Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - مهم‌ترین حوادث روز سه شنبه ۱۲ بهمن ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۱۴ کیلو تریاک در داراب شد

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۱۱۴ کیلوگرم تریاک در نتیجه تلاش مأموران انتظامی شهرستان داراب خبر داد.

سردار یوسف ملک زاده گفت: مأموران انتظامی شهرستان داراب هنگام گشت زنی در یکی از محور‌های فرعی این شهرستان، به یک خودرو پاترول مظنون و دستور ایست دادند که راننده آن بدون توجه اقدام به فرار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، راننده و سرنشین خودرو که عرصه را بر خود تنگ می‌دیدند با پرتاب مواد مخدر به بیرون از خودرو با توجه به موقعیت کوهستانی منطقه و تاریکی هوا متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه مأموران انتظامی ۱۱۴ کیلوگرم تریاک از اطراف جاده جمع آوری کردند، گفت: تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی پلیس برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد.

سردار ملک زاده گفت: برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی استان فارس قرار دارد.

کشف بالغ بر ۲۵ تن روغن خوراکی غیر بهداشتی در شیراز

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس از کشف بالغ بر ۲۵ تن روغن خوراکی غیربهداشتی در اطراف شهر شیراز خبر داد.

سرهنگ کاووس محمدی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از خبری مبنی بر تهیه و توزیع روغن‌های خوراکی غیر بهداشتی در اطراف شهر شیراز مطلع شدند.

او گفت: بلافاصله مأموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری عوامل یگان امداد شهرستان شیراز، ضمن هماهنگی با مقام قضایی به مکان مورد نظر که محل نگهداری دام و علوفه بود، اعزام شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس گفت: در بررسی‌های تکمیلی و تحقیقات همه جانبه مشخص شد اشخاصی با جمع آوری روغن‌های خوراکی با برند‌های مختلف از فروشگاه‌های عرضه عمده روغن و با قیمت مناسب، آن‌ها را به این مکان انتقال می‌داده اند.

سرهنگ محمدی گفت: این اشخاص سودجو روغن‌های خوراکی جمع آوری شده را در ظرف‌های ۲۰ لیتری مخصوص و با یک برند معروف مربوط به یکی از استان‌های جنوبی کشور و با شرایط کاملا غیر بهداشتی تخلیه و سپس با قیمت بیشتر به بازار عرضه می‌کرده اند.

او با بیان اینکه در این راستا بالغ بر ۲۵ تن روغن خوراکی غیر بهداشتی از آن مکان کشف و در این خصوص یک متهم اصلی و ۷ کارگر که در آن مکان مشغول فعالیت بودند دستگیر شدند، گفت: ۲ تن دیگر از متهمان اصلی این پرونده نیز متواری هستند که تلاش برای شناسایی و دستگیری آنان ادامه دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: کسانی که بخواهند به هر نحوی آرامش، آسایش و سلامت مردم را به مخاطره بیندازند، با برخورد قاطعانه و قانونی مأموران پلیس مواجه خواهند شد.

نزاع خیابانی در جهرم منجر به قتل شد

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم از وقوع قتل در جریان نزاع خیابانی چند جوان در این شهرستان، خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمجویی گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری بین چند جوان در یکی از محله‌های شهرستان، ماموران کلانتری ۱۱ جمهوری سریعاً به محل اعزام شدند.

او گفت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد سه جوان با سلاح سرد با یکدیگر درگیر شده اند که در نتیجه آن منجر به جراحت شدید یکی از آنان از ناحیه گردن شده و هنگام انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

سرهنگ رزمجویی گفت: با تلاش مأموران انتظامی و در کمتر از ۲ ساعت، مخفیگاه فرد قاتل شناسایی و با رایزنی‌های انجام گرفته، در نهایت قاتل خود را تسلیم قانون کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با بیان اینکه قاتل در بازجویی‌های اولیه خود به قتل ارتکابی با استفاده از ضربات سلاح سرد (چاقو) در حین درگیری اعتراف و انگیزه خود را اختلاف مالی با مقتول عنوان کرد، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و قاتل به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ رزمجویی گفت: در کنار تلاش برای حل معضلات اجتماعی و حذف یا کاهش عوامل بوجود آوردنده نزاع‌های خیابانی، آموزش مهارت کنترل خشم جایگاه بسیار مهم و ویژه‌ای دارد و متولیان فرهنگ سازی و خانواده‌ها باید در این زمینه فعالیت جدی و بیشتری داشته باشند تا شاهد این حوادث تلخ و ناراحت کننده نباشیم.

کشف بیش از یک کیلو هروئین از شکم ۳ قاچاقچی

فرمانده انتظامی شهرستان آباده گفت: با تلاش ماموران انتظامی، ۳ قاچاقچی مواد مخدر که اقدام به بلعیدن یک کیلو و ۳۴۰ گرم هروئین کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ سید ابوالفضل مسعودی گفت: ماموران پلیس شهرستان آباده با انجام اقدامات اطلاعاتی وپلیسی وگشت زنی در محور‌های مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه سواری تیبا با ۳ نفر سرنشین که از سمت شیراز به اصفهان در حرکت بود، مظنون و آن را توقیف کردند.

او گفت: ماموران انتظامی با توجه به اظهارات ضد و نقیض سرنشینان خودرو، ضمن هماهنگی قضایی جهت انجام سونوگرافی و وجود احتمالی مواد مخدر در شکم متهمان، آن‌ها را به بیمارستان انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده گفت: پس از اقدامات لازم جهت تخلیه بسته‌های مشکوک با نظارت کادر بیمارستان، در نهایت تعداد ۱۲۲ بسته هروئین به مقدار یک کیلو و ۳۴۰ گرم از داخل شکم آن‌ها کشف شد.

سرهنگ مسعودی با بیان اینکه خودرو این افراد به پارکینگ منتقل و متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، گفت: پلیس با تمام توان در جهت مبارزه با پدیده شوم موادمخدر، تامین نظم و امنیت و ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می‌کند.

پراید سرقتی در داراب توقیف شد

فرمانده انتظامی داراب از کشف یک دستگاه سواری پراید سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضانوشاد گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر سرقت یک دستگاه خودرو سواری پراید از یکی از شهرستان‌های همجوار داراب، موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ نوشاد گفت: با اجرای طرح مهار توسط ماموران انتظامی این شهرستان، خودرو پراید مسروقه در محور فسا – داراب شناسایی و توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب با بیان اینکه در این رابطه یک سارق دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، گفت: شهروندان هشدار‌های پلیسی را درجهت پیشگیری از سرقت خودرو را جدی بگیرند.

دستگیری آرایشگری که تصاویر مشتری خود را انتشار داده بود

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: آرایشگری که تصاویر یکی از مشتریان خود را به منظور تبلیغ شغلش در فضای مجازی انتشار داده بود، دستگیر شد.

سرهنگ فرشید زینلی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان شهر مرودشت مبنی بر اینکه خانمی به عنوان آرایشگر زنانه جهت تبلیغ شغل خود اقدام به انتشار تصاویر و فیلم‌های خصوصی (آرایش عروس) او به صورت وضعیت در اینستاگرام کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

او گفت: این آرایشگاه زنانه در زمینه تبلیغ و بازاریابی و جذب مشتری اقدام به انتشار تصاویر مشتریان خود بدون اطلاع آن‌ها کرده و این اقدام، موجب بی اعتمادی و همچنین مشکلاتی برای مشتریان این صنف در شهرستان شده بود که پس از بررسی‌های فنی و کارشناسانه پلیس فتا، ادمین‌های کانال مذکور شناسایی و جهت پاسخگویی به پلیس فتا احضار شدند.

این مقام انتظامی گفت: متهم هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به جرم ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را جذب مشتری عنوان کرد.

سرهنگ زینلی گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت هشدار داد: انتشار هرگونه عکس و کلیپ تحت هر عنوان و با هر منظوری بدون اجازه صاحب عکس و فیلم ممنوع بوده و جرم است و فرد باید در صورت شکایت در محاکم قضایی پاسخگو باشد.

دستگیری سارقان باغ‌های ارژن

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان باغ‌ها با ۱۵ فقره سرقت در بخش ارژن خبر داد.

سرهنگ عبدالرضا ضربت گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از باغ‌های محدوده بخش ارژن، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران قرار گرفت.

او گفت: مأموران انتظامی بخش ارژن با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص ۲ سارق حرفه‌ای و ۲ مالخر که اعضای یک باند بودند را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: در بازرسی از محل اختفای سارقان تعداد زیادی اموال مسروقه از قبیل انواع کابل و سیم برق، شیرآلات ساختمانی، بیل، میل گرد، سیم جوش، انواع ابزار آلات بنایی، اتصالات لوله کشاورزی، رایزر آب پاش و لوازم خانگی کشف شد.

