Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسین شمسیان راد روز سه شنبه در آیین آغاز برنامه های دهه فجر جزیره کیش اظهار داشت: ما هم اکنون وارث و مدیون شهدایی هستیم که به خاطر اعتلای پرچم اسلام جان خود را فدا کردند و باید این ارزش ها به نسل آینده منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه با اندکی تامل می توان فهمید که تمام جنگ ها علیه جمهوری اسلامی به خاطر نفت یا جغرافیای ایران نیست افزود: پیش از انقلاب اسلامی استکبار و قدرت های دیگر اذعان می کردند که ما خدا هستیم اما امام راحل با نهضت و قیام خود به جهانیان فهماند که دنیا خدایی دارد و این خدا یک روز پیامبری را برای هدایت بشری مبعوث کرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه به خاطر همین مساله در همه ۴۴ سال سپری شده از پیروزی انقلاب اسلامی، روزگار ایرانیان در یک جنگ طولانی و ناتمام سپری شده است یادآور شد: در این مدت به ملت ایران سختی هایی تحمیل شده که تحمل آن به واسطه دستاوردهایی که داشتیم بسیار ارزشمند و گرانقیمت است.

شمسیان راد با بیان اینکه در انتقال این دستاوردها و آنچه که مردم به خصوص نسل جوان باید بدانند کوتاهی هایی شده است افزود: اقرار ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا به اینکه حاج قاسم سلیمانی توانست به تنهایی طرح هفت هزار میلیارد دلاری تولد خاورمیانه را نقش برآب کند از جمله این دستاوردها است.

وی اخطر نشان کرد: با توجه به این دستاوردها هرکدام از ملت انقلابی ایران سربازان و رزمندگان این نبرد الهی هستند که در گام دوم انقلاب نیز این مبارزه را ادامه خواهند داد.

آیین آغاز برنامه های دهه فجر در کیش و زنگ انقلاب با حضور مسوولان، جمعی از دانش اموزان و فرهنگیان، فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در جزیره و بسیجیان در مدرسه دوره اول متوسطه الغدیر کیش برگزار شد.

دهه فجر انقلاب اسلامی، گرامیداشت روزهای سرنوشت‌ساز ملت ایران، از تاریخ ۱۲ تا ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ است.

این ایام پاسداشت وقایعی همچون بازگشت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی پس از ۱۵ سال تبعید و اعلام تشکیل دولت موقت، پیوستن بسیاری از ارتشیان به انقلاب و بیعت نیروی هوایی با امام بزرگوار، شکست حکومت نظامی‌ با حضور شکوهمند مردم در صحنه به فرمان امام خمینی (ره) ، فتح مراکز مهمی همچون صدا و سیما و پادگان‌های نظامی است، که سرانجام پیروزی انقلاب اسلامی را در پی داشت.

مردم ایران، ایام دهه فجر و سالروز استقلال و آزادی خود از چنگال استکبار جهانی را، که مرهون خون‌های مطهر شهیدان و مجاهدت‌های ملت ایران و رهبری امام خمینی (ره) بود؛ هرساله جشن می‌گیرند.

برچسب‌ها کیش معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش انقلاب اسلامی ایران هرمزگان قاسم سلیمانی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش انقلاب اسلامی ایران کیش معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش انقلاب اسلامی ایران هرمزگان قاسم سلیمانی دهه فجر انقلاب اسلامی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۹۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به نقش شهید مطهری در پیشبرد اهداف الهی انقلاب اسلامی افزود: شهید مطهری ایده پرداز بزرگ انقلاب اسلامی در تمامی حوزه‌های علوم عقلی و نقلی بود و در یک کلام پاره تن و ثمره عمر با برکت حضرت امام (ره) محسوب می‌شد.

سید عبدالرضا هاشمی با بیان اینکه شهید مرتضی مطهری فردی آگاه به زمان و مسلط بر دسیسه‌های دشمنان اسلام بود اذعان کرد: این شهید والامقام کارگشایی قدر در پاسخگویی به شبهات معاندان نظام، شخصیتی انقلابی و مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود.

وی با اشاره به هدف از ترور شهید مرتضی مطهری به دست دشمنان انقلاب تصریح کرد: اقدامات شایسته‌ی این شهید والا مقام در عرصه‌های مختلف انقلاب و تفکرات ارزشمند آن برای حل مشکلات از دلایل اصلی ترور این شهید به دست گروه‌های تروریستی بود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر گفت: علامه شهید مرتضی مطهری شخصیت عظیمی بود که توانست دیانت و معنویت را همراه با سیاست الهی مبتنی بر عقلانیت به خوبی تفسیر نماید و با زبان روز، معارف مکتبی اسلام ناب را به جامعه خصوصاً جوانان بشناساند.

کد خبر 6090992

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • نهضت هنر انقلاب در خوزستان شعله‌ورتر از گذشته‌ شد‌
  • چهره برتر سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • مدیریت انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی کرد
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • مریم خمینی نوه امام در خارج از کشور چه کاره است؟
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است