Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سازمان زندان های ایالات متحده در پی وقوع یک نزاع دسته جمعی مرگبار در زندان به شدت حفاظت شده در «بومانت» در ایالت تگزاس که منجر به کشته شدن دو نفر شد، قرنطینه موقتی زندانیان زندان های فدرال سراسر کشور در سلول هایشان را اعلام کرد.

سخنگوی سازمان زندان های آمریکا در این باره به رسانه های این کشور گفت: سازمان به عنوان یک اقدام موقت برای اطمینان از برقراری نظم در ندامتگاه ها، در حال تضمین امنیت این مکان ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی قرنطینه مذبور که برای ۱۲۰ ندامتگاه فدرال اعمال می‌شود، زندانیان مجبور هستند بدون اینکه فرصتی برای هواخوری داشته باشند، در سلول‌های خود محبوس شوند.

اوایل امروز در یک درگیری دسته جمعی که در زندان آمریکایی بومانت در تگزاس رخ داد ۲ زندانی کشته و ۴ تن دیگر زخمی شدند که به بیمارستان منقل و بستری شدند.

کد خبر 5414481 محمدرضا الكائی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده امریکا تگزاس درگیری زندان سازمان زندان ها کشته و زخمی ایالات متحده امریکا عراق روسیه اوکراین رژیم صهیونیستی مسکو ناتو سوریه ایران جنگ 2015 یمن جو بایدن انگلیس امارات متحده عربی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۸۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر یک روزه رئيس سازمان زندان های کشور به بشاگرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ غلامعلی محمدی در سفر یک روزه به شهرستان بشاگرد، با حضور در نشست دادگستری این شهرستان افزود: راه میناب به بشاگرد در ۷ نقطه نیاز به پل دارد ، زیرا با هر سیلاب مسیر بسته می‌شود.
وی گفت: این موضوع در نشست با رئیس قوه قضائیه در بندرعباس بررسی می شود.

بیشتر بخوانید؛ لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
رئيس سازمان زندان های کشور گفت: نبود اداره اسناد و املاک مشکل دیگر شهرستان بشاگرد است و مردم اکنون برای رسیدگی به این امور به شهرستان جاسک مراجعه می کنند.
غلامعلی محمدی افزود: نیاز است سازمان ثبت املاک و اسناد نسبت به استقرار آن در بشاگرد اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • «روزی روزگاری در آمریکا» + فیلم
  • درگیری مرگبار نیروهای نظامی فلسطینی؛ فرمانده سرایا القدس ترور شد +تصویر
  • بهره برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • درجا زدن فدرال رزرو آمریکا نردبان طلای جهانی شد
  • آمریکا مانع صدور گواهی تجهیزات مخابراتی توسط هواوی می‌شود
  • سفر یک روزه رئيس سازمان زندان های کشور به بشاگرد
  • آیا در دانشگاه‌های آمریکا شعارهای یهودی ستیزی داده می‌شود؛ دانشجوی یهودی دانشگاه تگزاس به آن پاسخ می‌دهد (فیلم)
  • فیلم/گردباد سهمگین ایالت تگزاس آمریکا را در نوردید
  • درگیری مرگبار ۲ دانش آموز در شوش
  • کاخ سفید: اقدام دانشجویان معترض در دانشگاه کلمبیا محکوم است