Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از کمیته ملی المپیک؛ سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با تبریک دهه فجر، ‌گفت:‌ نباید فراموش کنیم که قطار توسعه ایران بدون حضور و مشارکت شما زنان سرزمین مان به مقصد نخواهد رسید و می توانید پرچمدار نشاط، ‌غرور و هویت ملی هستند.

وی اخلاق را مهم‌ترین سرمایه بشری و شاخصه اصلی ایران اسلامی عنوان کرد و افزود:‌ اخلاق نشان دهنده هویت فرهنگی است و هدف اساسی انقلاب اسلامی، همان حاکمیت اخلاق است و چارچوب های اصلی نظام اسلامی هرگز از آن دور نخواهد بود و همواره شاهد در اوج بودن اخلاق در آن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته ملی المپیک ایثار، صبر، راستگویی، مدارا و سازگاری را از خصلت‌های نیکو و ویژگی جامعه ایران در دهه اول انقلاب عنوان کرد و افزود: نیاز اصلی جامعه امروز، اخلاق مداری است و متاسفانه این هویت اصلی ایرانیان در سالهای اخیر با چالش هایی مواجه شده است.

این مدیر ورزشی، احساس امنیت، رضایتمندی، اعتماد، خانواده مستحکم و سلامت اجتماعی را از شاخصه های اصلی زیست محیطی عنوان کرد و گفت: اقدام شایسته امروز کمیسیون زنان و ورزش کمیته ملی المپیک برای معرفی زنان ورزشکار اخلاق مدار، جای تقدیر و تشکر دارد.

صالحی امیری گسترش روح انسانیت و اخلاق از مهمترین وظایف زنان اسوه و الگوی ما است و باید به مفاخر و سرمایه های فرهنگی خود افتخارکرده و با کمک نسل جوان و تداوم راه این مفاخر و زنان فرهیخته به بالاترین سطح موفقیت دست یابیم.

وی همچنین بر جامعه اخلاق محور، اعتماد، روابط انسانی و تقدم منافع جمعی به منافع فردی تاکید کرد و گفت:‌در جوامع اخلاق مدار انسان ها عدالت جو هستند.

مهین فرهادی زاد معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان نیز دراین مراسم ضمن قدردانی از تلاش های صالحی امیری برای تشکیل و فعالیت کمیسیون‌های ۱۷ گانه کمیته گفت: در مدت فعالیت این کمیسیون ها کارهای خوبی انجام شده و کمیسیون زنان نیز این قاعده مستثنی نبوده است.

وی دوره آموزشی جانشین پروری، نشست ها و همایش های علمی-ورزشی و تعیین شاخص های الگوی برتر اخلاق ورزش که به انتخاب مربیان و ورزشکاران برتر اخلاق ورزش بانوان منتهی شد، را از جمله فعالیت های کمیسیون زنان عنوان کرد.

فرهادی زاد همچنین ابراز امیدواری کرد تا الگوها و نفرات شاخص اخلاق ورزشی بتوانند در توسعه اخلاق‌مداری در فدراسیون های ورزشی بیش از پیش فعال شوند.

 براساس این گزارش در پایان این همایش یک روزه از یک مربی و یک ورزشکار برتر اخلاق از ۴۷ فدراسیون ورزشی با اهدا یک لوح تقدیر شد.

در پایان این همایش، از یک مربی و یک ورزشکار برتر اخلاق ۴۷ فدراسیون ورزشی به شرح زیر، با اهدای لوحی تقدیر شد:

اسکی: گلناز ساوجی و مرجان کلهر

اسکیت: فرزانه ایوبی و رومینا سالک

اسکواش: فاطمه سادات حیدری و غزال شرف پور

اتومبیل رانی و موتور سواری: فائزه محبی و فهیمه نعمت اللهی

انجمن های ورزشی: ستاره مظهری و زینب جباری

بسکتبال: فریناز طائرپور و معصومه اسماعیل زاده

بدمینتون: فریبا جلالیان جوادپور و ثریا آقایی

بولینگ و بیلیارد: محبوبه زهری و مریم ابراهیمی

ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا: رینا فقیه و صدیقه صفری

تنیس روی میز: زهرا نیاقی ها و صبا صفری

تنیس: فاطمه اطمینان و ماندگار فرزامی

تکواندو: فاطمه اسدپور و اکرم خدابنده

تیراندازی: الهام هاشمی، الهه احمدی و هانیه رستمیان

تیراندازی با کمان: زهرا شعبانی و گیسا بایبوردی

پزشکی ورزشی: فاطمه ایزک جمالی و دکتر لاله حاکمی

جودو: راضیه سلیمی و مرضیه کمایی

جانبازان و معلولان: مریم ایرانمنش و ساره جوانمردی

چوگان: حدیثه سلطانی و نفیسه باختر

ورزش های رزمی: سهیلا کیان آزاد و تهمینه کربلایی صادقی

ورزش های سنتی و بازی های بومی محلی: سعیده جنگجو و آیدا شفیعی

دوومیدانی: زهرا نبی زاده و ریحانه مبینی

دوچرخه سواری: ریحانه طالبی و فروزان عبداللهی عرب

سوارکاری: طاهره انیسی و نغمه خانجانی

ورزش های سه گانه: سحر سواری و ریحانه غلامی

شنا، شیرجه و واترپلو: محبوبه مشهدی شریف و ستایش اسکندری

شطرنج: نرگس زحمتی و مبینا علی نسب

قایقرانی: سلماز عباسی و دلارام مرزآبادی

فوتبال: آمنه محبوبی و زهره کودایی

کاراته: فرانک نظری و آتوسا گلشاد نژاد

هنرهای رزمی و کونگ فو: مولود وطن پرست و زینب سید مرادی

کوهنوردی: زهرا بهرامیان و الناز رکابی

کبدی: ماهرخ دانش و زهرا کریمی

گلف: زیبا مردانی و الهه سربازی

نجات غریق و غواصی: آرین شایسته رام و ماه صنم ذرات بصیر

ورزش های نابینایان و کم بینایان: ژیلا شیرزاد و سمیرا جلیلوند

والیبال: فریبا صادقی و آیتک سلامت

ووشو: فریناز نذیری، هاکی: مینا حسنی و نسیم میرزایی

هندبال: خدیجه قانع و آرزو کیانی آرا

ورزش های همگانی: فاطمه نمینی و زینب عباسی زهنده

ورزش های ناشنوایان: پریسا خانی و مریم خدابنده

بدنسازی: نسیم کنگان خسروی و بهار بدیعی

کشتی (آلیش) : آنا براتی و سپیده بابایی

ورزش کارگری: سیده رقیه ابراهیمی و حدیثه احمدی

وزنه برداری: سیده الهام، سیده غزل و سیده غزاله حسینی

ورزش دانش آموزی: فروزان کاکاوند و فاطمه کاکی پور

ورزش های دانشگاهی: مریم طالبی و ناهید کیانی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سید رضا صالحی امیری همایش سید رضا صالحی امیری مهین فرهادی زاد همایش ورزش زنان کمیته ملی المپیک صالحی امیری برتر اخلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۸۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست

استاندار کردستان با اشاره به نقش کلیدی مردم در رفع مشکلات اقتصادی گفت: رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست، لذا در کنار جهش تولید، موضوع مشارکت مردم بسیار مهم است و باید در این حوزه برنامه‌ریزی جدی داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در اولین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سنندج اظهار کرد: جهش تولید با استفاده از ظرفیت و مشارکت مردمی تکلیفی است که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال‌جاری از مسئولان مطالبه کرده‌اند که باید با برنامه‌ریزی مناسب در راستای تحقق و عملیاتی کردن این مطالبه و جهش در حوزه‌های مختلف گام برداریم.

استاندار کردستان با بیان اینکه این جهش تنها مربوط به محصولات نیست، افزود: تولید شامل انواع خدماتی است که توسط بخش‌ها و دستگاه‌های مختلف ارائه می‌شود.

استاندار کردستان اضافه کرد: این جهش باید در انواع خدماتی که به مردم صورت می‌گیرد هم به لحاظ کیفی و هم کمی از سوی دستگاه‌ها انجام گیرد.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی و تولید باید با یک برنامه‌ریزی منسجم و دقیق محقق شود، ادامه داد: برای مثال متولیان امر باید برای کیفیت کشت در اراضی برنامه‌ریزی کنند و در این راستا اقدامات و تسهیل‌گری‌های لازم انجام شود.

وی اضافه کرد: باید عملکردها بر اساس شاخص عددی مشخص شود، مثلاً اگر در مراکز بهداشتی روستایی خدماتی به مردم ارائه شده هدف‌گذاری و برنامه دانشگاه علوم پزشکی برای ارتقای این خدمات بر اساس شاخص عددی در سال جاری چیست و اداره کل آموزش و پرورش باید بگوید در شاخص‌های پیشرفت از جمله قبولی کنکور، رتبه‌های برتر، توفیقات علمی و… به چه عددی در سال‌جاری می‌رسد.

استاندار کردستان تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی استان باید این برنامه‌ها را بر اساس شاخص‌های قابل سنجش اعلام و عملکرد خود در جلسات شورا را ارائه کنند.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه بدون مشارکت مردم در حوزه اقتصاد و رفع مشکلات اتفاقی نمی‌افتد، گفت: در کنار جهش تولید موضوع مشارکت مردم بسیار مهم است و باید در این حوزه برنامه‌ریزی جدی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: ظرفیت‌شناسی، ظرفیت‌سنجی، خلاقیت و ابتکار برای مشارکت دادن مردم در برنامه‌های مختلف در امر تولید ضروری است و باید مورد توجه فرمانداران و بخشداران قرار گیرد.

استاندار کردستان با بیان اینکه مسئولان باید زمینه را برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال فراهم کند، خاطرنشان کرد: جامعه دانشگاهی و جوانان متخصص در هر حوزه باید دسترسی لازم را به برنامه‌هایی که دستگاه‌های دولتی ارائه می‌کنند داشته باشند تا در مورد آن نظر دهند.

کد خبر 748496

دیگر خبرها

  • رسمی؛ حسن یزدانی بدون مسابقه به المپیک پاریس می رود
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه حوزه انرژی، توسعه درآمدهای ارزی کشور در شرایط تحریم را میسر کرد
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک
  • ایران می‌تواند با صدور خدمات فنی و مهندسی، در توسعه سریلانکا مشارکت کند
  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت