Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید صولت مرتضوی بعدازظهر سه شنبه در مراسم جشن انقلاب در رامسر با اظهار اینکه دشمنان این مرز وبوم و تفکر اسلامی همواره ایجاد مزاحمت کرده‌اند، افزود: به فضل الهی موتور محرکه انقلاب پیش می‌رود و آرمان‌های انقلاب اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب و دلدادگان آن پیر مراد همواره در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شعار استقلال نظام اسلامی گفت: در جغرافیای اسلام و جهان، حس استقلال و موج بیداری اسلامی روز به روز شعله ور می‌شود و این موج از دستاوردهای تفکرات حضرت امام راحل و استقلال سیاسی و جغرافیایی حادث می‌شود.

وی با عنوان اینکه ملت ایران استقلال را برای سایر کشورها نیز به ارمغان آورده است، گفت: امروز به شکوفایی رسیدیم و مقایسه اکنون با گذشته قیاس مناسبی نیست و به عنوان نمونه در حوزه سلامت به اوج رسیدیم و در حوزه بهداشتی و درمانی، پیشرفت‌ها با قبل و یا بسیاری از کشورها قابل مقایسه نیست.

مرتضوی یادآور شد: اگر تحریم‌ها وجود نداشته باشد شهرهای بزرگ ما مقصد توریسم درمانی خواهد شد و در بخش امنیت امروز امنیت ایران اسلامی نه تنها برای ایران بلکه برای تمام مسلمانان اقتدارآفرین است.

معاون اجرایی ریاست جمهوری تصریح کرد: قدرت نرم جمهوری اسلامی توانست قدرت‌های قالب جهان را در کارزار یمن و سوریه شکست دهد و سردار دل‌ها سوریه را نجات داد و به فضل الهی در آینده‌ای نه چندان دور، نظام سلطه رخت خود را از سرزمین یمن برخواهد بست.

وی با تاکید براینکه تصرف به ساحل از سوی شخصیت‌های حقیقی و حقوقی قابل قبول نیست و باید به نفع مردم آزادسازی شود، گفت: اداراتی که می‌گویند صاحب سند هستیم نیز می گوئیم که ساحل به نفع مردم آزاد شود.

وی از بخش خصوصی نیز خواست تا به امر آزادسازی حریم ساحل کمک کنند و گفت: این امر سبب رونق اقتصادی و مشارکت بیشتر مردم می‌شود.

مرتضوی با عنوان اینکه دولت همانگونه که انحصار واکسن را شکست در حوزه اقتصاد نیز حضور رئیس جمهور در اجلاس شانگهای و معاهده اوراسیا و اکو و حضور در روسیه نشان از عزم دولت برای توسعه اقتصادی دارد، گفت: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک، پیام شکست تحریم‌ها و محاصره اقتصادی جمهوری اسلامی ایران را به ملت خواهیم رساند.

کد خبر 5414459

منبع: مهر

کلیدواژه: سید صولت مرتضوی ریاست جمهوری دهه فجر دهه فجر ویروس کرونا مطالبات مردم گیلان از دولت بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه بارش برف انقلاب اسلامی ایران شیوع کرونا خراسان رضوی برف و کولاک شیراز زنگ انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۸۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای مشهد قابل قبول است

به گزارش قدس خراسان، بر اساس داده‌های مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص لحظه‌ای هوای مشهد امروز سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه با ثبت عدد ۷۰ در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین کیفیت هوای شهر مشهد در ۲۴ ساعت گذشته نیز با عدد شاخص کلی ۵۵ در شرایط قابل قبول قرار داشت.

هوای مناطق «سرافرازان، شهید کریمی، الهیه، ویلا، ماشین ابزار و طرُق» مشهد پاک است، همچنین کیفیت هوای ۱۷ منطقه دیگر دارای ایستگاه سنجش در مشهد در شرایط پاک تنفسی است.

دما در حال حاضر ۱۲ درجه سانتی‌گراد و آسمان آفتابی است.

دیگر خبرها

  • بیداری آزادی‌خواهان جهان نشات گرفته از انقلاب اسلامی است
  • استثنایی‌ترین تصمیم نظام با حمله به اسرائیل به روایت فرمانده کل سپاه /این عملیات قابل تکرار است /رسما اعلام کردیم که می زنیم و همه می دانستند
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد
  • تنفس هوای قابل قبول در تهران
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • هوای تهران قابل قبول است
  • رئیس دیوان عالی کشور: منشأ موج بیداری دانشجویان آمریکایی، انقلاب اسلامی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • هوای مشهد قابل قبول است