Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم های ملی ایران و امارات امروز با هم دیدار خواهند کرد

اماراتی ها امیدوار هستند مقابل ایران به نتیجه مطلوبی برسند.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان امروز از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی در دور هشتم مسابقات انتخابی جام جهانی میزبان امارات است.

نشریه «الخلیج» امارات در تحلیل این بازی نوشت:

فان مارویک در ترکیب تیم در این بازی لیما و علی مبخوت را در اختیار ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به غیبت این بازیکنان باتجربه و سرشناس تنها گزینه باقی مانده کایو کانیدو (برزیلی الاصل) است. 

مسئولیت اصلی بار هجومی و امید تیم ملی روی کایو است. همچنین علی صالح و خلیل ابراهیم در خط میانی کایو را تقویت می کنند تا بتواند دروازه ایران را باز کند.

تیم ملی ایران خط دفاع قدرتمندی دارد. به همین خاطر در تاریخ رقابت ها با ایران تیم ملی امارات تنها 2 بار موفق شد در 7 بازی دروازه ایران را باز کند. قدرت خط دفاع رقیب از آنجایی مشخص می شود که در 3 بازی اخیرش در خانه خود تنها یک بار دروازه اش باز شده است.

شاگردان اسکوچیچ بعد از برد عراق صعودشان به جام جهانی 2022 قطعی شد. در مقابل امارات اکنون با 9 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و امیدوار به صعود به جام جهانی به عنوان سهمیه پلی آسیا است.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس سودی که استقلال با انتقال قرضی صیادمنش از دست داد سردار آزمون، هفتمین انتقال گران‌قیمت بوندسلیگایی در ژانویه 2022 بارسلونا در اندیشه فسخ قرارداد عثمان دمبله / موندو مراحل انتقال فابیو کاروالیو به لیورپول ناتمام ماند

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۸۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی؛ به این حیوان علاقه دارم!

آفتاب‌‌نیوز :

امید نورافکن پس از تساوی بدون گل سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار کرد: می‌توانستیم ببریم، اما حیف شد. می‌توانستیم قهرمان لیگ شویم. نمی‌توانم حسم را بگویم. باید بجنگیم تا هم بازی‌های لیگ را محکم‌تر برگزار کنیم و هم جام حذفی را که سخت است.

وی در ادامه افزود: بازی حساسی بود و همه این را می‌دانند. من هم صد درصد توان خودم را گذاشتم. امروز وظایفم دفاعی بود و نتوانستم موقعیت‌سازی کنم و از شوت‌هایم استفاده کنم. از خودم راضی بودم.

وی درباره انتشار یک عکس در صفحه شخصی‌اش و حاشیه ایجادشده پس از آن گفت: هر چه درباره خودم و تیمم می‌گذارم، برایم حاشیه می‌شود و آن‌ها را به شخص و جای دیگر نسبت می‌دهند. واقعاً عمدی وجود نداشت. من آن عکس را دوست داشتم و علاقه‌مند بودم. به ببر علاقه دارم.

نورافکن در واکنش به شعار‌ها علیه او در بازی امروز گفت: آن‌ها نیز از مردم هستند و شاید شرایط‌شان خوب نیست و دق دلی‌شان را بر سر من خالی می‌کنند.

بازیکن سپاهان عنوان کرد: در لیگ کمی فاصله ایجاد شده است. ما بازی با پیکان و همچنین سه امتیاز مقابل نساجی را از دست دادیم. واقعاً اتفاقات عجیب و غریبی برای سپاهان درست کردند. شما رسانه‌هایی هستید که مطمئناً باید از پرسپولیس و استقلال حمایت کنید و هیچ خُرده‌ای هم از شما گرفته نمی‌شود. اگر آن‌ها را کنار بگذاریم، سپاهان یکی دو سال است که واقعاً قهرمان لیگ است، اما باز هم همه می‌دانند که استقلال و پرسپولیس از سوی خبرنگاران و دولت‌مان باید حمایت شوند و این یک واقعیت است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • بذرپاش: فصل نوینی از تعاملات اقتصادی ایران و امارات رقم می‌خورد
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی؛ به این حیوان علاقه دارم!
  • جنجال دوباره ستاره استقلالی سپاهان علیه پرسپولیس
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • باران شدید در راه است/ تدابیر ویژه برای روزهای پنجشنبه و جمعه
  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن