Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس رمضانعلی قاسم‌پور ظهر امروز در جمع مدیران شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سه پایگاه مقاومت بسیج در شهر «اینچه‌برون»، روستای «دوزالوم» و روستای «قولپیجه» افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به نقش کلیدی زنان ایرانی، احیای هویت اسلامی زن مسلمان به عنوان الگوی سوم زن، یعنی نه زن شرقی و نه زن غربی بلکه زن مسلمان اسلامی یکی از برنامه‌های مهم سپاه شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: ارتقاء شاخص‌های تراز انقلاب اسلامی در زنان و دختران ایرانی مانند عفاف و حجاب از نکات کلیدی و مورد توجه است.

وی ادامه داد: شعار محوری امسال در دهه فجر جشن ملی ۱۴۰۰ بوده و سپاه شهرستان در این خصوص ۳۴۹ برنامه در پایگاه‌های مقاومت و حوزه‌های بسیج برگزار خواهد کرد که از این‌تعداد ۱۸ برنامه شاخص است.

قاسم‌پور گفت: نواختن زنگ‌، ویزیت رایگان در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته، عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و غیره از جمله برنامه‌های شاخص این دهه توسط سپاه شهرستان است.

وی ابراز کرد: از ابتدای شروع شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از ۴۵ هزار بسته معیشتی، طبخ غذای گرم، توزیع لوازم‌التحریر و لوازم ورزشی بین آسیب‌دیدگان ناشی از این‌ بیماری و مردم‌ محروم شهرستان توزیع شده و با توجه به شیوع این بیماری با نام «امیکرون» در این ایام یک‌هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بین‌نیازمندان توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس بیان کرد: برگزاری تمامی برنامه‌ها در دهه فجر تابع دستورالعمل‌های ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در کشور، استان و شهرستان خواهد بود و برای حفظ جان مردم عزیز این برنامه‌ها با مصوبه این ستاد برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: گروه جهادی شهید سلیمانی متشکل از نیروهای بسیجی در اصناف با تخصص‌های مختلف هر دو هفته یکبار به یکی از مناطق محروم شهرستان عزیمت کرده و خدماتی چون تعمیرات لوازم خانگی، جوشکاری، تعمیرات منازل و دیگر تخصص‌های لازم را به صورت رایگان برای مردم این مناطق انجام می‌دهند.

انتهای پیام/۲۳۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: ۴۵ هزار بسته معیشتی کمتر توسعه یافته فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس ارتقاء شاخص های تراز انقلاب اسلامی اینچه برون امیکرون گروه جهادی شهید سلیمانی سپاه شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۷۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«الگوی سوم زن» خط مشی زندگی زن مسلمان را مشخص می کند

زهرا نوچمنی در حاشیه برگزاری مراسم استانی رویداد فرهنگی هنری با عنوان «الگوی سوم زن» در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در جامعه کنونی عده زیادی شیپور حقوق آزادی زن را در دست گرفتند که ممکن است اسم «الگوی سوم زن» به گوششان نخورده باشد.

وی افزود: «الگوی سوم زن» منظومه فکری مقام معظم رهبری بوده و خط مشی زندگی زن مسلمان را مشخص می‌کند که منطبق به آئین اسلامی است.

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه منابع طبیعی گرگان گفت: الگوی سوم تعریفی بین زن متحجر شرقی و زن بی عفت غربی است که می‌توان آن را به زن فعال با هویت اسلامی تعمیم داد.

وی با اشاره به اینکه امروز زنان جامعه جمهوری اسلامی ایران از حقوق بسیار بالایی برخوردار هستند، افزود: زنان جامعه ما علاوه بر اینکه آزادانه در تمامی عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی ورود می‌کنند با حق رأی که دارند می‌توانند در سرنوشت کشور خود سهیم باشند.

نوچمنی اظهار کرد: این برنامه برای نخستین بار توسط بسیج دانشجویی استان در حال برگزاری است که امیدواریم تا پایان سال بتوانیم چندین برنامه در سطح استان برگزار کنیم.

کد خبر 6099497

دیگر خبرها

  • «الگوی سوم زن» خط مشی زندگی زن مسلمان را مشخص می کند
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی