Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آبی پوشان تهران که کارشان در نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر را با صدرنشینی به پایان رساندند، روز جمعه و با حضور مقابل هوادار در دیداری معوقه مربوط به هفته شانزدهم عملاً نیم فصل دوم خود را آغاز می‌کنند و این در شرایطی است که شاگردان مجیدی با یک بازی کمتر نسبت به سایر تیم‌ها در صدر جدول رده بندی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجیدی که یک نیم فصل تیمش را بدون شکست رهبری کرد، نیم فصل دوم را با قرار گرفتن مقابل یک مربی استقلالی به نام رضا عنایتی آغاز می‌کند و امیدوار است با پیروزی در این بازی معوقه بتواند فاصله‌اش با نزدیک ترین تعقیب کننده در جدول را به ۳ امتیاز برساند.

آبی پوشان در حالی ۱۵ بازی در نیم فصل دوم دارند که در صورت عدم تغییر و تحول روی نیمکت تیم‌های لیگ برتری، مجیدی باید با ۸ مربی استقلالی مصاف داشته باشد که این ۸ گانه با عنایتی آغاز و با فکری به پایان می‌رسد.

در حال حاضر به جز عنایتی که هدایت تیم هوادار را بر عهده دارد، رسول خطیبی با آلومینیوم اراک، امیر قلعه نویی با گل گهر، علیرضا منصوریان با صنعت نفت، ساکت الهامی (و شاهرخ بیانی) با نساجی، جواد نکونام با فولاد، محمود فکری با نفت مسجد سلیمان و داود سید عباسی با پدیده در لیگ برتر حضور دارند.

از این نفرات امیر قلعه نویی، علیرضا منصوریان و محمود فکری سابقه سرمربیگری استقلال و ساکت الهامی (به همراه شاهرخ بیانی) نیز سابقه حضور در کادر فنی استقلال به عنوان دستیار را دارند. عنایتی، خطیبی، نکونام و سید عباسی تنها به عنوان بازیکن در استقلال حضور داشته و تاکنون نیمکت نشینی در کسوت مربی در این تیم را تجربه نکرده‌اند.

آبی پوشان در هفته پایانی لیگ برتر میزبان نفت مسجد سلیمان هستند که در حال حاضر محمود فکری را به عنوان سرمربی در اختیار دارد و در صورت عدم تغییر در این تیم، تقابل سرمربیان فعلی و سابق استقلال حسن ختامی برای فصل بیست و یکم لیگ برتر خواهد بود.

کد خبر 5413930

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران فرهاد مجیدی رضا عنایتی محمود فکری لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال هوادار تهران تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان فوتبال تیم ملی فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس سردار آزمون تیم فوتبال استقلال تهران مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر جام جهانی 2022 قطر حمید سجادی دراگان اسکوچیچ مسابقات انتخابی جام جهانی تیم ملی فوتبال عراق اللهیار صیادمنش یحیی گل محمدی بایرلورکوزن نیم فصل دوم لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۸۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم

به گزارش "ورزش سه"، خسرو حیدری از زمان حضور همزمان با فرهاد مجیدی و دورانی که به عنوان مشاور در کنار احمد سعادتمند حضور داشت صحبت کرد و اعتقاد دارد که رابطه صمیمانه‌ای با فرهاد مجیدی دارد و در مشکلات او با مدیرعامل وقت استقلال داخل گود نبوده و در نقل و انتقالات کمک حال باشگاه استقلال بوده است.

حیدری در ابتدا از رابطه صمیمانه خودش و فرهاد مجیدی پرده‌برداری کرد و گفت: من با فرهاد در زمانی که همزمان در استقلال بودیم هم اتاق بودم، من پاس می‌دادم و فرهاد گل می‌زد، دوستی که داشتیم در زمین هم به کار ما آمده بود و اون هماهنگی لازم برای ما به وجود آمده بود.

او در ادامه گفت: زمانی که شفر از استقلال رفت، فرهاد به استقلال آمد و من همان دوران فرهاد مجیدی بود که از استقلال خداحافظی کردم، برای خداحافظی از فوتبال با علیرضا منصوریان و مجیدی مشورت کردم و او هم گفت خوب است اگر نمی‌خواهی در تیم دیگری بازی فوتبالت را در استقلال تمام کنی.

حیدری در واکنش به اینکه در زمان مشکلات سعادتمند و مجیدی یکی از مشاوران مدیرعامل استقلال بود گفت: آن زمان هم به استقلال کمک می‌کردم، زمانی که فرهاد مربی شد و من هم به کلاس‌های مربیگری رفتم یک مقدار فاصله افتاد ولی هنوز هم در ارتباط هستیم، آن زمان هم که استقلال مشکل داشت و نمی‌توانست بازیکنانش را تمدید کند، تنها بازیکنی که در قراردادش دخالت کردم وریا بود که دوست داشتم در استقلال باشد. به سعادتمند هم گفتم که او کاپیتان استقلال باید تمدید کند و می‌تواند تیم را جمع کند.

او درباره اینکه رابطه او با سعادتمند باعث کدورت با فرهاد شد یا خیر گفت: نه اصلا من وسط گود نبودم، هیچ فردی را شخصا کمک نکردم و فقط هدفم کمک به استقلال بود.

دیگر خبرها

  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • پرسپولیس برای تکرار سه‌گانه فصل قبل، 10 پیروزی و یک تبصره می‌خواهد
  • عطش سه گانه قهرمانی ویه‌را با پرسپولیس
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!