Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مراسم هفتگی قرائت دعاهای توسل، کمیل و ندبه در مسجد مقدس جمکران این هفته نیز در روزهای سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته ۱۲، ۱۳ و ۱۴ بهمن‌ماه برگزار خواهد شد. همچنین به مناسبت سالروز شهادت امام هادی(ع) مجلس عزاداری برپا می‌شود.

امشب سه‌شنبه ۱۲ بهمن‌ماه مراسم قرائت دعای توسل با عنوان «توسل به حریم کبریا» با سخنرانی حجت‌الاسلام حسینی قمی و قرائت دعای حسن شالبافان بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا چهارشنبه ۱۳ و پنجشنبه ۱۴ بهمن‌ماه نیز به مناسبت سالروز میلاد امام باقر(ع) مجلس جشنی با نوای جواد اشعری بعد از نماز مغرب و حسن پاکزمان بعد از نماز ظهر برگزار خواهد شد.

در روز پنجشنبه ۱۴ بهمن‌ماه همزمان با شب لیلةالرغائب نیز مراسم قرائت دعای کمیل با عنوان «کمیل عارفانه» با سخنرانی حجت‌الاسلام مبینی و قرائت دعای اسلام میرزایی بعد از نماز مغرب‌ و عشاء برگزار می‌شود. همچنین در بامداد روز جمعه ۱۵ بهمن‌ماه نیز مراسم قرائت دعای کمیل با نوای حجت‌الاسلام میرزامحمدی دو ساعت مانده به اذان صبح برگزار می‌شود.

مراسم قرائت دعای ندبه با عنوان «ندبه انتظار» روز جمعه ۱۵ بهمن‌ماه از ساعت ۶ صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام سید عباس موسوی مطلق و قرائت دعای رضا عاصی برگزار می‌شود. این مراسم از شبکه قرآن و معارف سیما پخش زنده خواهد شد.

همچنین بعد از نماز مغرب و عشاء در این روز نیز مراسم عزاداری شب شهادت امام هادی(ع) و قرائت زیارت جامعه کبیره با نوای حجت‌الاسلام حسین آبادی در مسجد امام علی(ع) برگزار می‌شود.

روز شنبه ۱۶ بهمن‌ماه نیز همزمان با ظهر شهادت مجلس عزاداری با نوای عباس محمدی‌پور برگزار می‌شود.

تمام این برنامه‌ها از صفحه مجازی مسجد مقدس جمکران به نشانی jamkaran_ir در اینستاگرام پخش زنده خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مسجد مقدس جمکران میلاد امام باقر دعای کمیل دعای توسل دعای ندبه مراسم قرائت دعای بعد از نماز مغرب برگزار می شود حجت الاسلام خواهد شد بهمن ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۸۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام احمد لقمانپور اظهار داشت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در قم تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

 وی افزود: مراسم تشییع این دو شهید والامقام، روز جمعه 14 اردیبهشت ساعت 16:30 دقیقه از میدان آل یاسین تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در صحن اصلی این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای 5 و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)