Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@21:58:30 GMT

سخنرانی توفانی خوان لاپورتا علیه بارتومئو و دمبله

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۷۹۰۴۸

سخنرانی توفانی خوان لاپورتا علیه بارتومئو و دمبله

خوان لاپورتا عملکرد مدیریت سابق بارسلونا را زیر سوال برد و در مورد ماندنی شدن عثمان دمبله نیز واکنشی منفی نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، 7 ماه پیش باشگاه بارسلونا در مورد پول‌های پرداخت شده در دوران مدیریت جوزپ ماریا بارتومئو به شرکت‌هایی که وظایف محوله خود را انجام نداده‌اند و دیگر پرداختی‌های این باشگاه، تحقیقاتی را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

در بیانیه باشگاه آمده بود که بارسلونا در حال بررسی چندین شکایت داخلی در مورد قراردادهای مربوط به رئیس پیشین باشگاه، جوزپ ماریا بارتومئو و معاونان وی است.

چندین شکایت داخلی در این مورد در باشگاه بارسلونا به ثبت رسیده و بیشتر این موارد درباره پرداختی‌ها به شرکت‌های تامین کننده‌ای است که نتوانسته‌اند به وظایف خود عمل کرده و کار را نیمه تمام گذاشته‌اند.

بارتومئو در اکتبر سال 2020 از سمت خود به‌عنوان رئیس بارسلونا کنار رفت و پس از برگزاری انتخابات خوان لاپورتا جایگزین او شد.

 

 

 

 

گذشته باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که روند قانونی علیه اقدامات جوزپ ماریا بارتومئو آغاز شده است: «‌روز سه‌شنبه( 1 فوریه) نتایج بررسی‌های مالی دوره مدیریت قبلی ریاست باشگاه به اطلاع عموم می‌رسد‌. هم‌چنین باشگاه قبلا روندی را آغاز کرده که شامل ارائه شکایت به دادستانی بارسلونا در مورد حقایق این نتایج تحقیقاتی است.»

بارتومئو نیز در پاسخ این اقدامات را کودکانه خواند و گفت که خیالش آسوده است.

 

امروز در نشستی خبری دادستانی اعلام کرد که تحقیقات تکمیل شده و به زودی روند دادگاهی شدن متخلفان شروع خواهد شد.

 

 

 

 

خوان لاپورتا رئیس بارسا نیز در این کنفرانس حاضر بود و در شروع صحبت هایش گفت:« باید به دادستانی برای تحقیقاتی که در مورد تخلقات انجام شده و شناسایی متهمان انجام داد، تبریک گفت. تصور می کردم وضعیت اقتصادی باشگاه خراب باشد ولی وقتی باشگاه را تحول گرفتم، متوجه شدم همه چیز در حد فاجعه است.

فعالیت هایی بدون استدلال اقتصادی شناسایی شدند. ما حقایق غیرقابل انکار را محکوم کرده ایم: پرداخت های بدون دلیل، پرداخت های نامتناسب، کمیسیون های هنگفت و چندبرابری، قراردادهای شبیه سازی شده... و دادستانی باید ببیند که آیا این اعمال جرم است یا خیر. این دادستانی است که باید مشخص کند این اقدامات عامدانه بوده یا نتیجه ناآگاهی. متهمان باید پاسخگو باشند و توضیح بدهند. ما اینجا مشخصا هیچکس را محکوم نکرده ایم. صرفا مدارک را در اختیار دادستانی قرار دادیم و از هیچ شخصی هم نام نبردیم. این وظیفه ما نیست و وارد این بازی هم نخواهیم شد. در دادگاه همه چیز مشخص می شود. مثلا متوجه شدیم که به پدر یک بازیکن کمیسیون 17 میلیون یورویی پرداخت شده است. من به عنوان رئیس هرگز چنین کاری انجام نخواهم داد.»

 

 

 

 

لاپورتا ادامه داد:« واقعیت این است که پس از مشاهده وضعیت اقتصادی باشگاه و مدارک موجود، شوکه شدم. ما تصمیم گرفتیم واقعیت ها را گزارش کنیم و حکمی هم صادر نمی کنیم چرا که افسر پلیس یا قاضی نیستیم و نمی خواهیم از منابع باشگاه در مراحل قانونی استفاده کنیم. مطمئن نیستیم که برنده می‌شویم. این دادستانی است که مسئولین را مشخص می‌کند. این مأموریت ما نبود. متهمی اگر محکوم شود، سزایش را نیز خواهد دید و متناسب با جرم، جریمه برایش در نظر گرفته می شود.»

 

 

 

 

بودجه دستمزدهای باشگاه:« بارسا باشگاهی با منابع مالی زیاد و بودجه دستمزد بالا بود ولی برای فصل جاری این بودجه به 159 میلیون یورو کاهش پیدا کرد. باید به معاونانم تبریک بگویم چرا که در انتقالات زمستانی کار بزرگی انجام دادند. وقتی با بازیکنان وارد مذاکره می شدیم، بسیاری با مشاهده وضعیت مالی بد ما عقب نشینی می کردند.

