Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:59:40 GMT

۸۳ درصد دانش‌آموزان جنوب غرب خوزستان واکسینه شدند

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۷۸۷۵۴

۸۳ درصد دانش‌آموزان جنوب غرب خوزستان واکسینه شدند

ساسان قربانی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: ۵۶ هزار دانش آموز ۱۲ تا ۱۸ سال در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان باید علیه کرونا واکسینه شوند که تاکنون ۸۳ درصد دُز اول و ۶۰ درصد دُز دوم واکسن را تزریق کرده‌اند.

وی افزود: ۸۱ درصد از دانش‌آموزان آبادان دُز اول و ۶۳ درصد نیز برای تزریق دُز دوم اقدام کردند در صورتی که این آمار می بایست بیش از ۹۰ درصد باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با مناسب خواندن روند تزریق واکسن به دانش‌آموزان خرمشهری گفت: ۸۶ درصد دانش‌آموزان خرمشهر دُز اول و ۶۶ درصد نیز برای تزریق دُز دوم اقدام کردند.

قربانی بیان کرد: ۸۲ درصد جمعیت دانش‌آموزان شادگان نیز از ابتدای آغاز طرح واکسیناسیون دُز اول و ۴۹ درصد نیز دُز دوم خود را تزریق کردند.

وی ادامه داد: استقبال خوبی از سوی دانش‌آموزان برای تزریق دُز اول واکسن کرونا صورت گرفت اما استقبال از دُز دوم نامناسب است، والدین دانش‌آموزان می‌توانند برای واکسینه کردن فرزندان خود به مراکز واکسیناسیون مشخص شده مراجعه کنند.

۱۸۶ بیمار کووید ۱۹ در جنوب غرب خوزستان شناسایی شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان روند موارد ابتلا و بستری بیماران کرونایی در جنوب غرب خوزستان را نگران کننده توصیف کرد وگفت:در۲۴ ساعت گذشته با افزایش چشم گیر تعداد بیماران در منطقه مواجه هستیم و در این مدت ۱۸۶ بیمار در آبادان، خرمشهر و شادگان شناسایی شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آبادان دکتر شکراله سلمان‌زاده سه‌شنبه اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۹۸ بیمار درآبادان، ۶۳ نفر در خرمشهر و ۲۵ نفر در شادگان بر اساس معیارهای آزمایشگاهی مثبت قطعی مبتلا به کرونا تشخیص داده شدند.

 وی افزود: ۹۰ بیمار در آبادان، ۶۲ بیمار در خرمشهر و ۲۵ بیمار کرونایی در شادگان به صورت سرپایی خدمات درمانی دریافت کردند و در منازل خود قرنطینه شدند.

 رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: طی روز گذشته نیز هشت بیمار در بیمارستان‌های جنوب غرب خوزستان بستری و یک نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شد.

وی افزود: در شبانه روز گذشته مورد فوتی نداشتیم و در حال حاضر ۲۴ بیمار در بیمارستان‌های منطقه بستری هستند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰ مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲ خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌هاای زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.

برچسب‌ها واکسن کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان خوزستان آبادان پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: واکسن کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان خوزستان واکسن کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان خوزستان آبادان دانشگاه علوم پزشکی آبادان جنوب غرب خوزستان دانش آموزان د ز اول د ز دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۸۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم سامانه بارشی در اروند + فیلم

فعالیت سامانه ی بارشی در جنوب غرب خوزستان ادامه دارد و تداوم آن امروز آسمان خرمشهر را بارانی کرده است.

بارش باران در خرمشهر هوای این شهر را از غبار پاک و کاهش دمای آن هوا را نیز مطبوع کرده است.

پیشتر پیش بینی شده بود این سامانه بارشی تا اواخر وقت جمعه فعال باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار
  • تداوم سامانه بارشی در اروند + فیلم
  • افزایش سه درجه ای دما در آبادان و خرمشهر
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌بخش جان ۶ بیمار
  • جوی ناپایدار در اروند
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • بارش باران در اروند