سرهنگ ضربت با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به ۱۵ فقره سرقت از باغ‌ها اقرار کردند، گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مسروقه مکشوفه، ۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این خصوص هر ۴ متهم به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا اعزام شدند، گفت: هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی را از طریق تماس با مرکز ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

افزایش ۳۶ درصدی کشف سرقت درون خودرو در فسا

فرمانده انتظامی فسا از افزایش ۳۶ درصدی کشف سرقت درون خودرو در آن شهرستان خبر داد و گفت: آشنایی شهروندان با فرصت‌های مختلفی که سارقان برای انجام عمل مجرمانه خود منتظر به دست آوردن آن هستند، نقش مهمی در کاهش این سرقت دارد.

سرهنگ محمدهاشم قسام گفت: در بررسی‌های انجام شده، سرقت درون خودرو از جمله سرقت‌هایی است که بیشترین فراوانی را در سطح شهرستان دارد و آشنایی شهروندان با فرصت‌های مختلفی که سارقان برای انجام عمل مجرمانه خود منتظر به دست آوردن آن هستند و رعایت نکاتی ایمنی، تاثیر بسزایی در کاهش وقوع آن دارد.

او گفت: از عمده دلایل وقوع سرقت درون خودرو؛ رها کردن آن با درب باز یا شیشه پایین است که فرصت مناسبی را برای سارقان فراهم می‌ کند.

این مقام انتظامی گفت: ضرورت دارد شهروندان از پارک وسایل نقیله خود در محیط‌های تاریک و خلوت و یا در یک نقطه به مدت طولانی خودداری کنند.

سرهنگ قسام گفت: قرار دادن کیف، اسناد و مدارک داخل خودرو بخصوص زمانی که در معرض دید باشد و حتی کارتن خالی لوازم، سارقان را وسوسه می‌کند که به هر طریق ممکن راهی را برای سرقت بیابند.

کشف ۴۸ تلفن همراه مسروقه در جهرم

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم از دستگیری سارقان و کشف ۴۸ دستگاه تلفن همراه مسروقه به ارزش ۳ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمجویی گفت: در پی وقوع سرقت تلفن همراه از یک مغازه موبایل فروشی در شهرستان جهرم، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او گفت: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی دقیق محل سرقت و آثار به جامانده تحقیقات میدانی گسترده‌ای را آغاز و در نهایت در این خصوص ۲ متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های انجام گرفته به سرقت از مغازه موبایل فروشی اعتراف کردند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه این سارقان، ۴۸ تلفن همراه مسروقه کشف شد.

سرهنگ رزمجویی با بیان اینکه ارزش این اموال مسروقه کشف شده ۳ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

او از متصدیان واحد‌های صنفی خواست: مغازه‌های خود را به سیستم‌های ضد سرقت و دوربین‌های مدار بسته مجهز کنند تا از دستبرد سارقان جلوگیری شود.

زندان؛ ایستگاه پایانی ۲ سارق خودرو در خرامه

فرمانده انتظامی شهرستان خرامه از دستگیری ۲ سارق و کشف خودرو پراید مسروقه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ زمان الله کریمی گفت: ماموران انتظامی هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پراید با دو سرنشین مشکوک شدند.

او گفت: پس از استعلام صورت گرفته مشخص شد خودرو سابقه سرقت از شهرستان شیراز را دارد که با هوشیاری وسرعت عمل ماموران خودرو مورد نظر متوقف و راننده و سرنشین آن دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرامه گفت: متهمان به سرقت خودرو پراید اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ کریمی گفت: شهروندان از تجهیزات ایمنی و قفل‌های مناسب برای حفاظت از خودرو‌های خود استفاده کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

کشف بیش از ۲۵ کیلو انواع مواد مخدر در اقلید

 فرمانده انتظامی شهرستان اقلید از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و تشدید فعالیت‌های انتظامی در قالب طرح عملیاتی برخورد با عرضه‌کنندگان مواد مخدر خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز و برخورد با عرضه کنندگان مواد مخدر در این شهرستان اجرا شد.

او گفت: در اجرای این طرح ۱۰ معتاد متجاهر جمع آوری و به کمپ ترک اعتیاد معرفی و ۷ توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید با بیان اینکه در نتیجه اجرای این طرح ۲۵ کیلو و ۱۲۲ گرم انواع مواد مخدر کشف شد، گفت: پلیس با برهم زنندگان نظم وامنیت برخورد قاطع و قانونی کرده و برای تحقق جامعه‌ای سالم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

کشف ۵ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری سارق و کشف ۵ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در کازرون و شکایت چند مالباخته، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او گفت: با اشراف اطلاعاتی پلیس سرنخ‌هایی از فعالیت یک سارق حرفه‌ای و سابقه دار در این پرونده‌ها به دست آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت: ماموران کلانتری ۱۱ محمدیه پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات موفق پلیسی متهم ۳۲ ساله را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ زراعتیان با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم ۵ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

این مقام انتظامی گفت: شهروندان از رهاکردن موتورسیکلت خود بدون قفل حتی برای لحظه‌ای کوتاه خودداری و با رعایت توصیه‌های ایمنی و توجه به نکات مراقبتی، پیشگیری آگاهانه‌ای از وقوع چنین سرقت‌هایی داشته باشند.

