Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@20:20:55 GMT

رایکا در اندیشه فرار از انتهای جدول

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۷۸۱۲۱

رایکا در اندیشه فرار از انتهای جدول

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم رایکا بابل از ساعت ۱۴ چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه با قضاوت محمدباقر باقرپور در ورزشگاه شهدای سیمرغ به مصاف تیم شمس آذر قزوین خواهد رفت.

رایکا که از زمان روی کار آمدن علی لطیفی به جای پیروز قربانی روی نیکمت، بردی کسب نکرده است، امیدوار است در این بازی حساس سه امتیاز خانگی را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شاگردان علی لطیفی باتوجه به تمرینات منظم و با نشاطی که در طول هفته داشتند، برای جبران نتایج هفته‌های اخیر مقابل شمس آذر به میدان خواهند رفت تا با بردی شیرین، راهی تعطیلات نیم فصل شوند.

در آن سو، اما شمس آذر قزوین حضور دارد که با خرید سهمیه بادران تهران، اولین سال حضورش در لیگ یک را تجربه می‌کند. شمس آذر با هدایت پژواک کرم‌پور روز‌های پرتلاطمی را گذرانده است و او که بار‌ها در آستانه اخراج از تیمش قرار داشت، با چنگ و دندان صندلی‌اش را حفظ کرده است.

شمس آذر از تیم‌هایی است که در بازی‌های بیرون از خانه نتایج خوبی کسب کرده و بازیکنان رایکا باید با تمرکز بالا و اجرای دستورات تاکتیکی کادرفنی، مقابل این تیم به سه امتیاز بازی دست یابند تا با حضور در میانه‌های جدول، به تعطیلات نیم فصل بروند.

 رایکا با پیروزی در این بازی، می‌تواند خود را تا رده دوازدهم جدول بالا بکشد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ دسته اول فوتبال رایکا بابل فدراسیون فوتبال شمس آذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۸۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده‌روسی: باید از روحیه لورکوزن بترسیم!

به گزارش "ورزش سه"، دانیله ده‌روسی، سرمربی رم، باید تیمش را برای بازی دشوار مقابل بایرلورکوزن آماده کند. تیم ایتالیایی در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا باید به مصاف قهرمان بوندس‌لیگا برود.

ده‌‌روسی در مصاحبه‌ای با تلویزیون رم درباره این بازی گفت:‌"ما هیجان زده‌ایم، خوشحالیم که یک شب فراموش نشدنی دیگر را در مقابل هواداران‌مان تجربه می‌‌کنیم، آگاهیم که چالش بسیار سختی خواهد بود، اما صعود دور از دسترس نیست."

روحیه تیم؟

بعد از تساوی مقابل ناپولی گفتم باید همیشه سرزنده باشیم، همیشه باید قوی باشیم، اما لحظه‌ای وجود دارد که بازیکنان از نظر فیزیولوژیکی می‌توانند کمتر درخشان باشند، همچنین این هم تاثیرگذار است که آن‌ها بازیکنان پرفشارش را تجربه کرده‌اند. آن‌ها هدف بزرگی را دنبال می‌کند و انرژی زیادی را مصرف کرده‌اند.

وضعیت تیم در لیگ و اروپا؟

تیم‌های نزدیک و بالای ما در جدول ایتالیا خیلی خوب کار می‌کنند، بنابراین جدول لیگ به لطف آن‌ها بسیار هیجان انگیز است. لیگ اروپا یک موضوع جداگانه است، یک بازی خانگی و یک بازی خارج از خانه دارید، هر تیمی در این دو مسابقه قوی‌تر باشد، برنده خواهد شد، نه اینکه در کل یک لیگ قوی باشد و بخواهد قهرمان شود.

وضعیت بازیکنان؟

روملو لوکاکو و کریس اسمالینگ تمرین کردند و به نظر خوب بودند. اگر آن‌ها وضعیت خوبی  داشته باشند برای بازی در لیست قرار می‌گیرند.

بایر‌لورکوزن؟

چیزی که باید از آن ترسید وضعیت روحی آن‌هاست، چون آن‌ها تیمی هستند که هرگز شکست نمی‌خورند و به جای اینکه غرور داشته باشند، با ایمان ادامه می‌دهند و می‌خواهند شکست ناپذیر بمانند. تیمی که در وقت اضافه 20 گل به ثمر می‌رساند یعنی تیمی است که ویژگی‌ها، احساسات، دانش تاکتیکی و بازیکنانی با کیفیت عالی دارد.

شایستگی‌های ژابی آلونسو؟

آن‌ها تیمی هستند که در پایین جدول قرار داشتند و طی دو سال فوتبال خوب آن‌ها را به قهرمانی در آلمان رساند، چیزی که قبلاً هرگز آن را تجربه نکرده بودند و اکنون به نیمه نهایی لیگ اروپا رسیده‌اند که یک کار بسیار سخت است.

دیگر خبرها

  • ده‌روسی: باید از روحیه لورکوزن بترسیم!
  • تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است
  • اعلام اتصال انتهای بولوار دکترحسابی به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) در مشهد
  • پرسپولیس - سپاهان؛ آدرس دقیق انگیزه
  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • اردبیل و اهواز ابتدا و انتهای مدار کیفیت هوای کشور
  • رسمی؛ دارمشتات به بوندسلیگای 2 سقوط کرد
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد