نمایشگاه کتاب تهران گفت: نمایشگاه کتاب تهران نمونه‌ای از تجلی همگرایی و حضور همه سلایق زیر سقف نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، یاسر احمدوند بعد از ظهر امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در مراسم افتتاحیه سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب ضمن تشکر از حضار اظهار کرد: سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تلاش کرده در بخش‌های مختلف پیشرفت داشته باشد و درایش راستا نمونه‌ای از تجلی همگرایی و حضور همه سلایق زیر سقف نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: استقبال خوب مردم نشان‌دهنده اشتیاق آن‌ها برای مشاهده این نمایشگاه است و در این راستا حدود ۲۵۰۰ ناشر در بخش مجازی و حضوری دارند و ۱۰۰ ناشر خارجی ۵۰ هزار عنوان را ارائه کرده‌اند.

این خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 751813

دیگر خبرها

  • برنامه‌های دهه کرامت با حضور پرچم متبرک و خادمین حرم در همدان
  • بزرگترین پرچم مزین به نام امام رضا (ع) در ساوه به اهتزاز درآمد
  • اهتزاز بزرگ‌ترین پرچم رضوی در منطقه گردشگری عباس آباد
  • اهتزاز پرچم ۱۴۴ متری حرم امام رضا (ع) در میدان نماز اسلامشهر
  • نمایشگاه کتاب تجلی همگرایی سلایق مختلف زیر سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی است
  • برگزاری جلسه تودیع و معارفه اعضای هیأت مدیره ایران ایر
  • توییت نیچروان بارزانی پس از دیدار با رهبر انقلاب
  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • اهتزار پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در جوار شهدای گمنام بام ایران
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران