Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@16:17:45 GMT

توقیف آمبولانس حامل کالای قاچاق

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۷۸۰۲۰

توقیف آمبولانس حامل کالای قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان ری از توقیف آمبولانس خصوصی حامل ظروف آشپزخانه قاچاق در کهریزک خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ دوستعلی جلیلیان با اعلام خبر توقیف آمبولانس حامل کالای قاچاق، در این رابطه اظهار کرد: تیم عملیاتی کلانتری 170 کهریزک با رصدهای اطلاعاتی و تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی شخصی شدند که در پوشش آمبولانس خصوصی اقدام به جابه‌جایی کالای قاچاق می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه محل تردد خودرو شناسایی شد و تحت پوشش مأموران انتظامی قرار گرفت، افزود: تیم عملیاتی کلانتری کهریزک در یک عملیات ضربتی خودروی آمبولانس را متوقف و راننده را دستگیر کرد همچنین در بازدید از داخل خودرو مقادیر قابل توجهی ظروف آشپزخانه قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش کالای قاچاق کشف شده حدود 2 میلیارد و 500 میلیون ریال است، گفت: کالای قاچاق کشف شده با دستور قضائی توقیف و متهم نیز پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

باند سارقان مأمورنما در کرج متلاشی شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قاچاق کالا عملیات پلیس پلیس قاچاق کالا عملیات پلیس پلیس کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۸۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ محمد محمدپور گفت: ماموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان در پی اقدامات اطلاعاتی مبنی بر بارگیری و حمل گندم خارج از شبکه توزیع از محور کیاسر به مقصد شهرستان جویبار موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره غله شهرستان جویبار در حالی که خودرو‌های فوق قصد تخلیه گندم در یک انبار نگهداری کالا در شهرستان جویبار را داشتند آن را توقیف کردند.

سرهنگ محمدپور از کشف ۲۸ تن نهاده دامی (گندم) خارج از شبکه توزیع در بازرسی از خودرو‌های مورد نظر خبر داد و گفت: ارزش کالای توقیف شده بالغ بر ۷ میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس امنیت اقصادی مازندران افزود: با توجه به عدم ارائه مدارک از جمله حواله تخلیه و حمل و همچنین عدم اعلام موجودی کالای مورد نظر به مبادی مربوطه کالای مورد نظر به استناد تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارز ه با قاچاق کالا و ارز محموله مکشوفه به عنوان کالای قاچاق توقیف و در این خصوص ۲ متهم دستگیر و موضوع در دست رسیدگی است.

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل