Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «اللهیار صیادمنش» دومین خرید تیم فوتبال هال‌سیتی در زمستان لقب گرفت و سایت این باشگاه انگلیسی نگاهی به زندگی این مهاجم ایرانی داشته که آن را در ادامه می‌خوانید. 

صیادمنش در آمل یکی از شهرهای کشور ایران به دنیا آمد و فوتبال خود را از هشت سالگی آغاز کرد. او در شروع فوتبالش بهترین گلزن لیگ زیر ۱۰ سال کشورش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در رده جوانان در تیم‌های پدیده ساری، سایپا و تیم جوانان ایران بازی کرد.

اللهیار پیش از رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال زیر ۱۷ سال ۲۰۱۷ در هند، به تیم جوانان زیر ۱۶ سال کمک کرد تا به فینال مسابقات قهرمانی زیر ۱۶ سال آسیا در سال ۲۰۱۶ برسند. او در تیم  زیر ۱۷ سال، به عنوان مهاجم ۱۲ بازی ملی انجام داد و ۹ بار گلزنی کرد.

این مهاجم ۲۰ ساله اولین قرارداد حرفه‌ای خود را با قهرمان هشت دوره لیگ ایران یعنی استقلال امضا کرد. او با زدن دو گل در ۱۸ بازی برای آبی‌های پایتخت، نظر فنرباغچه را به خود جلب کرد و در سال ۲۰۱۹ با غول‌های ترکیه قرارداد امضا کرد.

یک ماه بعد این مهاجم اولین بازی خود را برای تیم ملی بزرگسالان ایران انجام داد و در حال حاضر هفت بازی ملی و دو گل ملی دارد. او در دقیقه ۸۰ در بازی دوستانه مقابل سوریه به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و تنها ۹ دقیقه بعد از حضورش موفق به گلزنی شد و لقب جوانترین گلزن کشورش را از آن خود کرد. 

در سپتامبر ۲۰۱۹، صیادمنش به صورت قرضی و به مدت یک فصل به باشگاه استانبول اسپور پیوست و ۱۱ بازی انجام داد و یک گل نیز به ثمر رساند. او در پایان آن سال برنده جایزه بهترین بازیکن جوان سال ایران شد.

یک سال بعد این مهاجم دوباره به صورت قرضی به تیم اوکراینی زوریا لوهانسک پیوست. این بازیکن ۲۰ ساله در اولین بازی خود در لیگ اوکراین در پیروزی چهار بر صفر مقابل روخ لویو گلزنی کرد و سپس تک گل تیمش مقابل لسترسیتی در مرحله گروهی لیگ اروپا را به ثمر رساند.

صیادمنش با یک کارنامه خوب وارد باشگاه هال‌سیتی شده است. او در سال ۲۰۱۸ توسط نشریه گاردین به عنوان یکی از ۶۰ استعداد جوان برتر فوتبال جهان و همچنین در بین ۱۱ بازیکن برتر لیگ برتر اوکراین در فصل ۲۰۲۰/۲۱ معرفی شده است.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال هال‌سیتی در حال حاضر در رده نوزدهم لیگ چمپیونشیپ انگلیس قرار دارد. 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم جوانان ایران جام جهانی فوتبال اللهیار صیادمنش تیم جوانان ایران تیم ملی فوتبال جام جهانی فوتبال هال سیتی انگلیس هال سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۸۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!

به گزارش "ورزش سه"، بارسا دیشب برد تا کار قهرمانی رئال شاید به دو هفته بعد موکول شود. البته هنوز هم ممکن است رئال شنبه بعد قهرمانی‌اش در لالیگا مسجل شود. 

برای این مهم رئال که ساعت 17.45 به وقت تهران برابر کادیز بازی دارد، باید سه امتیاز را بگیرد و منتظر باشد ساعاتی بعد بارسا در زمین خیرونا امتیاز از دست بدهد. در این صورت قهرمانی 36 رئال قطعی می‌شود.

با این حال مشخص نیست رئال مادرید در میدان معروف سیلبس جشن قهرمانی سنتی خود را برگزار کند یا خیر چرا که چهارشنبه بعد بازی حساس برگشت با بایرن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان در پیش است.

دو سال پیش نیز شرایط مشابه بود. رئال بعد از شکست 4-3 از سیتی در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان توانست اسپانیول را شکست دهد و قهرمان لالیگا شود. کارلتو قبل از بازی گفته بود اگر قهرمان شویم، بدون توجه به بازی برگشت با سیتی جشن می‌گیریم. رئال جشن گرفت و در بازی برگشت نیز سیتی را 3-1 برد و به فینال رفت.

همان سوال بار دیگر تکرار شده ولی می‌توان حدس زد اگر شنبه رئال قهرمان شود، در سیبلس جشن قهرمانی برپا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!
  • چگونه به هنر نگاه کنیم و واقعا آن را ببینیم؟
  • امیر جدیدی در نقش منصور بهرامی ایفای نقش می‌کند
  • امیر جدیدی بازیگر فیلم فرانسوی شد
  • امیر جدیدی نقش تنیسور مشهور ایرانی را بازی می‌کند
  • کشف جنجالی: مهاجم فارست هوادار سیتی بود!
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • داستان جذاب زندگی یک نوجوان در «جرئت و حقیقت»
  • ۸ انیمیشن کلاسیک که باید حتما ببینید | از والت دیزنی تا میازاکی
  • طلسم عجیب اللهیار شکست