Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@09:12:56 GMT

کرونایی شدن رئیس کمیته ملی المپیک ایتالیا در پکن

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۷۹۰۰۹

کرونایی شدن رئیس کمیته ملی المپیک ایتالیا در پکن

جواب تست کرونای رئیس کمیته ملی المپیک ایتالیا پس از حضور در محل برگزاری بازی‌های المپیک زمستانی، مثبت اعلام شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جیوانی مالاگو رئیس کمیته ملی المپیک ایتالیا که برای تماشای مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک زمستانی 2022 راهی پکن شده است؛ در محل اقامت خود در این شهر تست کرونا داد که جواب آن مثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالاگو در حالی مبتلا به کرونا شده که هیچ علائمی ندارد اما طبق قوانین درج شده در کتاب راهنمایی کمیته بین‌المللی المپیک و به منظور محافظت از سایر افراد شرکت کننده در این بازی‌ها، مکان استقرارش جدا شد تا در قرنطینه قرار بگیرد.

پس از این اتفاق، توماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک با مالاگو تماس گرفت و ضمن ابراز تاسف از این موضوع، برایش آرزوی سلامتی کرد.

ابتلای مالاگو در حالی است که آندره پارسونز رئیس کمیته بین‌المللی پارالمپیک نیز به دلیل ابتلا به کرونا، موفق به سفر به پکن نشد.

بیست و چهارمین دوره بازی‌های المپیک زمستانی از روز جمعه با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز می‌شود.

امیدواری IOC به حضور تماشاگران در المپیک زمستانی 2022 پکن

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: المپیک زمستانی المپیک زمستانی 2022 المپیک زمستانی المپیک زمستانی 2022 المپیک زمستانی رئیس کمیته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۹۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، موریس موتو پائز سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال ایران چهارشنبه پنجم اردیبهشت وارد تهران شد.   وی در نخستین روز حضورش در دیدار با سیدمیلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال هماهنگی‌های لازم برای تمرینات تیم ملی را انجام داد و بلافاصله با حضور در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی هدایت تمرینات تیم ملی والیبال مردان ایران را در دست گرفت.   نخستین نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران ساعت ۹:۳۰ دقیقه یکشنبه نهم اردیبهشت در سالن شماره یک کمیته ملی المپیک واقع در خیابان سئول تهران برگزار می‌شود و سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی کشورمان به سوال‌های خبرنگاران پاسخ می‌دهد و به تشریح برنامه خود در تیم ملی والیبال ایران خواهد پرداخت.   قبلا زمان این نشست ساعت ۹ اعلام شده بود که به دلیل برنامه کاری کمیته ملی المپیک با ۳۰ دقیقه تاخیر از ساعت ۹:۳۰ شروع خواهد شد.   رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خرداد آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت زیادی دارد.

دیگر خبرها

  • رمزگشایی از محرومیت ورزشی روسیه/ نوبت اسرائیل هم می رسد؟
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد