Web Analytics Made Easy - Statcounter

آئین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه گلستان با حاشیه‌های جالبی همراه بود جلسه‌ای که برای مدیران و نخبگان دانشگاهی امری عادی است و این نوع جلسات زمینه‌ای برای تحول و خلاقیت‌های جدید در مدیریت معنا پیدا می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، آئین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه گلستان امروز با حضور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، جمعی از مدیران استانی و کشوری در گرگان برگزار شد، این محفل علمی گرچه با چاشنی تکریم و معارفه همراه بود اما حاشیه‌های جذابی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرهاد یغمایی رئیس پیشین دانشگاه گلستان در این آئین تکریم و معارفه حضور نداشت، نه از بابت اینکه دل خوشی برای واگذاری مسئولیت نداشته باشد بلکه به واسطه کسالتی که برایش پیش آمده بود برای سلامت حضار و مدعوین به توصیه‌های پزشکی عمل کرد و به صورت مجازی در این محفل شرکت کرد، این استاد خوش اخلاق که در 23 دی ماه 1392 حکم مسئولیت ریاست دانشگاه گلستان را به عهده گرفت با بازخوانی سخنان خود در جلسه گفت امیدوارم امروز بعد از 8 سال خدمت مصداق این جمله «خدایا چنان کن سرانجام کار، تو خشنود باشی و ما رستگار» باشم و برای رئیس جدید آرزوی موفقیت دارم.

همان طوری که این جلسه بر خلاف جلسات معمول دیگر دستگاه ها راس ساعت برگزار شد ان شاءالله مسئولان تازه نفس با همان دقت و مدیریت جهادی بتوانند امور را مدیریت کنند تا مشکلات به نفع جامعه دانشگاهی و مردم حل شود.

رسم جالبی که خدمات مسئولان سیاه و سفید دیده نمی‌شود

حجت الاسلام جلال نماینده ولی فقیه در دانشگاه گلستان نیز از دیگر سخنرانان این آئین بود که برای خیرمقدم به حاضران پشت تریبون قرار گرفت و گفت: دانشگاه باید در تراز انقلاب اسلامی حرکت کند.

وی با تلنگری به مدیران افزود: پذیرفتن مسئولیت در حقیقت قبول امانت الهی است، نباید این پست ها و مدیریت ها همچون طعمه دیده شوند، چراکه در این عرصه مورد امتحان هستیم.

از دیگر نکات جالب توجه این مراسم تکریم هدیه فرمانده سپاه نینوا استان گلستان به یغمایی رئیس پیشین دانشگاه بود، رسم جالبی که خدمات مسئولان سیاه و سفید نمی‌شود و مصداق آیه « لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» را ترسیم می‌کنند.

تکریم و معارفه‌ای در شأن جامعه علمی/ بوسه تشکر وزیر علوم بر پیشانی یغمایی

حواشی آئین تکریم و معارفه در شان جامعه علمی با اوج معرفت همراه بود، سخنران اصلی مراسم زمانی که پشت تریبون قرار گرفت، آئین تکریم و معارفه را یک روال طبیعی در سیستم مدیریتی برشمرد و گفت: تکریم واژه مقدسی است که در دین اسلام نیز به آن تاکید شده است.

هاشم داداش پور، از فرهاد یغمایی رئیس پیشین دانشگاه گلستان برای هشت سال تلاش بی‌وقفه‌ای که در دانشگاه داشته‌اند تکریم کرد و گفت: ای‌کاش ایشان این‌جا بودند تا پیشانی‌شان را به‌خاطر تلاش‌هایی که داشته‌اند می‌بوسیدم.

وی ادامه داد: مسئولیت سخت است، باید از زندگی گذشت از وجهه علمی، خانوادگی، اجتماعی و سیاسی تا دانشگاه به مرحله پیشرفت دست پیدا کند، امیدوارم رئیس پیشین دانشگاه در زندگی علمی و خانوادگی موفق و منشأ اثر باشند.

داداش پور با اشاره تلویحی به تغییرات مدیریتی در دو دانشگاه دیگر استان گلستان ابراز امیدواری کرد در سایه این تغییر و تحولات دانشگاهی، افرادی عالم به علم و دین در مسند مسئولیت قرار بگیرند و مایه برکات برای جامعه دانشگاهی باشند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آئین تکریم و معارفه رئیس پیشین دانشگاه دانشگاه گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۸۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان درویشعلی حسن زاده مدیر کل صمت استان به مناسبت روز کارگر در بازدید از چند واحد تولیدی در علی آباد کتول گفت : ۲۳۰ واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان در دست ساخت قرار دارد که تا پایان سال با حمایت همه جانبه یکصد واحد از این تعداد تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به مطالبات تولید کنندگان در بحث افزایش طرح توسعه واحدهای تولیدی افزود : این امر به طور جدی در دستور کار اداره صمت استان قرار دارد.

مدیر کل صمت استان افزود : سال گذشته ۳۵ واحد غیر فعال در سطح استان گلستان دوباره راه اندازی شد که برای بیش از ۴۸۰ نفر زمینه اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

 

 

دیگر خبرها

  • هاشمی تهرانی: امروزه در فضای حقیقی و مجازی حشر با علما از بین رفته/ هیئات مذهبی خیلی اوقات منبری ندارد/ بسیاری از بزرگان و مسئولین نظام دغدغه حجاب دارند/ اگر با جوانان حرف زده می‌شد اینجای کار نبودیم
  • اعلام پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیقی و اخراجی آمریکا، حرکتی هوشمندانه و انقلابی است
  • بازگشت به خانه پدری؛ حجازی به بازیکنان استقلال معارفه می‌شود
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • علامت استاد حقیقی داشتن تزکیه برای تسخیر قلوب است
  • تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد می‌شود
  • دولت با کسی تعارف ندارد
  • گام اول به سمت دولت تنظیم‌گر برداشته شد
  • شبکه ملی تنظیم‌گری ایران رونمایی شد
  • دستگیری ۱۲ نفر از باند قمار در گلستان/ تراکنش‌های غیر مجاز فراتر ۶۰۰ میلیارد تومان بود