Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرهنگ وحید فخرالدین روز سه‌شنبه در نشست خبری اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) از روزهای نخست شروع نهضت انقلاب و رهبر معظم انقلاب بارها بر تقویت خودباوری نخبگان، نوجوانان و جوانان تاکید کردند و سپاه گرگان با پیروی از این رویکرد تقویت خودباوری نخبگان را محور فعالیت های فرهنگی خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: انقلاب مدیون تدابیر حکیمانه امام خمینی (ره )، هدایت درست رهبر معظم انقلاب و همراهی همیشگی مردم ایران است.

فرمانده سپاه گرگان به طرح های دهه فجر این نهاد اشاره کرد و گفت: در این ایام ۷۱۹ برنامه برای شهرستان گرگان در نظر گرفته شده که از این تعداد ۹۹ برنامه شاخص و ویژه است.

وی ادامه داد: برگزاری ۲۳ همایش تبیین دستاوردهای انقلاب برای جوانان و نوجوانان، ۵۰ مسابقه فرهنگی و ورزشی، ۲۱ یادواره شهدا، یادواره شهدای عملیات والفجر هشت، سرکشی از یادگاران انقلاب، شهدا و ایثارگران، اعزام ۵۰۰ گروه جهادی، توزیع ۲ هزار بسته کمک معیشتی و آغاز ساخت بیش از۵۰ خانه برای محرومان از جمله برنامه های شاخص سپاه گرگان در دهه فجر امسال است.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گرگان گلستان دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گرگان گلستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گرگان گلستان دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۸۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیم عفاف و حجاب در مدارس در اولویت باشد

امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) اعتراضات دانشجویی در آمریکا را انعکاس نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی دانست و گفت: ۱۰ سال قبل رهبرمعظم انقلاب به جوانان غربی منشأ شعار‌های امروز جوانان آمریکایی علیه رژیم غاصب و تحولات دانشگاهی در آمریکا است.

حجت الاسلام والمسلمین احمد محمودی، با گرامیداشت مقام معلم، شغل معلمی را سرچشمه گرفته از جایگاه خداوند در مقابل انسان دانست وافزود: در همین راستا رهبر معظم انقلاب فرمودند جایگاه معلم بسیار ارزشمند است و بر موضوع پرورش و تربیت از جمله مهم‌ترین وظایف دستگاه آموزش و پرورش تاکید دارند.

او با اشاره به   شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)  گفت: امام صادق (ع)  در دوران بسیار حساسی و حکومت بنی امیه و حکومت عباسیان ظالم جامعه اسلامی را مدیریت کردند و در مواجه با موضوعات انحرافی به گونه‌ای با جهاد تبیین عمل کردند که امروز شاهدیم از ایشان به‌عنوان مؤسس حزب شیعه نام برده می‌شود.

حجت‌الاسلام محمودی افزود: : اگر انسان به تقوای الهی توجه نکند دچار خسران شده و سرمایه انسانیت و معنویت که امنیت الهی است را از دست می‌دهد، ضرورت دارد با کسب تقوای الهی از ویژگی‌های منفی دوری کنیم، امیدواریم خداوند همه ما را ملبس به لباس تقوا بفرماید.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • تصویب اولویت‌های اساسی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • تعلیم عفاف و حجاب در مدارس در اولویت باشد
  • گسترش فعالیت هیات های آزادگان تهران به سمت خودباوری