Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان خرم آباد - به گفته کرم گودرزی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر طرح گازرسانی به شهر چم پلک، ۷۶ روستا و ۲۷۰ واحد صنعتی و تولیدی در این استان بهره برداری می‌شود.

وی اظهار داشت: اکنون ۲۴ شهر این استان گاز نعمت گازبرخوار هستند و به زودی نیز عملیات گازرسانی شهر شول آباد تکمیل و بهره برداری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گودرزی با بیان اینکه با گازرسانی طرح‌های دهه فجر تعداد روستا‌های برخوردار به ۲ هزار و ۳۹ مورد می‌رسد ادامه داد: پیش از این یکهزار و ۹۶۳ روستای این استان از نعمت گاز برخوردار بود همچنین ۱۴ طرح گازرسانی روستایی دیگر نیز در حال انجام است.

وی گفت: شرکت گاز لرستان تامین کننده بیش از ۷۰ درصد سبد انرژی استان می‌باشد و تاکنون توانسته ۹۹/۸ درصد جمعیت خانوار شهری و بیش از ۹۲ درصد جمعیت خانوار روستایی را از این انرژی پاک بهره‌مند سازد.

وی عنوان کرد: هم اکنون ۵۷۷ هزار و ۲۲۷ مشترک گاز در لرستان وجود دارد که از این مجموع ۵۴۵ هزار و ۷۶۴ مشترک خانگی، یک هزار و ۹۸۵ مشترک صنعتی و ۲۹ هزار و ۴۷۸ مشترک عمومی هستند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت گاز لرستان طرح گازرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۸۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،باحضور محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی در زمینی به مساحت ۱۰۰هزارمتر مربع وبا زیر بنا ۴۲۰۰متر مربع به بهره برداری رسید.

این درمانگاه با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰میلیارد تومان راه اندازی ومورد بهره برداری قرار گرفته است.

 موسسه خیریه ولی عصر از سوی خیّر مرحوم حاج محمد علی رحیمیان ساخته شده است.

درمانگاه دارای چاه عمیق آب شُرب وفضای سبز، منزل پزشک وپرستار، مهمانسرا، مسجد وداروخانه می باشد.

دیگر خبرها

  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • طرح ارتقاء فرآورده های نفتی پالایشگاه اصفهان تا پایان تابستان به پیشرفت 30 درصد مي رسد
  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری
  • غفلت در بهره‌برداری از میادین مشترک نفت و گاز، چه بر سر آینده اقتصاد می آورد؟
  • مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد