Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@09:01:47 GMT

تیر هجمه سنگین استکبار به سنگ خورده است

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۷۹۳۴۲

تیر هجمه سنگین استکبار به سنگ خورده است

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحامد عاملی ظهر سه‌شنبه در دیدار مدیران و کارگزاران نظام در استان با امام جمعه اردبیل در نخستین روز دهه فجر در مسجد میرزاعلی اکبر اردبیل اظهار کرد: دشمنان سخت‌تر از گذشته امروز مقاومت و ایستادگی ملت ایران را نشانه گرفته اند تا با جنگ روانی و تبلیغاتی یاس و ناامیدی را به جامعه تزریق کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در این مقطع حساس و برای برون رفت از تهدیدهای اقتصادی آنچه که مهم به نظر می‌رسد حمایت و پشتیبانی از عرصه تولید، صنعت و کارآفرینانی است که در جهاد مقدس خودکفایی کشور تلاش می‌کنند.

استاندار اردبیل با بیان بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان اردبیل گفت: در این ۴۳ سال به همت دستگاه‌های مختلف خدمات رسان و در حوزه زیرساخت‌ها اقدامات مؤثر انجام شده تا در کنار آحاد مردم سرمایه گذاران بتوانند از این امکانات استفاده کرده و مسیر توسعه را شتاب دهند.

عاملی بیان کرد: در کنار همه این دستاوردها امنیت پایدار یکی از مؤلفه‌های اصلی قدرت نمایی کشورمان در عرصه‌های بین المللی است که در سال‌های اخیر نیز بر این توان افزوده شده است.

وی از افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های متعدد در گرامیداشت دهه فجر در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: در ایام الله دهه فجر در شهرستان‌های مختلف پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و زیرساختی به بهره برداری می‌رسد تا مردم از مزایای آن استفاده کنند.

در این دیدار رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل نیز حقیقت انقلاب اسلامی را حقیقت معنویت و عدالت خواهی بیان کرد و گفت: ترس و واهمه دشمنان از ماهیت انقلاب اسلامی است که امروز پیام آن به دنیا صادر شده است.

حجت الاسلام حسن باقری با گرامیداشت ایام الله دهه فجر از تدارک ۵۴۰ برنامه متنوع در مناطق مختلف استان برای حضور اقشار مختلف مردم در قالب جشن ملی ۱۴۰۰ خبر داد.

کد خبر 5414559

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار اردبیل سید حامد عاملی اردبیل انقلاب اسلامی ایران دهه فجر دهه فجر ویروس کرونا مطالبات مردم گیلان از دولت بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه انقلاب اسلامی ایران بارش برف کرمانشاه شیوع کرونا خراسان رضوی برف و کولاک زنگ انقلاب عکس استانها دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۹۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقطع سطح ۴ در حوزه علمیه خواهران اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رسول خواسته صبح چهارشنبه در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: وجود مراکز علمی معتبر و مقاطع علمی بالا در هر منطقه‌ای به‌طور قطع اسباب رشد علمی و پژوهشی آن منطقه را فراهم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: به حول و قوه الهی امروز اردبیل با وجود مراکز علمی و پژوهشی قوی دارای اساتید توانمند بوده و درجه علمی قابل توجهی را در سطح کشور به خود اختصاص داده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل افزود: علم‌آموزی مقدس است و یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم‌آوری زمینه علم‌ آموزی برای قشر بانوان است و به ‌طور قطع تلاش دشمنان برای وارونه‌نمایی این مساله محکوم به شکست است.

خواسته بیان کرد: زنان در حرکت به سمت تمدن اسلامی ایران و ظهور حرکتی تاریخ‌ساز را رقم می‌زنند و با کسب علم و دانش، داشتن اصالت فکر و اندیشه‌ای وسیع می‌توانند در جامعه منشا خدمات بزرگی باشند.

وی گفت: امروزه ضرورت حضور بانوان متدین و مذهبی و متخصص در علوم دینی بیش از پیش در جامعه احساس می‌شود تا افکار مغرضانه یاوه‌گویان غربی را تبیین کرده و چهره واقعی آنها را رسوا کنند.

مدرس حوزه و دانشگاه های اردبیل تصریح کرد: نهاد مقدس حوزه علمیه خواهران با سیاست پرورش مادران متدین و مذهبی و به تبع آن تربیت فرزندان صالح و شایسته به منظور پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی و حفاظت از حرمت خون پاک شهدای عزیز از سال ۱۳۷۶ در استان اردبیل راه‌اندازی شده و رفته رفته در ۶ شهرستان توسعه یافته است.

حجت الاسلام خواسته بیان کرد: در حال حاضر بیش از یک هزار طلبه خواهر در استان در مقاطع سطح ۲ کارشناسی و سطح ۳ کارشناسی ارشد مشغول به فراگیری علوم دینی هستند.

وی اظهار کرد: مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیل به عنوان بزرگترین واحد حوزوی خواهران شمالغرب کشور به مدیریت حضرت آیت‌الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان در سال ۱۳۸۵ تاسیس شده است و در مقاطع سطح دو کارشناسی و سطح سه کارشناسی ارشد فعالیت می‌کند که به حول و قوه الهی و تلاش همکاران مدیریت استان امسال موفق شدیم مجوز اجرای مقطع سطح چهاردکتری در رشته تفسیر تطبیقی را از مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور دریافت کنیم.

کد خبر 6100142

دیگر خبرها

  • حقوق معلمان از کارکنان دولت بیشتر شد؟
  • مقطع سطح ۴ در حوزه علمیه خواهران اردبیل اجرا می‌شود
  • حقوق معلمان از کارکنان بیشر دولت شد
  • رتبه اول اردبیل در مدیریت ورزشی
  • حمایت همه‌جانبه از استان‌ها برای توسعه فعالیت‌های ورزشی
  • ورزش در سلامت سازمانی و بهره وری نقش ممتاز دارد
  • سلامی: رسالت نیروی قدس پرکردن موارد نفوذ دشمن بین مسلمانان است
  • ایران آمادگی بورس تحصیلی دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا را دارد
  • جلوی بی‌حجابی را با همراهی مردم می‌توان گرفت
  • خجالت بکشید!