امروز اخباری ناراحت کننده ای دادیم، اما این مسئولیت ما بود، با این حال خبرهای خوبی هم داریم. یک خبر خوب این است که در انتقالات زمستانی موفق شدیم چند بازیکن خوب را برای تیم اول جذب کنیم.»

 

 

 

 

ماندنی شدن دمبله:« ابتدا مشکل ما با او مالی نبود ولی سپس شد. وقتی به دمبله گفتیم که پیشنهاد تمدید ارائه شده خوب است، او هیچ واکنشی نشان نداد. ایجنت او هم تصمیم گرفت سیاست عدم پاسخ گویی را دنبال کند و این نمی توانست بدون جریمه بماند. ما اعلام کردیم که دمبله یا باید تمدید کند یا از باشگاه برود. موضع بارسا مشخص بود. اخیرا حتی دو پیشنهاد خوب که یکی از لیگ برتر بود را به او ارائه دادیم ولی دوست نداشت جدا شود و در نهایت ماند. این اصلا قابل درک نیست. تصمیم نهایی دمبله نه برای خودش و نه باشگاه خوب نیست. برای ما درک موضع او سخت است. دمبله ماند و تصور ما این است که با یک باشگاه دیگر برای فصل بعد توافق کرده است.»

 

زندانی شدن متهمان:« من برای دشمن خودم نیز چنین چیزی نمی خواهم ولی هر کسی جرمی مرتکب شده، باید مسئولیتش را بپذیرد. شرایط به گونه ای است که متهمی که جرمش ثابت می شود، باید سزایش را نیز ببیند.»

عثمان دمبله جوزپ ماریا بارتومئو (مدیرعامل) بارسلونا خوان لاپورتا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عثمان دمبله بارسلونا خوان لاپورتا جوزپ ماریا بارتومئو خوان لاپورتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۹۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صهیونیسم «بت پوشالین» عصر جدید است

فعال یهودی مطرح کانادایی در سخنرانی آتشین خود ضد جنگ در نیویورک بااشاره به واقعه تاریخی پرستش گوساله دروغین در دوران حضرت موسی، صهیونیسم را بت پوشالین در عصر جدید و رژیمی جنایتکار خطاب کرد.


به گزارش خبرگزاری دانشجو، در شرایطی که اعتراضات دانشجویی در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا ادامه دارد و شخصیت‌های نام‌آشنا و مطرح ضد صهیونیستی نیز هم صدا با تشکل‌های دانشجویی در آمریکا و دیگر نقاط جهان به موج جدید اعتراضات علیه نسل کشی صهیونیست‌ها در غزه روی آورده‌اند.

بر پایه این گزارش، «نائومی کلاین»، استاد دانشگاه، نویسنده، روزنامه‌نگار و فعال اجتماعی یهودی کانادایی در سخنرانی جنجالی انتقادی جدید خود در میان حامیان ضد جنگ علیه صهیونیسم در شهر نیویورک به جنایات این رژیم در نوار غزه واکنش نشان داد.

فعال زن یهودی و ضد صهیونیسم در سخنرانی آتشین خود ضد جنگ در نوار غزه با خطاب قرار دادن سران رژیم صهیونیستی بار دیگر بر پوشالی بودن این رژیم جنایتکار طبق آموزه‌های یهود تاکید کرد.

نائومی کلاین در ویدئویی که از سخنرانی اخیر خود در میان حامیان آمریکایی فلسطین منتشرشده اعلام کرد: «من به موسی و خشم وی، هنگامی که از کوه (طور) پایین آمد و بنی اسرائیل را در حال پرستش گوساله طلایی دید، فکر می‌کنم.»

وی ادامه داد: «این واقعه یک درس (آموزنده و عبرت آمیز) درباره بت‌های پوشالین است. بسیاری از مردم ما بار دیگر بت‌های پوشالین را می‌پرستند که آنان را آلوده می‌کند. این بت پوشالین صهیونیسم نامیده می‌شود. صهیونیسم بت پوشالین متعلق به رژیمی نظامی است که به غصب اراضی، پاکسازی قومی و نسل کشی متهم است.»

دیگر خبرها

  • فیلمی از سخنرانی قرائتی؛ هر کاری که دشمن را جر بدهد، عمل صالح است
  • فیلم| سخنرانی باورنکردنی یک دانشجوی آمریکایی درمورد ایران/ایران مثل رگ‌های بدن در کل دنیا ریشه دوانده
  • گوتی داغ رئیس بارسلونا را تازه کرد!
  • ببینید | نگاه زاکانی رو به دوربین صداوسیما در هنگام سخنرانی رئیسی سوژه شد!
  • سخنرانی آیت الله رییسی آغاز شد
  • این برنامه‌ها را حتما بشنوید/ ضیافت کتاب خوان‌ها در رادیو
  • صهیونیسم «بت پوشالین» عصر جدید است
  • شعار هواداران رئال مادرید پس از قهرمانی در لالیگا: لاپورتا بمان، ژاوی بمان!
  • عصبانیت لاپورتا از شکست بارسا: باورم نمی‌شود
  • درخواست دادگاه لاهه برای پایان تهدید و ارعاب در خصوص جنگ غزه