اعتراف سارق به ۱۰ فقره سرقت در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از دستگیری سارق در این شهرستان خبر داد و گفت: این سارق به ۱۰ فقره انواع سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ داود امجدی با بیان اینکه وقوع جرایمی همچون سرقت و بازتاب منفی آن در سطح جامعه می‌طلبد که پیشگیری از وقوع آن از اولویت‌های اصلی پلیس در اجرای ماموریت باشد، گفت: مهمترین اولویت برنامه‌های پلیس اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت با همکاری مردم است.

او با اشاره به اینکه در پی وقوع چند فقره از انواع سرقت، اماکن خصوصی، ساختمان نیمه کاره، مزارع وباغات در سطح شهرستان لارستان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت، گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی و بررسی سرنخ‌های بدست آمده یک متهم سابقه دار را در این پرونده‌ها شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را در یک عملیات غافلگیر کننده درمخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان گفت: متهم در تحقیقات پلیس به ۱۰ فقره انواع سرقت اقرار کرد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه سارق با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: شهروندان هشدار‌های انتظامی را در بحث پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۵۸۰ کیلو مواد مخدر در شهرستان بوانات

فرمانده انتظامی شهرستان بوانات از اجرای ۲۱ طرح مقابله با سودجویان مواد مخدر و کشف ۵۸۰ کیلو انواع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ابوالحسن مزارعی گفت: مواد مخدر پدیده‌ای است استعماری که قدرت‌های سلطه گر به منظور محو ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی و تسلط بر جوامع از آن بهره می‌جویند.

او گفت: اعتیاد به موادمخدر یکى از مهمترین مشکلات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادى و بهداشتى است که عوارض ناشى از آن تهدیدى جدى براى جامعه بشرى محسوب شده و موجب رکود اجتماعى در زمینه ‏هاى مختلف مى شود.

فرمانده انتظامی شهرستان بوانات از اجرای طرح‌های مقابله با سودجویان و عاملان افیونی در این شهرستان خبر داد و گفت: طی ۱۰ ماه گذشته ۲۱ طرح مقابله با عاملان افیونی و خرده فروشان مواد مخدر در این شهرستان به اجرا در آمد.

او گفت: در این مدت و در نتیجه اجرای این طرح ها، ۵۸۰ کیلو انواع مواد مخدر کشف و در این خصوص ۲۴ خرده فروش و قاچاقچی دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ مزارعی با اشاره به جمع آوری و معرفی ۶۰ معتاد متجاهر به مراکز درمانی و مراکز ترک اعتیاد، گفت: در این راستا ۸ دستگاه خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت متعلق به قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوانات گفت: شهروندان برای رسیدن به جامعه‌ای آرمانی با جوانانی پویا و با نشاط، با پلیس همکاری کرده و هر گونه اطلاعات و اخبار پیرامون فعالیت سوداگران مرگ را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری قاتل حوادث و انتظامی فضای مجازی فرمانده انتظامی شهرستان جهرم جانشین فرمانده انتظامی شهرستان خبر مرجع قضایی معرفی شد مرکز فوریت های پلیس انتظامی استان فارس دستگاه موتورسیکلت مقام انتظامی شناسایی و دستگیر ماموران انتظامی مأموران انتظامی انواع مواد مخدر سرقت درون خودرو شهرستان بوانات شهرستان شیراز دستگیری سارق تشکیل پرونده مواد مخدر دستور کار دستگیر شدند خودرو پراید غیر بهداشتی پلیس آگاهی خوراکی غیر مرجع قضائی معرفی شدند تلفن همراه یک دستگاه فقره سرقت سیر مراحل دستگیر شد قرار گرفت جمع آوری باغ ها کشف شد او گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۹۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سرهنگ آقا محمدی - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان بیله سوار موضوع در دستور کار پلیس اگاهی شهرستان قرار گرفت .
وی افزود: ماموران پلیس اگاهی با بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی رد پای 5 سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار بیان کرد: سارقان در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به ارتکاب 9فقره سرقت احشام اعتراف کردند و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار