Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد- جعفر ایمانیان گفت: از ابتدای دی ماه تاکنون ۵۹۵ مورد بازرسی از کالای اساسی در سطح شهرستان صورت گرفته که ۱۶۲ مورد تخلف محرز شده و ۹۰ پرونده در این باره ثبت و تشکیل شده است.

وی گفت: در بخش آرد و نان نیز که ۴ روز از واگذاری مسئولیت به جهادکشاورزی می‌گذرد، ۲۱ مورد بازرسی از واحد‌های نانوایی صورت گرفته که ۱۳ تخلف ثبت شده منجر به تشکیل ۱۰ پرونده تخلف و ارجاع آن به تعزیرات حکومتی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهادکشاورزی مهاباد گفت: در این بازه زمانی به ۲ گزارش مردمی در حوزه آرد و نان و ۳ مورد شکایت مردمی در سایر حوزه‌ها رسیدگی شده است.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی کالای اساسی بازرسی و نظارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۸۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، افزود: در بازرسی از این شناور‌ها انواع کالای قاچاق از جمله کولرگازی، لوازم خانگی، وسایل و غذای حیوانات، جاروبرقی، گرد و صد‌ها قلم کالای دیگر کشف شد.

وی از دستگیری ۵ نفر نفر در این ارتباط و معرفی آن‌ها به مراجع قضایی خبر داد و اضافه کرد: براساس نظر کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده ۱۱۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن تقدیر از همکاری مردم استان با مرزبانان، گفت: افتخار مرزبانان خدمت به مرزنشینان و استیفای حقوق آن‌هاست و در راستای مبارزه باقاچاق و حمایت از تولیدات داخلی باقاطعیت با قاچاقچیان برخورد خواهد شد.

دیگر خبرها

  • توضیحات وزیر کشور درباره انسداد مرز‌ها
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • مقاومت فلسطین: تنها در صورت تغییرات اساسی پیشنهاد اسرائیل پذیرفته می‌شود
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • اختصاص ۱۱۵۰هکتار از مزارع قزوین به کشت چغندرقند
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در گلستان
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  • پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در استان گلستان
  • گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت