Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-03@19:03:37 GMT

ناچاریم تزریق دز سوم واکسن را الزامی کنیم

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۷۸۸۳۳

وحیدی، وزیر کشور گفت: درصد مراجعه برای تزریق دز سوم واکسن کرونا بسیار کمتر از انتظار است و احتمالا ناچار شویم در طرح مدیریت هوشمند تزریق دز سوم واکسن را الزامی کنیم.

به گزارش بازارنیوز، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه نشست قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با بیماری کرونا در جمع خبرنگاران افزود: موضوع‌های مطرح شده در جلسه امروز قرارگاه درباره امیکرون بود و آمار‌های وزارت بهداشت نشان از رشد مبتلایان به امیکرون است، اکنون مراجعه بیماران بیشتر شده است به طوری که پیش از این نیز هشدار مراقبت در این خصوص داده شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه یکی از عوامل مهم شیوع امیکرون اعمال نشدن مقررات بهداشتی اعلام شد، گفت: پیش از این از مردم، اصناف و ادارات خواسته شده بود که رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در دستور کار قرار گیرد، اما استفاده از ماسک در خیلی جا‌ها رعایت نمی‌شود و اجتماع‌های غیرضروری نیز شکل می‌گیرد.

وحیدی به لزوم تزریق دز سوم واکسن اشاره کرد و افزود: تزریق دز سوم واکسن، ایمنی را به شکل قابل توجهی افزایش می‌دهد، اما متاسفانه درصد مراجعه برای تزریق دز سوم بسیار کمتر از انتظار است و بر همین اساس احتمالا ناچار شویم که در طرح مدیریت هوشمند تزریق دز سوم واکسن را الزامی کنیم و این نیازمند تصویب در ستاد ملی مقابله با کروناست.

وی از مردم و اصناف و ادارات خواست رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را به شکل جدی مد نظر قرار دهند تا با توجه به مدیریت مطلوبی که اعمال شده بود، مشکلات برنگردد و مردم دچار خسارت نشوند.





/بازار

برچسب ها: دز سوم ، واکسن کرونا ، وزیر کشور لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Qal

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: دز سوم واکسن کرونا وزیر کشور تزریق دز سوم واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۸۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دارندگان واحدهای صنفی بخوانند /دریافت این شناسه الزامی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حمیدرضا رستگار در یک گفت‌وگوی رادیویی اظهار کرد: یکی از سیاست‌های دولت، خدمات الکترونیک است و در این راستا برخی مجوزها از سوی درگاه مجوزها اعطا شده است. همچنین تمام کسانی که دارای مجوز کسب و کار هستند برای دریافت تسهیلاتی که دولت ارائه می‌دهد، باید کد یکتا داشته باشند.

وی افزود: کد یکتا به حساب بانکی افرادی که فعالیت اقتصادی دارند متصل می‌شود. پیش‌تر افراد باید از مجوز فیزیکی استفاده می‌کردند یا استعلامی از نهادهای زیربط انجام می‌گرفتند تا اعتبار پروانه کسب بررسی می‌شد، اما با الکترونیکی شدن و ایجاد کد یکتا دیگر نیازی به موارد یاد شده نیست. 

رستگار با بیان اینکه مهم‌ترین موضوعی که اتاق اصناف و اتحادیه‌ها دنبال می‌کنند، این است که همه فعالان اقتصادی باید پروانه کسب داشته باشند و این مجوزها مورد تایید درگاه ملی مجوزها باشد، تصریح کرد: با کد یکتایی که افراد دریافت می‌کنند، هم افرادی که مجوز دارند یا مجوز قدیمی دارند و نیازمند به روز شدن هستند، عملیات به‌روزرسانی خود را انجام می‌دهند.

وی افزود: تهران دارای ۱۳۵ اتحادیه و نزدیک به ۵۰۰ هزار واحد صنفی دارای پروانه هستند و همه آنها باید کد یکتا را دریافت کنند. افرادی که پروانه کسب ندارند حتما باید با این کد یکتا مجوز کسب و کار را دریافت کنند.

به گفته رئیس اتاق اصناف تهران یکی از موضوعات مهم این است که همه مردم تا پایان این ماه باید برای دریافت کد یکتا به آدرس الکترونیکی اقدام کنند. غیر از آن افراد صنفی می‌توانند به اتحادیه مرتبط مراجعه کنند و اتحادیه‌ها نیز این کد را ارایه می‌کنند.

۲۲۳۲۲۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902367

دیگر خبرها

  • دارندگان واحدهای صنفی بخوانند /دریافت این شناسه الزامی است
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • ۴ حالتی که حمل خودروهای توقیفی با جرثقیل را الزامی می‌ کند
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • فعالان طلا و جواهر به ثبت صورتحساب الکترونیکی در 2 سامانه الزامی ندارند
  • رقابت 21 هزار کرمانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • رقابت بیش از ۲۱ هزار کرمانی درآزمون آموزش و پرورش
  • واکسن سرخک و سرخجه بدون درد از راه رسید