Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین،امعه روحانیت مبارز طی پیامی ارتحال مرجع عالیقدر و فقیه اهل بیت علیهم السلام، آیت الله العظمی لطف الله صافی گلپایگانی (رضوان الله علیه) را تسلیت گفت. متن پیام به شرح ذیل است:

انالله وانا الیه راجعون

رحلت عالم ربانی، فقیه والامقام ، زعیم عالیقدرحوزه  و مرجع نامدار حضرت آیه الله العظمی حاج شیخ لطف الله صافی گلپایگانی رضوان الله تعالی علیه موجب تأثر و تأسف عمیق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن مرجع عالیقدر در عمر طولانی و پر بار خود خدمات ارزنده ای به ساحت دین و مکتب اهل بیت و حوزه عظیم الشأن قم مقدس نثار کرد و در تثبیت و تقویت نظام اسلامی از هیچ تلاش و کمکی فروگذار ننمود و با آگاهی و مسئولیت شناسی به مسائل اساسی حوزه ها و شیعیان و پیروان اهل بیت علیهم السلام و تربیت روحانیون و مشکلات کشور و موضوعات جهان اسلام اهتمام ویژه داشت و تا آخرین لحظات عمر شریف در انجام این رسالت بزرگ ثابت قدم بود.

عاش سعیداً ومات سعیداً

جامعه روحانیت مبارز این ضایعه اسفناک و جبران ناپذیر را به ساحت مقدس حضرت  بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه ، رهبری معظم ، مراجع گرانقدر ، علماء و روحانیت مکرم وعموم طبقات ملت عزیز ایران و جهان تشیع بخصوص به فرزندان بزرگوار و شایسته و بیت شریف ایشان صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض نموده و علو درجات آن فقیه صمدانی و حشر با اولیائش را از خداوند متعال مسئلت می نماید.

21217

کد خبر 1598646

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جامعه روحانیت مبارز آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۸۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در پی درگذشت خانم معصومه حائری

در پی درگذشت حاجیه خانم معصومه حائری یزدی حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی کمساری، رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) پیام تسلیتی را صادر کرد.

به گزارش جماران، متن پیام تسلیت در پی می آید:

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت همسر مکرّمه آیت الله شهید حاج سید مصطفی خمینی، حاجیه خانم معصومه حائری یزدی موجب تأثر فراوان گردید.

جایگاه آن بانوی با فضیلت، پرهیزگار و فداکار در بیت شریف امام راحل عظیم الشان و تحمل سختی های دوران مبارزات امام خمینی(س) پس از شهادت همسر گرامی شان، آیت الله حاج آقا مصطفی خمینی در دوران تبعید، و تحمل رنج های فراوان، از ایشان همسری نمونه یک شهید به یادگار گذاشت.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به بیت شریف و رفیع امتم امام خمینی (س) و فرزندان داغدیده ایشان برای آن بانوی محنت کشیده انقلاب، غفران الهی و برای بازماندگان آرزوی صبر و اجر از خداوند متعال دارم.

علی کمساری

رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)

 

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • تسلیت رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در پی درگذشت خانم معصومه حائری
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • توصیفات مجمع روحانیون مبارز از عروس ارشد امام (ره) /تسلیت به سیدحسین خمینی و خواهرش
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • تقدیر آیت‌الله مکارم‌شیرازی از اقدامات فراجا در مسئله حجاب
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی